2022-07-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbaliraren
Nja tror inte det va, även fast ja förstår va du menar. Måste finnas andra sätt!

Men varför lära på andra sätt. Enda
Sättet för dig att lära dig hur du ska göra för att hon ska uppskatta det är att du övar på dig själv med en dildo, mindre gurka eller en liten frukostkorv. Kör ner den i halsen på dig själv bara så du nästan spyr å hulkar lite lätt nån gång när du är kåt å sugen. Känn efter så du inte tappar din kåthet av att du är på väg att spy för då har du gått för hastigt å för hårt fram. Sen använder du dessa kunskaper nästa gång du är med din tjej så kommer det gå utmärkt ska du se! Det finns faktiskt inget annat sätt och munnen är vi skapta exakt likadant i tjejer å killar så det är inget konstigt eller annorlunda som du behöver fundera över.
Citera
2022-07-27, 20:19
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Övning, övning, övning Min 16-åriga flickvän kunde inte deepthroata i början men efter att ha tränat ett tag och successivt ta den djupare och djupare så klarade hon det. Nu tar hon den ända ner till roten utan problem (jävligt skönt ) Så jävla skön känsla att låta henne suga tills man känner den där ilande känslan att man är nära att komma, och då trycka ner den i halsen och spruta satsen direkt ner i matstrupen på henne. Matstrupen är mjuk och skön till skillnad från gommen som är hårdare så det är väldigt skönt när ollonet glider ner där.

Nja tungan är skönare och gör jobbet bättre enligt mig.

Med många tjejer jag varit med så tar det plötsligt stopp när man är på väg en bit ner i halsen, vet inte varför, men oskönt är det.
Citera
2022-07-27, 21:49
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Om jag har en tjej och hon inte är så speciellt bra på att ta den ner i halsen, finns det några bra tips och trix, verktyg eller redskap som man kan använda sig utav för att hon ska bli bättre?

Kör upp en gurka i din hals eftersom du är patetisk.
Citera
2022-07-27, 22:03
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Nja tungan är skönare och gör jobbet bättre enligt mig.

Med många tjejer jag varit med så tar det plötsligt stopp när man är på väg en bit ner i halsen, vet inte varför, men oskönt är det.

Ja det kan vara skönt med tungan som leker och gör jobbet också Men jag gillar den ”dominanta” sidan av att köra ner den i halsen.

Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Kör upp en gurka i din hals eftersom du är patetisk.

Nu har du nog missförstått mig det är alltså inte jag som ska bli bättre på dedär. Brukar du köra ner gurkor i din hals?
Citera
2022-07-27, 22:05
Medlem
Citat:
Nu har du nog missförstått mig det är alltså inte jag som ska bli bättre på dedär. Brukar du köra ner gurkor i din hals?

Men om du kan det så kan du lära ut.
Eller så greppar du tag i hennes huvud och tar i.
Förutsatt att du talar om att hon bara ska andas med näsan.
Tror inte hon kommer uppskatta det men hela livet innebär risker.
Citera
2022-07-27, 22:10
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Men om du kan det så kan du lära ut.
Eller så greppar du tag i hennes huvud och tar i.
Förutsatt att du talar om att hon bara ska andas med näsan.
Tror inte hon kommer uppskatta det men hela livet innebär risker.

Ja du tänker så du! Ja helt rätt livet handlar om risker och man vet aldrig hon kanske gillar de, men det är ju tveksamt asså
Citera
2022-07-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ja du tänker så du! Ja helt rätt livet handlar om risker och man vet aldrig hon kanske gillar de, men det är ju tveksamt asså

Jag gjorde det på en tjej.
Eftersom hon ville berätta att hon hade haft hyfsat antal sexpartners så körde jag ner den i halsen. Hon klarade av det och körde järnet från början till slut hon blev så jävla sur sen eftersom jag pushade henne. Så kan det gå.

Har träffat några tjejer som är bra på det och gjorde det självmant. Det är så härligt.
Citera
2022-07-27, 22:14
Medlem
Citat:
Shit, aa de där lät riktigt gött, hon verkar bra. Har ni varit tillsammans länge eller?

Ett par månader har vi varit tillsammans Hon är verkligen underbar.. Liten, söt, blond.. Impulsiv och spontan och ställer upp på det mesta, inklusive deepthroat.
Citera
2022-07-27, 23:06
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Jag gjorde det på en tjej.
Eftersom hon ville berätta att hon hade haft hyfsat antal sexpartners så körde jag ner den i halsen. Hon klarade av det och körde järnet från början till slut hon blev så jävla sur sen eftersom jag pushade henne. Så kan det gå.

Har träffat några tjejer som är bra på det och gjorde det självmant. Det är så härligt.

Ja så kan det gå, men när hon berättade att hon hade haft många så antog väll du att hon kunde och var duktig liksom. Ibland vill man ju bara köra på ja vissa brudar har talang för de medans andra kanske behöver ”träna” mer

Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Ett par månader har vi varit tillsammans Hon är verkligen underbar.. Liten, söt, blond.. Impulsiv och spontan och ställer upp på det mesta, inklusive deepthroat.

Fan vad härligt, jag gillar också små, impulsiva tjejer som inte är rädda för att prova på saker och ting
Citera
2022-07-27, 23:16
Medlem
lolakola123s avatar
Slicka henne istället och lev lyckliga i alla era dagar
Citera
2022-07-27, 23:37
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Om jag har en tjej och hon inte är så speciellt bra på att ta den ner i halsen, finns det några bra tips och trix, verktyg eller redskap som man kan använda sig utav för att hon ska bli bättre?

Börja med att hitta en bra position. Är din kuk rak så är det enklast. Ska du bestämma tempot så känns det nog skönt för tjejen att du ser hennes ögon samtidigt som du munknullar djupt. Tex att hon sitter I soffan och lutar sitt huvud bakåt mot ryggstödet och att du står över henne.
Är din kuk böjd uppåt är 69an bra.

Ett annat tips är att ta bort halsmandlarna på henne.
Citera
2022-07-28, 18:54
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Men varför lära på andra sätt. Enda
Sättet för dig att lära dig hur du ska göra för att hon ska uppskatta det är att du övar på dig själv med en dildo, mindre gurka eller en liten frukostkorv. Kör ner den i halsen på dig själv bara så du nästan spyr å hulkar lite lätt nån gång när du är kåt å sugen. Känn efter så du inte tappar din kåthet av att du är på väg att spy för då har du gått för hastigt å för hårt fram. Sen använder du dessa kunskaper nästa gång du är med din tjej så kommer det gå utmärkt ska du se! Det finns faktiskt inget annat sätt och munnen är vi skapta exakt likadant i tjejer å killar så det är inget konstigt eller annorlunda som du behöver fundera över.

Inte säker på om du trollar eller inte, men oavsett så tänker jag inte göra de där haha Jag är inte lag åt de ”hållet” eller va man säger och skulle aldrig få för mig att ens prova det

Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Börja med att hitta en bra position. Är din kuk rak så är det enklast. Ska du bestämma tempot så känns det nog skönt för tjejen att du ser hennes ögon samtidigt som du munknullar djupt. Tex att hon sitter I soffan och lutar sitt huvud bakåt mot ryggstödet och att du står över henne.
Är din kuk böjd uppåt är 69an bra.

Ett annat tips är att ta bort halsmandlarna på henne.

Okej okej låter som bra tips ändå, ja jag gillar när hon kollar upp o ser mig i ögonen Ta bort halsmandlarn shit funkar det, blir de bättre då? Låter ganska extremt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in