2022-07-30, 20:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Oj vad deras utseende engagerar er killar, men det är faktiskt tjejer Riks vill nå med sina programledare. Killarna röstar redan på SD (Förutom någon feminin vänster-kille som är ett hopplöst fall).

Om du vågar dig ut på gatorna någon gång så kommer du se att det är den stilen många unga kvinnor har. Men vad är en flickig blommig klänning? Finns det pojkiga blommiga klänningar?
Jag skrev det före dig i denna tråd när det begav sig att man rekryterar tjejer med riks, det jag sa nu lite slarvigt var att man får manliga tittare på köpet (men man får inte mig oavsett hur snygg man må va)

Den "stilen" med kjol är väl sommarbetonad snarare, i övrigt så råder det ingen konservativ våg av ökat antal kjoltyg resterande årstider förutom just i SD där tjejerna bär midvinterklänning enligt den underförstådda klädkulturen som konservativa män uppmuntrar, därav kan man säga att det är en kanal av män för män om man vill

Med flickig klänning menar jag att klänning är ett plagg som symboliserar omyndighet
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-30 kl. 20:30.
Citera
2022-07-30, 20:24
Medlem
mensverkets avatar
SD har snyggare kvinnor. Punkt.
Citera
2022-07-30, 20:34
Medlem
HejaFinlands avatar
SD har snygga killar också men de verkar gömma undan dem på parkeringen.
https://www.youtube.com/watch?v=sq9kxQYUXpo
Citera
2022-07-30, 22:36
Medlem
snurresprettiss avatar
Något annat som är lite löjligt är att Denice nästan alltid har med sig en hund i studion, vad är vitsen med det?
Citera
2022-07-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Något annat som är lite löjligt är att Denice nästan alltid har med sig en hund i studion, vad är vitsen med det?
Hon har med sig sin lilla söta vovve Madicken som alltid är med på jobbet
Citera
2022-07-30, 22:44
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Hon har med sig sin lilla söta vovve Madicken som alltid är med på jobbet

Och vad skall vitsen vara med det?
Citera
2022-07-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Och vad skall vitsen vara med det?
Denice får ha med sig hunden till jobbet har hon tidigare sagt.
Citera
2022-08-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Vem är den nya tjejen på Riks?

Wow

https://www.youtube.com/watch?v=aD5KrCIrBvI
Elin Johansson
https://www.youtube.com/watch?v=w3yC94wEW9A
Citera
2022-08-02, 10:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
SD har snyggare kvinnor. Punkt.

https://imgbox.com/YWs26zUb
Till vänster: en typisk förfulad SD-kvinna som klär sig demonstrativ kvinnligt för att veta sin plats i samhället & relationen

Till höger: Normal unisexkvinnlig klädsel på förfulad i huvudet vänsterkvinna

P.S Dom snubbar som påstår att Denice har en estetisk tilltalande näsa ljuger för sig själv att hon skulle vara Cleopatra
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-02 kl. 11:15.
Citera
2022-08-02, 14:15
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Till vänster: en typisk förfulad SD-kvinna som klär sig demonstrativ kvinnligt för att veta sin plats i samhället & relationen

P.S Dom snubbar som påstår att Denice har en estetisk tilltalande näsa ljuger för sig själv att hon skulle vara Cleopatra

Har du inte sett SD:s tjejer i tälten runt om i Sverige? Det är nån valturné som pågår/pågick.
Senast redigerad av mensverket 2022-08-02 kl. 14:17.
Citera
2022-08-02, 15:12
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Jag skrev det före dig i denna tråd när det begav sig att man rekryterar tjejer med riks, det jag sa nu lite slarvigt var att man får manliga tittare på köpet (men man får inte mig oavsett hur snygg man må va)
Den "stilen" med kjol är väl sommarbetonad snarare, i övrigt så råder det ingen konservativ våg av ökat antal kjoltyg resterande årstider förutom just i SD där tjejerna bär midvinterklänning enligt den underförstådda klädkulturen som konservativa män uppmuntrar, därav kan man säga att det är en kanal av män för män om man vill
Med flickig klänning menar jag att klänning är ett plagg som symboliserar omyndighet

Så du menar att hennes klänning är barnslig? Eller är alla klänningar barnsliga? Kvinnor som är myndiga d.v.s. 18 år skall ha byxor? Eller får de ha kjol?

Citat:

Att vara kvinnlig och bry sig om sitt utseende är inte att veta sin plats, det är ett vänsterliberalt och marxistiskt tänk. Som medborgaruniformen i Maos Kina där alla hade samma kläder.

Men jag håller med om att vissa vänsterliberaler medvetet verkar vilja vara fula. Gäller vänstermän också.
Citera
2022-08-02, 15:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Så du menar att hennes klänning är barnslig? Eller är alla klänningar barnsliga? Kvinnor som är myndiga d.v.s. 18 år skall ha byxor? Eller får de ha kjol?
Barslig är fel ord, men mentalt omyndig iaf. Jag skulle uppmuntra byxor och säkerställa att byxor förblir norm

Citat:
Att vara kvinnlig och bry sig om sitt utseende är inte att veta sin plats, det är ett vänsterliberalt och marxistiskt tänk. Som medborgaruniformen i Maos Kina där alla hade samma kläder.

Men jag håller med om att vissa vänsterliberaler medvetet verkar vilja vara fula. Gäller vänstermän också.
Tjejer kan bry sig om sitt utseende utan att vara kvinnliga, det är inte ett marxistiskt tänk däremot

Medborgaruniformen är ju enligt Riks att bära klänning, betydligt större mångfald på uniformen går att finna på vänstersidan, eller rättare sagt hos alla sidor av samhället utom SD
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-02 kl. 15:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in