Citat:
Ursprungligen postat av
Siaso
Men varför lära på andra sätt. Enda
Sättet för dig att lära dig hur du ska göra för att hon ska uppskatta det är att du övar på dig själv med en dildo, mindre gurka eller en liten frukostkorv. Kör ner den i halsen på dig själv bara så du nästan spyr å hulkar lite lätt nån gång när du är kåt å sugen. Känn efter så du inte tappar din kåthet av att du är på väg att spy för då har du gått för hastigt å för hårt fram. Sen använder du dessa kunskaper nästa gång du är med din tjej så kommer det gå utmärkt ska du se! Det finns faktiskt inget annat sätt och munnen är vi skapta exakt likadant i tjejer å killar så det är inget konstigt eller annorlunda som du behöver fundera över.
Inte säker på om du trollar eller inte, men oavsett så tänker jag inte göra de där haha

Jag är inte lag åt de ”hållet” eller va man säger och skulle aldrig få för mig att ens prova det
Citat:
Ursprungligen postat av
Honeybae
Börja med att hitta en bra position. Är din kuk rak så är det enklast. Ska du bestämma tempot så känns det nog skönt för tjejen att du ser hennes ögon samtidigt som du munknullar djupt. Tex att hon sitter I soffan och lutar sitt huvud bakåt mot ryggstödet och att du står över henne.
Är din kuk böjd uppåt är 69an bra.
Ett annat tips är att ta bort halsmandlarna på henne.
Okej okej låter som bra tips ändå, ja jag gillar när hon kollar upp o ser mig i ögonen

Ta bort halsmandlarn shit funkar det, blir de bättre då? Låter ganska extremt