2022-07-30, 09:47
Medlem
justinsane420s avatar
Ska bli riktigt kul med match idag och snart är även säsongen igång.

Sitter på jobbet nu och spelar Zelda Botw och bara väntar på matchen.

Underbart att ha ett jobb där jag kan ha båda mina hundar med mig och spela tv-spel, kolla netflix och hur mycket fotboll jag vill.
Bara det är en seger i sig.

Tror Lfc tar ham matchen idag med 3-1
Citera
2022-07-30, 09:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jag tror på följande skytteliga…drar till med en topp 10

1. Haaland
2. Salah
3. Jesus
4. Kane
5. Ronaldo (om han blir kvar)
6. Son
7. Sterling
8. Nunez
9. Jota
10. Vardy

Jag passar på att tippa topp 10 när jag ändå är igång…

1. Man City
2. Liverpool
3. Arsenal
4. Tottenham
5. Man United
6. Chelsea
7. West Ham
8. Newcastle
9. Everton
10. Crystal Palace

Brighton, Fulham och Leeds åker ur.
Tror inte Haaland kommer att vinna skytteligan, det kommer troligen att ta ett tag innan han innan han hittar rätt i oljeklubben, och i Pep’s filosofi.

Men jag kan hålla med i ”din” tabell, förutom att jag tror att Chelsea kommer hamna före Man United.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-07-30 kl. 09:56.
Citera
2022-07-30, 10:36
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, men du tillhör dock samma klan som A Little Freezer.

Tillhör ingen klan. Brukar i regel inte komma särskilt bra överens med Liverpoolfans bortsett från de jag känner IRL.
Citera
2022-07-30, 11:11
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
OK. Men du är dock lika lättsaltad som övriga Liverpool-fans, men det gör det ju bara ännu skönare att driva med er😅😜

Måste det drivas med folk? Kan inte denna tråd i år hålla en bra nivå?
Citera
2022-07-30, 11:14
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Varit nere på Lilla torg och snortat kola nu igen? Om du tror att jag tänker motivera någonting för dig så tror du fel. Föreslår att du lär dig skriva ordentligt och du kan ju börja med att knåpa ihop en egen lista och faktiskt tillföra något - sedan kan vi diskutera.
Jag håller förresten inte på Liverpool.

Det är du som har snortat Maradonas mjöl om du på fullaste allvar tror att Sp*rs slutar fyra och Chelsea sexa med Raheem Sterling och Koulibaly som verkligen visar att vi är långt ifrån en klubb med ambitioner på Europa League.

Sen är det ju ganska uppenbart att du inte har alla höns hemma om du ej tänker redovisa hur du tror topp 6 slutar, du har ingen som helst aning hur man för en debatt och absolut inte mot mig. men fortsätt dröm om Chelseas sjätteplacering, only in your dreams mate.
Citera
2022-07-30, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Måste det drivas med folk? Kan inte denna tråd i år hålla en bra nivå?

+1

Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Det är du som har snortat Maradonas mjöl om du på fullaste allvar tror att Sp*rs slutar fyra och Chelsea sexa med Raheem Sterling och Koulibaly som verkligen visar att vi är långt ifrån en klubb med ambitioner på Europa League.

Sen är det ju ganska uppenbart att du inte har alla höns hemma om du ej tänker redovisa hur du tror topp 6 slutar, du har ingen som helst aning hur man för en debatt och absolut inte mot mig. men fortsätt dröm om Chelseas sjätteplacering, only in your dreams mate.

Men Chelsea är ju en klubb som är omskakad med nya ägare, spelare som försvunnit som ännu inte ersatts, spelare som man ville ha men som Barca snodde, spelare som måste bort, etc.
Citera
2022-07-30, 11:37
Medlem
Ronaldo självsäkert på sociala medier:

Citat:
'On Sunday, the king plays!'

Men det är väl tränaren som tar ut laget.
Citera
2022-07-30, 11:50
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Ronaldo självsäkert på sociala medier:

Men det är väl tränaren som tar ut laget.
Vilken match kan han mena 🤔 för hans lag spelar idag lördag. Eller har han golfrunda på söndag med Bale?
Citera
2022-07-30, 12:06
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Haha😂 Som jag skrev, det är kul att driva lite med varandra då och då.

Men men, nog om det.

Ja det är det allt. Dock roligare IRL.

Är Arsenal färdiga för säsongen nu tror du eller skall det in/ut nån eller några till?
Citera
2022-07-30, 12:09
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ja det är det allt. Dock roligare IRL.

Är Arsenal färdiga för säsongen nu tror du eller skall det in/ut nån eller några till?
Jag tror inte att vårat fönster är stängt än, tror även att vi kan få se fler spelare som lämnar klubben innan sommaren är över.
Citera
2022-07-30, 12:12
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Jag tror inte att vårat fönster är stängt än, tror även att vi kan få se fler spelare som lämnar klubben innan sommaren är över.

Några du vill se försvinna? Pepe vore väl en skön lönepost att bli av med men han kanske får det att stämma med Jesus? Fast Martinelli går väl före där?
Citera
2022-07-30, 12:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Några du vill se försvinna? Pepe vore väl en skön lönepost att bli av med men han kanske får det att stämma med Jesus? Fast Martinelli går väl före där?
Ja, Pepe hade varit skönt att få bort, den killen har verkligen fått sina chanser. Dock så talar det mesta för att Pepe kommer att stanna i AFC ännu en säsong.

Annars så ser jag gärna att vi kvittar oss med Leno innan fönstret stänger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in