Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Har du några bevis eller belägg att uppvisa för att styrka dina påståenden?
Hittills har du agerat som en trilskande tonåring.
Det är bra att du kan ta åt dig kunskap när den serveras på silverfat, som hur Lexbase fungerar, vilket jag upplyst dig om.
Du tycker att jag ska redovisa vad Lydia arbetat med? Det är en fråga som du påstår dig ha full koll på, men inte kommit med några uppgifter, för att du inte har någon lust.
Det du nämnt är att hon hade en hög sjukpenning och att hon tjänade pengar på Skånegården, via reklamintäkter och djurfoder.
Har du några bevis för gårdens inkomster och utgifter? Kropps Lejon Gård, har ingen redovisning överhuvudtaget.
Jag är förundrad över ditt och krabbans outtröttliga engagemang om att alla som inte håller med er ska hålla käft, så att ni kan söka "sanningen" om vad brottsoffret gjort för att förtjäna att avrättas.
Vilken tur att Lida har er att pennfajtas med🥰
Jag förstår att du gärna vill outa mig, men jag tänker inte göra det genom att lägga fram mer bevis än vad jag redan gjort.
För allt jag har berättat om vet jag är sant då jag på ett eller annat sätt har sett/upplevt det själv.
Du har inte upplyst mig om något jag inte redan visste. Och som sagt, när sa jag att Lexbase var en myndighet? När?
Varför skulle jag redovisa vart hon har arbetat och när, när personer som vill veta det kan själva höra med Skattemyndigheten. Du vet, där man lämnar in sin deklaration förstår du.
Du har ju tydligen inte ens kollat det, för då hade du vetat vart hon jobbat och när m.m.
Och eftersom du tydligen nu inte vet hur det går till så kan jag försöka utbilda dig lite i ämnet ekonomi.
Du vet, man drar ju av för kostnader man har haft under ett år från inkomsterna man har haft under året. Om du då för enkelhetens skull köpt havre för 100 kr, men du har sålt hö för 80 kr. Efter du har dragit av så har du då ett underskott på 20 kr, är du med?
För sen är det också som så att jag har aldrig sagt att det gick med vinst nere i Skåne, det är du som har antagit det i dina fantasier.
Men det var en enskild firma, och då hamnar det i den övriga deklarationen, mest så att du vet.
Nu får du fan skärpa dig Mumsebulle: För var i hela helvete har jag eller någon annan för den delen sagt att Emil förtjänade att avrättas? Du är ju riktigt sjuk i huvudet som skriver och påstår något sådant. Ren förbannad lögn från din sida, återigen!
Var ute på en pub här hemma i Strängnäs, och denna tråden kom upp. Kan ju lugnt säga att folk undrar vad du är för en typ, stalker som är totalt fixerad i Lydia och på sådant som inte alls berör brottet.