2022-07-07, 11:05
Medlem
(FB) 2 skjutna i Hagsätra, Stockholm 2022-07-07

Kan kopplas till detta nån tro? Vilka har blivit skjutna? Abduls sida?
Citera
2022-07-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zackii23
Ena sidan, ”Farsta yngre”
Mikko/ Mikael Viklund
Malik Kabucho
Lorre/ Laurino Nanga
Peke/ Amin Aschberg (för övrigt rappare)
Alasana Jallow
Jesper Lyada
Jordan Dalgärd
Finns såklart mer namn men det är dom ledande figurerna.

Kör med Dalen, även Bredäng/Bandidos ,solberganätverket mm

Andra sidan, ”Farsta äldre”
Christopher Acea Fernandez
Rami Ouertani
Kenny Markusson
Said Sadat
Dem jag vet är ledande inom dom äldre.

Kör med Rågsved/ flemingsberg

Just nu är det dem äldre som håller i Farsta.

Dock så verkar det som att dem yngre kan ta tillbaka makten i Farsta med tanke på att yngre killar i Farsta verkar gå med dem.

(FB) 43-åring ihjälskjuten, 16-åring skottskadad 2021-10-12, Brunskogsbacken Farsta, Sthlm i denna skjutningen var Chris den egentliga måltavlan. Scar från dalen aka Ildar Galiyev häktades för den skjutningen men släpptes senare även om misstankarna kvarstår.

Fyll gärna på med mer namn, skottlossningar/sprängningar som hör till konflikten, vad som startade allt, vilka orter som kör med vilken sida mm.
Det var stabilare förr när Haschindianerna i "Farsta Grabbar" FG styrde på orten gjorde inbrott i Ishallen nattetid å drack folköl på läkaren skickade selfies till Fejjan å torskade dit, Det var tider det!
Eget huligan fotbollslag hade man åxå som spelade hotfullt i olika pilsnercuper.
Citera
2022-07-07, 11:26
Medlem
Vem sköt Sinan Dagli Farstaturken lever han eller tog FG kål pån ?.
Citera
2022-07-07, 11:53
Medlem
Alla namn här med grabbar ni ser upp till i ute i förorterna. Är dom verkligen så häftiga för er? Inser ni inte att de är riktiga luffare hela bunten? Hur fan tänker ni? Dom flesta bor på en madrass hemma hos mamma.
Dom flashar med sedelbuntar på snapchat INNAN DOM SKA LÄMNA IFRÅN SIG DOM!!

Dom riktiga gangstrarna i vårt land skrivs de inte om på flashback, dom som verkligen drar i trådarna.

Varenda namn ni har nämnt, skulle jag vilja möta MAN MOT MAN i en mörk gränd så jag kunde mangla sönder deras ansikten och bryta varenda ben i deras kropp med mina bara händer, live på youtube, jävla muppar. De skulle stänga deras karriärer ordentligt hahaha.

Farsta Skarpnäck hahaha jävla moppe töntar har precis fått hår på ballen o spelar mafioso. Alla har sett Gomorra idag och försöker göra detsamma 😂😂😂😂 jag bara sitter i bakgrunden och SKRATTAR!!! Hoppas alla dör en efter en. Så trött på alla dessa fan love trådar där ortens alla 15 åringar hänger och hejar på sina idoler…. Måste vända denna sjuka trend
Citera
2022-07-07, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Vem sköt Sinan Dagli Farstaturken lever han eller tog FG kål pån ?.
Allchronix69 som varit väldigt trovärdig säger Abdul och Sascha här på Flashback ?

Ställer mig frågande till det eftersom 23st sörjer Sinan och Sascha, känns väldigt konstigt om det är så, Sascha är ju också Mikkos bror.

Men enligt Allchronix69 hände samma sak när Soheil blev skjuten till döds, då sa han att det var Chapo från dalen som skjöt och Paki som goade honom, ändå så gjorde Haval låtar med dalen grabbar och fortsatte hänga med dem?

Jag tror mest på att denne Allchronix69 försöker vilseleda hela folket med att hela söderort är största ormarna och lallarna.
Citera
2022-07-07, 14:57
Medlem
så Farsta äldre sidan har klippt sascha, mariachi och snicker? vilka har den yngre sidan tagit?
Citera
2022-07-11, 00:46
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Det var stabilare förr när Haschindianerna i "Farsta Grabbar" FG styrde på orten gjorde inbrott i Ishallen nattetid å drack folköl på läkaren skickade selfies till Fejjan å torskade dit, Det var tider det!
Eget huligan fotbollslag hade man åxå som spelade hotfullt i olika pilsnercuper.

Var inte FG Farstas galningar? .Haha hade förträngt dem, Vill minnas att dom var huliganer större delen
Citera
2022-07-11, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
Var inte FG Farstas galningar? .Haha hade förträngt dem, Vill minnas att dom var huliganer större delen
Dom hade ett lag i korpen brukade ta en folköl med tjack i som vätskersättning i halvtid.
Senast redigerad av Bajsolle2 2022-07-11 kl. 12:21.
Citera
2022-07-11, 13:36
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghooost111
Vilka leder i detta krig?
Det är inte konventionellt krig, ingen vinnare eller ledare i kriget.
Mycket sker av misstag i Rågsved, det är Sveriges enda post getto som är sönder medicinerat, heroinister och romer bor i skjul och tält i skogen vissa söder-områden är söndagsskola i jämförelse men Rågsved är mindre
Citera
2022-07-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
Ska försöka lägga in några trådar nedanför.

(FB) Man skjuten till döds i Skarpnäck, Stockholm (2022-04-10)
Snickers som han kallades, skjuten till döds . Gått rykten om att einars grabbar ligger bakom mordet.

(FB) En person skjuten och avliden, Skarpnäck,Stockholm 2022-02-13.
Mariachi, som han kallades, skjöts till döds av dem äldre i Farsta efter en snabb hämnd för detta som jag klistrar in nedanför, Mariachi var skytten.

(FB) Stockholm - Skjutning i Farsta - En skadad (2022-02-13)

(FB) 43-åring ihjälskjuten, 16-åring skottskadad 2021-10-12, Brunskogsbacken Farsta, Sthlm
Två oskyldiga personer träffades, måltavlan var Chris från Farsta äldre.

Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
(FB) Gängkriget i Farsta

Du verkar ha koll på mycket. Vet du något om händelserna i Skogås. De senaste dagarna har polisen varit här varje dag. Det har varit en kidnappning med automatvapen och en annan incident med vapen som visats runt Skogås centrum
Citera
2022-07-12, 18:44
Medlem
Mikko och Jordan och deras familj måste fan vara den största white trash pundar familjen i Sverige seriöst, typ 11 barn i familjen och tvillingarna heter Teett och tetvå…

Sen att familjen börjar slåss med varandra över vem som drabbats mest över deras egna brors död är ju helt sjukt haha ..

Varför skriver TS f.ö som att Mikael och Jordan inte är bröder? Mikael heter Mikael Dalgärd Viklund och samma med Jordan , folk uppfattar som dem inte är släkt ens.
Citera
2022-07-13, 18:57
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambassadoren
Du verkar ha koll på mycket. Vet du något om händelserna i Skogås. De senaste dagarna har polisen varit här varje dag. Det har varit en kidnappning med automatvapen och en annan incident med vapen som visats runt Skogås centrum

Det har inget med detta att göra kan jag säga rakt av o säger nån något annat så har dom 0 koll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in