2022-04-19, 15:17
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Skvallerbyttan är i alla fall kvar... om han skulle få för sig att rapportera "nyheter" som han snott från Cluee och Anjo
Ja, han skulle ju köra nyhetskanalen en gång i veckan och bestämde sig för att söndagar passade bäst, inte för att konkurrera med Anjo, utan för att han ville det bara... visst gjorde han en video som han spottade ur sig redan samma kväll..
Vad Alexander säger och gör är inte mycket värt. Han har noll trovärdighet.
Känslan att slutet är nära för clownen är starkare än någonsin.
Har socialen varit på hembesök igen?
Hur blir det med mediumen, är det via insta? Vilken av alla instaprofiler ska han använda?
Citera
2022-04-19, 15:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad har han för plan, egentligen?
Han har aldrig gjort någonting genomtänkt.
Det är alltid snabba fuskvägar, jakten på att få in snabba pengar och bli beundrad.
Det är nog inte alltför långt bort i tid, som E kommer ta avstånd från kick-ass-daddy, när han förstår vilka lögner som han blivit ilurad. Insikten att blivit uthängd och att pappisch horat för content, är tufft..
Han har aldrig haft någon plan, han är i survival mode, det är så narcissister funkar.

Jag undrar hur många gånger han "slutat" med youtube nu, 25 kanske?
Citera
2022-04-19, 15:44
Medlem
Sent igår kväll diskuterade jag och Arbetsskygg Baronen och tråden, och vad som håller den igång. Jag skrev att om Rasken med familj tar så mycket skada av att tråden får finnas kan han ju alltid radera sina kanaler, så att tråden kan låsas. Men jag trodde inte att han ville göra detta, för hans behov av uppmärksamhet är viktigare än att han och familjen får utstå hat.

Mycket riktigt, inte ens en dag efter att jag skrev detta raderar han sin kanal.

Har märkt att Rask väldigt ofta tar åt sig av vad jag skriver i den här tråden av någon outgrundlig anledning.
Citera
2022-04-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, han skulle ju köra nyhetskanalen en gång i veckan och bestämde sig för att söndagar passade bäst, inte för att konkurrera med Anjo, utan för att han ville det bara... visst gjorde han en video som han spottade ur sig redan samma kväll..
Vad Alexander säger och gör är inte mycket värt. Han har noll trovärdighet.
Känslan att slutet är nära för clownen är starkare än någonsin.
Har socialen varit på hembesök igen?
Hur blir det med mediumen, är det via insta? Vilken av alla instaprofiler ska han använda?
Du har nog rätt i det, Clownen börjar att tappa näsan & sminket..
Kunde han sälja barnen eller fru Tess, då hade han gjort det..
Allt handlar om han & ingen annan..
Dagens bästa raskning var att han raskade sig själv 😜😄 Rasken & Tessan ringde socialtjänsten själv i Trosa😂, eftersom socialtjänsten redan har en handlingsplan för familjen så gick det fort🤣.
Rasken är redan ett stort samtalsämne inom socialtjänsten i Trosa.
Spännande fortsättning följer😀
Citera
2022-04-19, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag har skrivit till Carl-Fredrik här på forumet i PM om att jag kanske kunde komma förbi. Han svarade inte, så jag tolkar hans tystnad som att han inte vill att jag kommer över.
Ah, nej, han lider ju av en så pass kraftig psykisk ohälsa att han inte vågar träffa människor...
Men om du skickar kopior på följande:
släkturedning, porträttfoto, körkort, personbevis, senast ägda cykel, vad din mormor tycker om för glass, kanske han vågar svara dig?
Du skulle kunna upplysa honom om att det är straffbart att kasta snusen på marken, numera..
Citera
2022-04-19, 17:20
Moderator
Carlboms avatar
Enligt delforumets praxis så låser vi denna tråd då kreatören valt att ta bort sin kanal. Återkommer han, och han uppfyller riktlinjerna, så kan den öppnas igen.

/Moderator
Citera
2022-07-28, 18:50
Moderator
Carlboms avatar
Efter diskussion, såväl i metaforumet som internt, så öppnas nu tråden igen. Detta då kreatören i fråga återigen anses uppfylla delforumets riktlinjer.

TS är också uppdaterad med länk till aktuell Youtube-kanal.

/Moderator
Citera
2022-07-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Vilken korkad jävel Rasken är. Här hade han världens chans att få slut på cirkusen runt sig själv och sin familj. Tråden var borta, kanalen likaså. Han kunde hållit på och lattjat med sin podcast om han hade velat och inte många hade brytt sig. Han var i stort sett ute ur nätet. Eller rättare sagt, hans FAMILJ hade i stort sett lyckats ducka ner i skuggorna igen för lite privatliv och lugn och ro.

Och vad gör Carl Fredrik Alexander Rask i detta läge? Vad gör Rask? Hur greppar han den möjlighet som ligger öppen för honom? Passar han på att bli någorlunda anonym igen och besparar sin familj fler orosanmälningar till socialen, gevärskulor i posten och nattliga telefonhot?

Nej - HAN STARTAR EN NY JÄVLA KANAL OCH DRAR UPP DEN TILL FYRATUSEN FÖLJARE PÅ TRE MÅNADER!!!111

-
Jag brukar inte hetsa upp mig över vad jag läser på Flashback. Det är väl bara magmuppen som gör mig riktigt IRL-förbannad men nu har det alltså hänt igen. Den här förbannade idioten kastar alltså sin fru och sina barn rakt i famnen på "trollen" som han sedan sitter i bilen och gråter över att de trakasserar honom och orosanmäler hans barn till soc. Det finns inte längre någon som helst skillnad mellan Carl Fredrik Alexander Rask och magmysmongot.

Jag blir så trött på honom. Ät bajs, Rask.

Konstigt bli arg och grinig… Om man förvänta sig att steken vände sig bör man söka hjälp precis som Rask bör. Han är sjuk, idiot och förstör allting. Det finns inget som kommer ändra honom, även när han inte filmade tror du själv hans fru o kids njöööööt av livet?
Once a loser always a lower.
Citera
2022-07-28, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Vilken korkad jävel Rasken är. Här hade han världens chans att få slut på cirkusen runt sig själv och sin familj. Tråden var borta, kanalen likaså. Han kunde hållit på och lattjat med sin podcast om han hade velat och inte många hade brytt sig. Han var i stort sett ute ur nätet. Eller rättare sagt, hans FAMILJ hade i stort sett lyckats ducka ner i skuggorna igen för lite privatliv och lugn och ro.

Och vad gör Carl Fredrik Alexander Rask i detta läge? Vad gör Rask? Hur greppar han den möjlighet som ligger öppen för honom? Passar han på att bli någorlunda anonym igen och besparar sin familj fler orosanmälningar till socialen, gevärskulor i posten och nattliga telefonhot?

Nej - HAN STARTAR EN NY JÄVLA KANAL OCH DRAR UPP DEN TILL FYRATUSEN FÖLJARE PÅ TRE MÅNADER!!!111

-
Jag brukar inte hetsa upp mig över vad jag läser på Flashback. Det är väl bara magmuppen som gör mig riktigt IRL-förbannad men nu har det alltså hänt igen. Den här förbannade idioten kastar alltså sin fru och sina barn rakt i famnen på "trollen" som han sedan sitter i bilen och gråter över att de trakasserar honom och orosanmäler hans barn till soc. Det finns inte längre någon som helst skillnad mellan Carl Fredrik Alexander Rask och magmysmongot.

Jag blir så trött på honom. Ät bajs, Rask.
Är det verkligen någon som är förvånad?

Prio i Rasks liv är och har alltid varit honom själv och hans egna behov, att barnen blir mobbade och frun uthängd är priset han får betala för sitt liv som g-kändis och han har inga problem med det.

Frågan är hur han ska nischa om sin kanal nu för femtioelfte gången, blir det vloggar, estoniavideos, efterlysningar och en och en annan uthängning eller har han andra planer?
Citera
2022-07-28, 19:34
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Konstigt bli arg och grinig… Om man förvänta sig att steken vände sig bör man söka hjälp precis som Rask bör. Han är sjuk, idiot och förstör allting. Det finns inget som kommer ändra honom, även när han inte filmade tror du själv hans fru o kids njöööööt av livet?
Once a loser always a lower.
Jo, jag blev faktiskt förvånad. I motsats till dig spenderar jag inte varje vaken timme med att titta på svenska youtubers så jag kände inte så noga till Rask innan han brakade in i magmysvärlden. Han kommer från fel sida tuben. Sådana som Jocke och Jonna och Lets Feast har aldrig intresserat mig så jag, min blåögde stackare, trodde att han tillhörde en annan "sort" än Herkko, mukbang-Maria, Simon Öhlund och de övriga dumskallarna.

Jag hade fel. Det erkänner jag utan omsvep.
Citera
2022-07-28, 20:00
Medlem
esetts avatar
Har Rask ställt till med något tro? Efter han var på Kiss-konserten, så har varkan hans fru eller barn synts till i några bilder alls. Inte heller i bakgrunden när han har filmat storys. Har hon dragit med ungarna?
Citera
2022-07-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Har Rask ställt till med något tro? Efter han var på Kiss-konserten, så har varkan hans fru eller barn synts till i några bilder alls. Inte heller i bakgrunden när han har filmat storys. Har hon dragit med ungarna?
Tänkte också på det. Therese brukade åtminstone lägga upp någon trött story. Nu - ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in