Citat:
Ursprungligen postat av
Bombaclap
Underbart att spöa City!! Darwin kommer bli en riktig legend som jag sa! Magnifikt rakt igenom
Btw Drogba dags att chilla ner lite nu va..
Men du var helt kolugn och hetsade inte alls om hur enkelt detta skulle bli eller hur?
Är inte särskilt imponerad av varken Liverpool eller City idag, även om Chelsea har sett dåliga ut på försäsongen så känns det att vår chans på titeln ökade ett snäpp där. Långt ifrån den nivå som jag är van vid att se dessa lag, känns som att både Pep och Klopp bör ändra lite på taktiken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tocadisco
Kommer nätet att spammas med best of Haaland v Liverpool videos nu tro? Jäkla cancer asså, njut av nästa generations kungar istället för att hata. Nunez såg grymt energisk ut, in och mata på för att till slut få betalt. Helt ok match överlag, även om många spelare visar prov på att vara långt ifrån matchform.
Rymdkram till Drogba

Nej tack jag föredrar tjejer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Haha så kul att alla förstår att ett chelseafan mår som sämst efter en City förlust mot Liverpool. Drogba, hoppas mamma klippt internet för din skull nu
Alltså helt ärligt påverkar inte er vinst min mentala hälsa. Varför i helvete ska jag trissas upp av att The Inbreds vann en meningslös irrelevant titel som dessutom fick flyttas pga damernas final på Wembley?
Jag blickar redan framåt mot vad vi kan kalla Frank Lampard Derby mellan Chelsea och Everton i Premier Leagues första omgång, det är riktig fotboll för mig.
Förresten bevisade du ditt hyckleri när du anklagar mig för att vara moppsig men sen dra till med denna repliken:
"Drogba, hoppas mamma klippt internet för din skull nu

" Extra kul att du kan gå från att bli upprörd över mina glåpord och kalla mig psykfall och sen det jag citerade ovan men fortfarande se dig själv som gott exempel.
Sorry men du får försöka lite till om du vill att jag ska bli kränkt.