Citat:
Ursprungligen postat av
nepodsladen
Den verkliga misären väntar väst, särskilt i Tyskland och Frankrike, som kommer att vara tio gånger och efterlikna andra världskriget.
Vänta och se.
Jo, jo, jo.., det blir som de sju svåra åren i gamla testamentet. Gräshoppor, dåliga skördar, räntor på 10 talet.., etc..
Jo, denna vinter kommer att bli knepigare.., men sedan har Putin spelat ut sitt
sista kort. Till nästa vinter blir det lite lättare. Likaså är
problemen att vänta på vårvintern. Hinner ske saker tills det.
Europa går nog helskinnat igenom detta oxå skall du se. På en positiv not så verkar det som kärnkraften kan börja komma tillbaka, och greta-apologeterna`s flum kommer att bli avslöjat !
(det är det enda jag tackar Putin för, dvs att kärnkraften kan börja göra en comeback)