Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Gårdagens skörd av orcher var fortfarande god, c:a 160 stycken vilket gör att totalen närmar sig c:a 41000 (40830), materielförlusterna håller också ställningarna 1 flygplan nedskjutet bland mycket annat bra.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=370023258643466&set=a.234922835486843
Citat:
Ursprungligen postat av
donald12
Ett mått på hur det går för ryzzka facistarmen är vad de tvingas betala fattiga mongoler för att bli kanonmat.
Hur mycket måste de betala till hösten när mongolerna börjar fatta hur många som kommer hem utan armar o ben?
The volunteers' contracts tend to be from four months to a year. They promise much higher wages than the average in the Russian regions. For example, the battalions being formed in Perm and the Western Russian region of Kirov offer an income starting from 300,000 rubles monthly (about $5,000), while in Bashkortostan, near the border with Kazakhstan, the minimum is 280,000 rubles. Bashkir Volunteers from Bashkortostan are promised an additional 8,000 rubles a day for combat operations.
An announcement circulating on social media channels in Bashkortostan said: "Over the summer you can easily earn about a million rubles!"
Nu förstår jag inte.
Enligt ryzz-fittorna i tråden står över en miljon ryska soldater och bara väntar på att få sättas in i kriget.
Varför behöver då ryzzarna genomföra akuta rekryteringsinsatser?
Med sockrade erbjudanden?
Är det inte bättre att de sätter in välutbildade soldater i kriget, som vet och kan genomföra anfallskrig, än det här slöddret som ska få 8000 rubel som ersättning för att bli ihjälskjutna?