Citat:
Ursprungligen postat av
Karim9benzema
Är en kuk som är 15 centimeter lång och 14/15 centimeter i omkrets en stor kuk?
Från vad jag har hört fokuserar tjejer inte så mycket på längden, men omkretsen är väldigt viktigt enligt de.
Jag har också hört och läst att idealkuken för tjejer ligger på 15 cm.
Då undrar jag om en kuk som är 15 centimeter lång och 14/15 centimeter omkrets är en stor kuk.
Att ha 14 eller 15 centimeter i omkrets är också jävligt, jävligt ovanligt. Det är knappt några män som har det.
En kvinnas fitta kan också i de allra, allra flesta fall bara bli 8-12 centimeter djup vid sexuell upphetsning. Så då spelar det ju ingen roll om du har 15 eller 20 centimeter lång kuk eftersom båda två träffar botten.
Sedan så är en fitta (idealfitta) väldigt tajt. Så när en stor 14/15 centimeter omkrets kommer in så blir hon väl väldigt ”uttöjd” av kuken? Därav så ökar hennes sexuella njutning extremt mycket. Vilket också leder henne till att halta efter sex…
Så, är en 15x14/15x15 kuk stor?
Och kan vi utgå från verklighetsmått och inte fb-mått!
Som med så mycket annat så ”beror det på”.
Får väl börja med att korrigera dig lite. ”Djupet” är betydligt mer än 12 cm hon de flesta tjejer/kvinnor. Det är också en fråga om vad de är bekväma med och hur viss smärta i vissa fall kan vara en trigger. Vissa saker gör ont/ont, som t.ex en stöt mot livmodertappen, medan andra kan kännas skönt/ont.
När det gäller omkrets så kan de flesta låta ett barnhuvud passera. Så att jiddra om några centimeters skillnad i omkrets tjänar föga till i det sammanhanget. Normalt är dock en snippa inte beredd för de dimensionerna. Har sett kvinnor bli fistade och har provat själv med samma kvinnor men bara för att konstatera att min hand varit för stor för att få ok att fortsätta.
Provade att stoppa min hand i ett stålrör med 80 mm innerdiam. och det var precis att det gick. Så då pratar vi om en omkrets runt 25 cm.
Det är inte så länge sedan jag såg en kille med 22cm lång kuk ha sex med olika kvinnor. Hade inte fullständig koll men såg att i missionären så fick han ”hålla tillbaka” medan den yngsta kvinnan den dagen kunde sitta ”cowgirl” på honom.
Så som med det mesta här i livet, ”nästan allt är relativt”….