2022-06-09, 02:50
Medlem
Loveaffairs avatar
Hörde för något avsnitt sen att Dulny sa "förvånande" ironiskt och "bara han håller sig borta från mina projekt" på tal om Pavel Gamov och att han blev osams med någon kommunpolitiker för SD för några år sedan. Men är även Gamov och Dulny osams? Någon som vet mer? Gamov verkar minst sagt svår att ha och göra med.
Citera
2022-06-09, 11:36
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Dulny avslöjar i senaste avsnittet att han har en "brud". Han tog med sig "min brud" för att gå och se på nya Top Gun på bio.

Tveksamt om Dulny faktiskt skulle ha en flickvän nu. Särskilt efter att vi avslöjat honom för att vara hemligt homosexuell, och en användare dessutom hittat Dulnys Grindr-profil. När refererade man ens senast till sin flickvän som "min brud"? När man var 14 kanske och skulle impa på polarna att man fått en tjej. Dulny lät nervös när han sa det dessutom.

Vad bögen Christoffer Dulny egentligen borde sagt var att han skulle gå på bio med sin nya kille José. Nu när Dulny flytt Sverige och inte har ögonen på sig på samma sätt så tvivlar jag ej på att Dulny förvandlats till en horkarl som hänger på det lokala homosexuella prostitutionsstråket och byter ligg varje vecka. Bögen Dulny har förvandlats till en ännu mer dekadent varelse än vad han var innan, och redan då var det vidrigt. Undra om lille Calle känner sig sviken då Dulny hade ett homosexuellt sexförhållande ihop med Calle strax innan Dulny valde att fly Sverige av skammen att det kom fram.

En hemlös, barnlös, homosexuell horkarl på 40 bast som rider kuk någonstans i Sydamerika. Vilken framtid.
Citera
2022-06-09, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie
Dulny avslöjar i senaste avsnittet att han har en "brud". Han tog med sig "min brud" för att gå och se på nya Top Gun på bio.

Tveksamt om Dulny faktiskt skulle ha en flickvän nu. Särskilt efter att vi avslöjat honom för att vara hemligt homosexuell, och en användare dessutom hittat Dulnys Grindr-profil. När refererade man ens senast till sin flickvän som "min brud"? När man var 14 kanske och skulle impa på polarna att man fått en tjej. Dulny lät nervös när han sa det dessutom.

En hemlös, barnlös, homosexuell horkarl på 40 bast som rider kuk någonstans i Sydamerika. Vilken framtid.

Brud eller 19-årig José, vem vet?

Men nåt skumt är det med hans utlandsvistelser. Vad lever han på? Swishtiggandet kan inte ge mycket pengar.
Citera
2022-06-11, 13:22
Medlem
Oavsett om Dulny är bög eller hetero, verkar han ha en väldigt lösaktig sexualmoral, man bör leva som man lär ut ifall man ska företräda vit nationalism och tas på allvar.
Citera
2022-06-15, 00:51
Medlem
Ethnogenesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Oavsett om Dulny är bög eller hetero, verkar han ha en väldigt lösaktig sexualmoral, man bör leva som man lär ut ifall man ska företräda vit nationalism och tas på allvar.
Bög-rykten för att man har haft en manlig inneboende "kamrat" i Stockholms innerstad för att kunna betala hyran är verklighetsfrånvänt dårskap. Släpp den paranoida tanken. Den är korkad.

Lösaktig sexualmoral kallar du det. Slavmoral kallar vi det. Hail Nietzsche!
Citera
2022-06-15, 12:30
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ethnogenesis
Bög-rykten för att man har haft en manlig inneboende "kamrat" i Stockholms innerstad för att kunna betala hyran är verklighetsfrånvänt dårskap. Släpp den paranoida tanken. Den är korkad.

Lösaktig sexualmoral kallar du det. Slavmoral kallar vi det. Hail Nietzsche!

Bög-rykterna stämmer. Varför tror du Elizabeth lämnade bögen? För att bögen blev påkommen i en allt annat än heterosexuell situation med lille Calle när Bettan kom hem. Det blev fetdump samma dag.
Citera
2022-07-08, 21:59
Avslutad
Vad är "LT" podden som refereras till ibland?
Citera
2022-07-09, 08:36
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
Vad är "LT" podden som refereras till ibland?
Lögnarnas tempel. Den podden har en egen tråd.
Citera
2022-07-19, 13:37
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Sluta. Skänk. Pengar. Till. Bögen.
Citera
2022-07-20, 17:08
Medlem
Hardstekts avatar
Vem fan bryr sig om han är bög? Sluta spamma.

Varför är det ALLTID massa nollor utan någon posthistorik som sitter och hatar i ALLA trådar som rör något som ligger till "höger" om sd och som producerar någon form av innehåll? Så är det i alla trådar på forumet.

Jag förstår ju vilka de är som står för det här. Men ni övriga nyttiga idioter som hakar på?

Om ni inte gillar det, avstå, stäng av. Ni kommer aldrig behöva se, höra skiten igen. Gör er grej istället.

Anyway. Idag lyssnade jag på inde avsnittet. Kul att lyssna på. Han är lite överallt i tanken. Gillade hans konspiration ang. att den kvinnliga tenniseliten egentligen är män. Jag följer inte sport. Och har noll koll på tennis. Men:
https://library.sportingnews.com/styles/crop_style_16_9_mobile_2x/s3/2022-06/Tennis%20GOAT%20Womens.jpg?itok=9bSDIs8A

Inte helt otroligt...
Citera
2022-07-22, 20:22
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Vem fan bryr sig om han är bög? Sluta spamma.

Varför är det ALLTID massa nollor utan någon posthistorik som sitter och hatar i ALLA trådar som rör något som ligger till "höger" om sd och som producerar någon form av innehåll? Så är det i alla trådar på forumet.

Jag förstår ju vilka de är som står för det här. Men ni övriga nyttiga idioter som hakar på?

Om ni inte gillar det, avstå, stäng av. Ni kommer aldrig behöva se, höra skiten igen. Gör er grej istället.

Anyway. Idag lyssnade jag på inde avsnittet. Kul att lyssna på. Han är lite överallt i tanken. Gillade hans konspiration ang. att den kvinnliga tenniseliten egentligen är män. Jag följer inte sport. Och har noll koll på tennis. Men:
https://library.sportingnews.com/styles/crop_style_16_9_mobile_2x/s3/2022-06/Tennis%20GOAT%20Womens.jpg?itok=9bSDIs8A

Inte helt otroligt...
.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-22 kl. 20:35.
Citera
2022-07-29, 08:56
Medlem
Hugin86s avatar
Varför är den svenska nationella-rörelsen så jävla splittrad? Gillar du vitapilret gnäller de från ett håll, gillar du afs gnäller andra, å gud förbjuder om du gillar nordisk styrka eller nmr eller SD och inte glömma svenskarnas hus. Oavsett vem du vill stödja så kommer de alltid någon från dom andra gnälla å klaga på skänk ej pengar till bögen , jude älskaren/juden, eller muslim älskare. Så jag har endast valt lyssna på de som är intressantast å mest roligast. Annars är jag mest besviken på hur splittrat de är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in