• 1
  • 2
2022-07-27, 16:03
Medlem
Snabbalirarens avatar
Om jag har en tjej och hon inte är så speciellt bra på att ta den ner i halsen, finns det några bra tips och trix, verktyg eller redskap som man kan använda sig utav för att hon ska bli bättre?
Citera
2022-07-27, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbaliraren
Om jag har en tjej och hon inte är så speciellt bra på att ta den ner i halsen, finns det några bra tips och trix, verktyg eller redskap som man kan använda sig utav för att hon ska bli bättre?

Finns sprayer som bedövar halsen och gör det lättare, men bästa är nog bara att öva ofta och att försöka pusha gränsen
Vill hon också deepthroata eller är det bara du som vill det?
Citera
2022-07-27, 16:12
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Finns sprayer som bedövar halsen och gör det lättare, men bästa är nog bara att öva ofta och att försöka pusha gränsen
Vill hon också deepthroata eller är det bara du som vill det?

Det är väll mest jag men hon vill också, hon är öppen för de liksom
Citera
2022-07-27, 16:20
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolaJokern
Bara kör.

Ja det kanske är ett sätt, bara kliva på liksom
Citera
2022-07-27, 16:29
Medlem
flipflaps avatar
Citat:
Ja det kanske är ett sätt, bara kliva på liksom
låt henne öva på yngre killar först. lägg upp ett tränigsprogram ... kanske du samtidigt visar henne hur du skulle göra?
Citera
2022-07-27, 16:36
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Köp en dildo som är lite större än din egen kuk och så övar du med den på dig själv. Efter det kan du trovärdigt berätta för henne hur hon ska göra.
Citera
2022-07-27, 16:47
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Köp en dildo som är lite större än din egen kuk och så övar du med den på dig själv. Efter det kan du trovärdigt berätta för henne hur hon ska göra.

Nja tror inte det va, även fast ja förstår va du menar. Måste finnas andra sätt!
Citera
2022-07-27, 16:48
Medlem
MrRainess avatar
Köp en bra gag. Få henne att slappna av och behålla ögonkontakt.
Citera
2022-07-27, 16:58
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:

Din frågeställning har fel utgångspunkt. Prestationen hänger på dig, inte på henne. Plocka fram dominas-sidan inom dig. Fixera hennes huvud med händerna som du vill ha det, använd styrka, men var inte för våldsam så hon blir rädd, är du lagom våldsam kommer hon finna det spännande. Sedan kör du bara kuken djupt ner i halsen vare sig hon vill det eller inte(såklart hon vill, formulerar mig bara enligt de roller som man ofta leker med under dominans-sex).

Inte svårare än så, hänger du med?
Citera
2022-07-27, 17:02
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Din frågeställning har fel utgångspunkt. Prestationen hänger på dig, inte på henne. Plocka fram dominas-sidan inom dig. Fixera hennes huvud med händerna som du vill ha det, använd styrka, men var inte för våldsam så hon blir rädd, är du lagom våldsam kommer hon finna det spännande. Sedan kör du bara kuken djupt ner i halsen vare sig hon vill det eller inte(såklart hon vill, formulerar mig bara enligt de roller som man ofta leker med under dominans-sex).

HAHAHAH, bästa tipset hittils! Gör absolut detta om ni vill skrämma donnan från deepthroat för resten av livet

TS: Ge henne beröm och låt henne fortsätta öva! Yttra aldrig ett ont ord om att hon inte är tillräckligt bra eller att hon inte är nära på att ta hela när hon tycker hon har varit duktig. Människor uppskattar nämligen att göra det dom är bra på och även om dom egentligen är urusla från början så kommer berömmet uppfattas som om dom är duktiga och färdigheten bli bättre med tiden.
Citera
2022-07-27, 17:02
Medlem
quts avatar
Citat:
Räcker det inte med fittan och röven? vill hon inte så ska du skita fullständig om hur hon ska bli bättre eller ej.
Citera
2022-07-27, 17:12
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144

Jo men lite rätt har du, det ska vara dominant o hela den biten de är klart.

Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
HAHAHAH, bästa tipset hittils! Gör absolut detta om ni vill skrämma donnan från deepthroat för resten av livet

TS: Ge henne beröm och låt henne fortsätta öva! Yttra aldrig ett ont ord om att hon inte är tillräckligt bra eller att hon inte är nära på att ta hela när hon tycker hon har varit duktig. Människor uppskattar nämligen att göra det dom är bra på och även om dom egentligen är urusla från början så kommer berömmet uppfattas som om dom är duktiga och färdigheten bli bättre med tiden.

Bra tips, detta låter bättre ja man får prova sig fram och jag gör säkert inte allt perfekt jag heller
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in