2022-07-25, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipsochdipp
Jag vet inte vad den andra tjommen har för mått men min är 19,5~20 x 15,5 cm

MEN TILL ER ANDRA SOM HAR MINDRE:

Mina exflickvänner verkar lyckliga med sina nya efter mig och jag vet att de har mindre än mig eftersom vi pratar om kukstorlekar. Kärlek är allt

Och den kvinna som är otrogen pga lust eller spänning för några extra centimeter är inget från början heller, tacka för nyförälskensens vackra erfarande och gå vidare.
Citera
2022-07-25, 19:46
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:

Mina exflickvänner verkar lyckliga med sina nya efter mig och jag vet att de har mindre än mig eftersom vi pratar om kukstorlekar. Kärlek är allt

Ja din var VG+

Mvh.
Citera
2022-07-26, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Jag är sexuellt oerfaren och tänkte höra vad expertpanelen säger:
Får man fråga storlek på den? Ser definitivt ut som en bra kuk, otur att du inte får använda den på kvinnor.
Citera
2022-07-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Jag är sexuellt oerfaren och tänkte höra vad expertpanelen säger:

https://postimg.cc/9zXMFhZy/73b7bbee
https://postimg.cc/CZY0PG4b/6d6c3595
https://postimg.cc/XXhbSS8j/97614d74
https://postimg.cc/644F5q09/0dc1f146
https://postimg.cc/SJ0vfydM/5ac6a5ab
https://postimg.cc/tskvbFj3/e5d48dca

🤔?

Trodde att jag aldrig skulle behöva gå igenom en fas i livet av fallos-fascination och/eller fallos-osäkerhet, but here we are... 😇

Den ser skönt ut, den skulle en man eller kvinna njuta av.
Citera
2022-07-26, 22:19
Medlem
Citat:
https://ibb.co/jVZFMZD

Här är mitt bidrag, inte photoshopat, stulet m.m

Får man bussfjong så syns det... ... ...

Fin kuk inget snack om det.
Citera
2022-07-28, 07:50
Medlem
BradSs avatar
Apropå hur svårt det är att avgöra hur stor en kuk är på bild så har vi den här killen på reddit som verkar ha en rätt så massiv penis, men enligt honom själv är den "enbart" 19-20 cm lång och 15 cm i omkrets. Tror nog de flesta av er som ser honom skulle antar att han var mycket större, men han verkar vara en rätt liten och smal kille med små händer och det gör mycket.
Citera
2022-07-28, 17:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Apropå hur svårt det är att avgöra hur stor en kuk är på bild så har vi den här killen på reddit som verkar ha en rätt så massiv penis, men enligt honom själv är den "enbart" 19-20 cm lång och 15 cm i omkrets. Tror nog de flesta av er som ser honom skulle antar att han var mycket större, men han verkar vara en rätt liten och smal kille med små händer och det gör mycket.

Nej då det du skriver är väldigt stora mått så tror jag att det stämmer.
Citera
2022-07-28, 23:19
Bannlyst
Är en kuk som är 15 centimeter lång och 14/15 centimeter i omkrets en stor kuk?

Från vad jag har hört fokuserar tjejer inte så mycket på längden, men omkretsen är väldigt viktigt enligt de.

Jag har också hört och läst att idealkuken för tjejer ligger på 15 cm.

Då undrar jag om en kuk som är 15 centimeter lång och 14/15 centimeter omkrets är en stor kuk.

Att ha 14 eller 15 centimeter i omkrets är också jävligt, jävligt ovanligt. Det är knappt några män som har det.

En kvinnas fitta kan också i de allra, allra flesta fall bara bli 8-12 centimeter djup vid sexuell upphetsning. Så då spelar det ju ingen roll om du har 15 eller 20 centimeter lång kuk eftersom båda två träffar botten.

Sedan så är en fitta (idealfitta) väldigt tajt. Så när en stor 14/15 centimeter omkrets kommer in så blir hon väl väldigt ”uttöjd” av kuken? Därav så ökar hennes sexuella njutning extremt mycket. Vilket också leder henne till att halta efter sex…

Så, är en 15x14/15x15 kuk stor?

Och kan vi utgå från verklighetsmått och inte fb-mått!
Citera
2022-07-29, 00:17
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karim9benzema

Från vad jag har hört fokuserar tjejer inte så mycket på längden, men omkretsen är väldigt viktigt enligt de.

Då undrar jag om en kuk som är 15 centimeter lång och 14/15 centimeter omkrets är en stor kuk.

Att ha 14 eller 15 centimeter i omkrets är också jävligt, jävligt ovanligt. Det är knappt några män som har det.

En kvinnas fitta kan också i de allra, allra flesta fall bara bli 8-12 centimeter djup vid sexuell upphetsning. Så då spelar det ju ingen roll om du har 15 eller 20 centimeter lång kuk eftersom båda två träffar botten.

Sedan så är en fitta (idealfitta) väldigt tajt. Så när en stor 14/15 centimeter omkrets kommer in så blir hon väl väldigt ”uttöjd” av kuken? Därav så ökar hennes sexuella njutning extremt mycket. Vilket också leder henne till att halta efter sex…

Ja 14-15 cm i omkrets är stort enligt mig.
Citera
2022-07-29, 11:07
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:

Som med så mycket annat så ”beror det på”.
Får väl börja med att korrigera dig lite. ”Djupet” är betydligt mer än 12 cm hon de flesta tjejer/kvinnor. Det är också en fråga om vad de är bekväma med och hur viss smärta i vissa fall kan vara en trigger. Vissa saker gör ont/ont, som t.ex en stöt mot livmodertappen, medan andra kan kännas skönt/ont.
När det gäller omkrets så kan de flesta låta ett barnhuvud passera. Så att jiddra om några centimeters skillnad i omkrets tjänar föga till i det sammanhanget. Normalt är dock en snippa inte beredd för de dimensionerna. Har sett kvinnor bli fistade och har provat själv med samma kvinnor men bara för att konstatera att min hand varit för stor för att få ok att fortsätta.
Provade att stoppa min hand i ett stålrör med 80 mm innerdiam. och det var precis att det gick. Så då pratar vi om en omkrets runt 25 cm.
Det är inte så länge sedan jag såg en kille med 22cm lång kuk ha sex med olika kvinnor. Hade inte fullständig koll men såg att i missionären så fick han ”hålla tillbaka” medan den yngsta kvinnan den dagen kunde sitta ”cowgirl” på honom.
Så som med det mesta här i livet, ”nästan allt är relativt”….
Citera
2022-07-31, 23:52
Medlem
Citat:

Har du aldrig haft sex?
Citera
2022-08-02, 22:14
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:

+1

Jag är väl ungefär som dig och ett levande bevis på att det beryktade BDE (Big Dick Energy) inte kommer naturligt bara för att man är välutrustad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in