2022-04-19, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Du har fan rätt, den är borta! Helt jävla sanslöst. Går podden så jävla bra att alla extra inkomster går att slänga bort

Skvallerbyttan är i alla fall kvar... om han skulle få för sig att rapportera "nyheter" som han snott från Cluee och Anjo
Citera
2022-04-19, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Dessutom är han alldeles för Beroende att filma sig själv för att sluta, han kommer få ett återfall innan April månad är slut.

Ja det är ju det han är som mest beroende av, att visa upp sitt fula nylle för allmänheten i alla hans konstiga outfits, vi har ju sleezerockaren, bögen med hatt och väst, flintbaronen i rosa skjorta, kockbaronen m.m.
Han kommer inte att nöja sig med att bara hans fula röst hörs, han vill visa upp sig!
Precis som magmysmicke så vet vi att tattarbaronen alltid kommer tillbaka till sitt youtubeknarkande. Egot är bara för stort för att hålla sig borta.
Citera
2022-04-19, 14:55
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Haha just det.

Om jag känner Bajsbaronen rätt har han fortfarande 15 kanaler på lager.

Dessutom är han alldeles för Beroende att filma sig själv för att sluta, han kommer få ett återfall innan April månad är slut.

Den där podden är redan på dekis.
Vad har han för plan, egentligen?
Han har aldrig gjort någonting genomtänkt.
Det är alltid snabba fuskvägar, jakten på att få in snabba pengar och bli beundrad.
Det är nog inte alltför långt bort i tid, som E kommer ta avstånd från kick-ass-daddy, när han förstår vilka lögner som han blivit ilurad. Insikten att blivit uthängd och att pappisch horat för content, är tufft..
Citera
2022-04-19, 14:57
Medlem
Rask har tagit bort sina kanaler permanent har han sagt nu. På insta story. Han är trött på vad allt youtube har att göra. Podd och instagram är de ställen vi får följa honom.
Citera
2022-04-19, 15:01
Medlem
Petercrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Rask har tagit bort sina kanaler permanent har han sagt nu. På insta story. Han är trött på vad allt youtube har att göra. Podd och instagram är de ställen vi får följa honom.
han startar antagligen en ny kanal
Citera
2022-04-19, 15:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solstaden
Troligtvis följande anledningar...
1. Hängt ut någon oskyldig igen, polisanmälan.
Varit en riktig grisamunn som vanligt i kameran.
2. Socialtjänsten har påbörjat ny utredning om
barnen. Ställer frågor om namnen på filmer..
3. Jesus kopplade upp sig mot Rask sa ta bort.
4. Hans Barn börjar skämmas över sin fader,
mycket förståeligt om så är fallet.. 5. Han satsar på sitt lek & busland till 100% i sitt
sovrum..
6. Någon har köpt upp raskens sociala nätverks
imperium..
Eller har han bara blivit inlagd psykiatrin igen...i
Farfar kanske betalar för att han skall sluta skämma ut hela släkten.
Citera
2022-04-19, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petercriss
han startar antagligen en ny kanal

Yes, men hans chrippa och magmysmannen-videos är borta nu, dom var mina favoritvideos
Citera
2022-04-19, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity

Bisarrt gjort. Hans ”stora” kanal var hans enda chans att tjäna några tusenlappar i månaden. Jag jag jag jag låter det hela tiden. Det blir rubiks kuber till födelsedagspresent OCH julklapp i år verkar det som!
Citera
2022-04-19, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Skvallerbyttan är i alla fall kvar... om han skulle få för sig att rapportera "nyheter" som han snott från Cluee och Anjo
Rask mannen som har gjort det mesta men alltid misslyckas med allt..
Allt blir bara fel fel fel fel fel & åter fel fel fel fel...
Han är verkligen full av idéer, han ger aldrig upp..
Problemet är att kopplingen mellan hjärnan & munnen inte fungerar...
Hans narcisitiska & psykopatiska drag vinner alltid över Rasken... Därför det förr i tiden fans speciella boenden för personer som rask, han behöver vård..
Ett boende där han har sitt rum, där han kan leka med sina kameror, mikrofoner.. Bygga sina kojor, hänga upp tyger i taket..
För att sedan sitta med en vårdare som kan säga hur duktig han varit..
Allt är bara beklämmande att se hur en dysfunktionell familjefar 30 år med 3 barn, får fortsätta (UTAN ATT SAMMHÄLLET INTE INGRIPER)... Modern som befinner sig i situationen, har nog dessvärre oxå ett funktionshinder😢😭...
Men tankarna går till dom drabbade barnen😢😭
Citera
2022-04-19, 15:08
Medlem
fjiskens avatar
Innan lönen har tickat in på mitt konto kommer baronen ha tagit tillbaka sin yojtubekanal.

Någon som har koll på hur många kanaler han har rattat som mest? För jag tycker det dyker upp fler varje gång man tittar.
Citera
2022-04-19, 15:11
Medlem
Petercrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Innan lönen har tickat in på mitt konto kommer baronen ha tagit tillbaka sin yojtubekanal.

Någon som har koll på hur många kanaler han har rattat som mest? För jag tycker det dyker upp fler varje gång man tittar.
8 kanaler va jag vet finns säkert fler
Citera
2022-04-19, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Farfar kanske betalar för att han skall sluta skämma ut hela släkten.
Inte omöjligt, fast när det är slut på pengar till snus & energidrycker och suget blir förstort att filma det tatuerade trynet, då åker en ny kanal upp igen...
Hans profil är enkel att analysera...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in