2022-07-30, 20:12
Medlem
Tocadiscos avatar
Kommer nätet att spammas med best of Haaland v Liverpool videos nu tro? Jäkla cancer asså, njut av nästa generations kungar istället för att hata. Nunez såg grymt energisk ut, in och mata på för att till slut få betalt. Helt ok match överlag, även om många spelare visar prov på att vara långt ifrån matchform.

Rymdkram till Drogba
Senast redigerad av Tocadisco 2022-07-30 kl. 20:17.
Citera
2022-07-30, 20:23
Medlem
Imbazs avatar
Haha så kul att alla förstår att ett chelseafan mår som sämst efter en City förlust mot Liverpool. Drogba, hoppas mamma klippt internet för din skull nu

Vatos.locos, tack för gratulationen och låt oss få en rolig säsong framöver, titlarna lär ju delas, frågan är hur.
Citera
2022-07-30, 20:26
Medlem
justinsane420s avatar
Gillade verkligen det vi fick se av Darwin. Såg ut som Torres nästan i sina löpningar, fick de vibbarna iaf.

Kan bli en riktig jäkla best, ser väldigt stark ut.

Typiskt nog är jag ute och tältar på en Ö nästa lördag och missar således premiären. Trist men jag kommer ha nog så kul i alla fall
Citera
2022-07-30, 20:26
Medlem
Drickbacks avatar
Nu har Klopp vunnit allt som går att göra med Liverpool, tog 7 år. Strålande coachat coach 🥳
Citera
2022-07-30, 21:04
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Nu har Klopp vunnit allt som går att göra med Liverpool, tog 7 år. Strålande coachat coach 🥳

Saknar Europa League.
Citera
2022-07-30, 21:10
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Saknar Europa League.

Är det så mycket att sakna? hehehe
Citera
2022-07-30, 21:13
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Underbart att spöa City!! Darwin kommer bli en riktig legend som jag sa! Magnifikt rakt igenom

Btw Drogba dags att chilla ner lite nu va..

Men du var helt kolugn och hetsade inte alls om hur enkelt detta skulle bli eller hur?

Är inte särskilt imponerad av varken Liverpool eller City idag, även om Chelsea har sett dåliga ut på försäsongen så känns det att vår chans på titeln ökade ett snäpp där. Långt ifrån den nivå som jag är van vid att se dessa lag, känns som att både Pep och Klopp bör ändra lite på taktiken.

Citat:
Ursprungligen postat av Tocadisco
Kommer nätet att spammas med best of Haaland v Liverpool videos nu tro? Jäkla cancer asså, njut av nästa generations kungar istället för att hata. Nunez såg grymt energisk ut, in och mata på för att till slut få betalt. Helt ok match överlag, även om många spelare visar prov på att vara långt ifrån matchform.

Rymdkram till Drogba

Nej tack jag föredrar tjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Haha så kul att alla förstår att ett chelseafan mår som sämst efter en City förlust mot Liverpool. Drogba, hoppas mamma klippt internet för din skull nu

Alltså helt ärligt påverkar inte er vinst min mentala hälsa. Varför i helvete ska jag trissas upp av att The Inbreds vann en meningslös irrelevant titel som dessutom fick flyttas pga damernas final på Wembley?

Jag blickar redan framåt mot vad vi kan kalla Frank Lampard Derby mellan Chelsea och Everton i Premier Leagues första omgång, det är riktig fotboll för mig.

Förresten bevisade du ditt hyckleri när du anklagar mig för att vara moppsig men sen dra till med denna repliken:

"Drogba, hoppas mamma klippt internet för din skull nu " Extra kul att du kan gå från att bli upprörd över mina glåpord och kalla mig psykfall och sen det jag citerade ovan men fortfarande se dig själv som gott exempel.

Sorry men du får försöka lite till om du vill att jag ska bli kränkt.
Citera
2022-07-30, 21:45
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Saknar Europa League.
Det är en cup för amatörer 😵‍💫 du glömde Conferencen League lol
Ska be Klopp var lite sämre så han kan vinna dessa med 💰💰

Okej då, vunnit allt som är värt att vinna 🤗
Senast redigerad av Drickback 2022-07-30 kl. 21:52.
Citera
2022-07-30, 21:47
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Men du var helt kolugn och hetsade inte alls om hur enkelt detta skulle bli eller hur?

Är inte särskilt imponerad av varken Liverpool eller City idag, även om Chelsea har sett dåliga ut på försäsongen så känns det att vår chans på titeln ökade ett snäpp där. Långt ifrån den nivå som jag är van vid att se

Alltså helt ärligt påverkar inte er vinst min mentala hälsa.

Absolut gubben.
Citera
2022-07-30, 22:13
Medlem
preben12s avatar
Nu har Tottenham spelat klart sina träningsmatcher och man avslutar med förlust i en medioker tillställning mot Roma i enorm hetta i Israel. Verkar varit väldigt hög luftfuktighet också. Spelarna var helt dyngsura efter matchen.

Tycker det har sett sådär ut på försäsongen men har lärt mig att inte bry mig om försäsongsresultat då det i stort sett inte betyder någonting. Exempelvis imponerade Tottenham stort försäsongen 2008 med segrar mot Roma och Dortmund för att sen gå och ta två poäng på åtta matcher innan Redknapp kom in och räddade laget från nedflyttning.

Gissar att man kommer ställa upp något sådant här i premiären mot Southampton.

---------Lloris---------
---Romero-Dier-LCB----
--RWB-CM-CM-Perisic----
---Kulusevski-Kane-Son---

Frågetecken kring LCB, RWB och de båda CM-platserna.

LCB: Davies verkar inte vara helt skadefri så antar att han inte startar i premiären. Lenglet spelade andra halvlek mot Roma men frågan är om han är tillräckligt tränad för att starta. Det sista alternativet är Sanchez som gjort det helt okej där på försäsongen men som inte ser riktigt bekväm ut till vänster.

RWB: Doherty startade idag mot Roma men här har Conte testat Spence, Royal och även Lucas.

CM: Här har man i dagsläget fem spelare som slåss om två platser i Skipp, Bentancur, Höjbjerg, Bissouma och Sarr. Jag hoppas att Skipp och Bentancur startar men skulle gissa att det blir två av Höjbjerg, Bissouma, Bentancur.
Citera
2022-07-30, 22:23
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Nu har Tottenham spelat klart sina träningsmatcher och man avslutar med förlust i en medioker tillställning mot Roma i enorm hetta i Israel. Verkar varit väldigt hög luftfuktighet också. Spelarna var helt dyngsura efter matchen.

Tycker det har sett sådär ut på försäsongen men har lärt mig att inte bry mig om försäsongsresultat då det i stort sett inte betyder någonting. Exempelvis imponerade Tottenham stort försäsongen 2008 med segrar mot Roma och Dortmund för att sen gå och ta två poäng på åtta matcher innan Redknapp kom in och räddade laget från nedflyttning.

Gissar att man kommer ställa upp något sådant här i premiären mot Southampton.

---------Lloris---------
---Romero-Dier-LCB----
--RWB-CM-CM-Perisic----
---Kulusevski-Kane-Son---

Frågetecken kring LCB, RWB och de båda CM-platserna.

LCB: Davies verkar inte vara helt skadefri så antar att han inte startar i premiären. Lenglet spelade andra halvlek mot Roma men frågan är om han är tillräckligt tränad för att starta. Det sista alternativet är Sanchez som gjort det helt okej där på försäsongen men som inte ser riktigt bekväm ut till vänster.

RWB: Doherty startade idag mot Roma men här har Conte testat Spence, Royal och även Lucas.

CM: Här har man i dagsläget fem spelare som slåss om två platser i Skipp, Bentancur, Höjbjerg, Bissouma och Sarr. Jag hoppas att Skipp och Bentancur startar men skulle gissa att det blir två av Höjbjerg, Bissouma, Bentancur.

Eran fronttrio är ruskigt bra ändå, får man till försvaret så känns det ju solklar topp 4.
Citera
2022-07-30, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Eran fronttrio är ruskigt bra ändå, får man till försvaret så känns det ju solklar topp 4.

Usla backar + mittfältare (utom Perisic) Tottenham kommer inte hålla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in