Citat:
Ok, men jag håller med Loveangelie. Jag tycker inte att det blir något riktigt svar på det, och att de närvarande poliserna verkar störa i/under undersökningen. Och att poliserna verkar avfärda det psykpersonalen säger.
Psykläkaren förhörs ju senare och hen verkar mycket arg över polisens frågor, som att polisen är rätt oproffesionell och mer egna känsloinriktade.
Psykläkaren förhörs ju senare och hen verkar mycket arg över polisens frågor, som att polisen är rätt oproffesionell och mer egna känsloinriktade.
Citat:
Jag beklagar verkligen din sorg. Jag vet hur det känns, jag har förlorat min vuxna dotter, och min lillebror.
Jag kände ingen av dem, jag är bara intresserad av varför sådant här händer, varför just där, då och han.
Jag tycker ju mer och mer att det verkar vara en mycket tragisk olycka, fylleolycka.
Och att Lydia är ärlig i sina förhör fast hon egentligen inte kommer ihåg. Det blir tyvärr fel för att hon så enormt gärna vill hjälpa polisen med att berätta vad som hände, men kommer inte ihåg pga fylla. Så som jag tror.
Vet du om de brukade ha sina vapen framme när de drack, eller så? Brukade de låta vapen vara framme i huset, exempelsvis när de festade?
Jag kände ingen av dem, jag är bara intresserad av varför sådant här händer, varför just där, då och han.
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Tror du att det var ett "genomtänkt" mord, eller tror du mer på olycka, typ fylleolycka? Eller kunde L bli så arg (en stundens hetta), att hon där och då ville döda honom?
För mig känns det mer som "out of the blue", liksom.
Reta inte upp dig på trollen, de anmäler ALLT, och sedan blir liksom DU avstängd, det är deras mål. Jag svarar dem inte längre, för ingenting går in där.
För mig känns det mer som "out of the blue", liksom.
Reta inte upp dig på trollen, de anmäler ALLT, och sedan blir liksom DU avstängd, det är deras mål. Jag svarar dem inte längre, för ingenting går in där.
Jag tycker ju mer och mer att det verkar vara en mycket tragisk olycka, fylleolycka.
Och att Lydia är ärlig i sina förhör fast hon egentligen inte kommer ihåg. Det blir tyvärr fel för att hon så enormt gärna vill hjälpa polisen med att berätta vad som hände, men kommer inte ihåg pga fylla. Så som jag tror.
Vet du om de brukade ha sina vapen framme när de drack, eller så? Brukade de låta vapen vara framme i huset, exempelsvis när de festade?
Citat:
[b]
Och vi vet att Emil den kvällen var sotis för att Lydia ville åka in till Sthlms City på lördagen för att festa med någon gammal klasskompis (tjej) som fyllde år (kanske 30 eller 35 år) som hade bestämt någon Pub eller restaurang, troligen bokat bord en längre tid innan (det skulle vara flera gäster), så det gick liksom inte att alla dom skulle komma till Bålsta, så som Emil ville.
Men kan det ha gjort Lydia så himla arg (ihop med en stor mängd alkohol)?
Jag tror ju fortfarande på en tragisk olycka.
Och vi vet att Emil den kvällen var sotis för att Lydia ville åka in till Sthlms City på lördagen för att festa med någon gammal klasskompis (tjej) som fyllde år (kanske 30 eller 35 år) som hade bestämt någon Pub eller restaurang, troligen bokat bord en längre tid innan (det skulle vara flera gäster), så det gick liksom inte att alla dom skulle komma till Bålsta, så som Emil ville.
Men kan det ha gjort Lydia så himla arg (ihop med en stor mängd alkohol)?
Jag tror ju fortfarande på en tragisk olycka.
Citat:
Ok, intressant. Det kan ju förklara de där orden "du har förstört allt". Om Emil hade kommit fram till att inte flytta, kanske. Lydia kanske hade letat hus/lägenheter som sjutton, och hittat något, och då "sviker" (om man kan säga så) han de planerna.
Min spekulation.
Min spekulation.
Citat:
Det är i mina ögon att skylla på BO, det fetade.Du läser mellan raderna i sjuksjournalerna... och tror på att fupen är sanningen, för att Lydia påstår att någonting är eller var på ett visst sätt, trots att hon ändrar och förvränger sina utsagor i rätten? Käftar emot domaren och så vidare..