2022-07-26, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du va tvungen att börja med en fråga ändå..
Sicken tomte
Det är du som hävdar att Dumpen skickat barnporr. Då får man väl anta att du har nåt sort bevis för detta? Annars tycker jag att du ska hålla käften och låta oss vuxna diskutera.
Citera
2022-07-26, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmuck2000
Är det olagligt att vara admin i en pedofilgrupp? Trodde det vara själva spridandet som var olagligt.
Vet inte hur det är när man bidrar till spridandet. Vet heller inte hur snabbt de medelar polis, men undlåtande att rapportera brott är väl inte lagligt om jag minns rätt.
Citera
2022-07-26, 10:10
Medlem
Citat:
Du va tvungen att börja med en fråga ändå..
Sicken tomte
Upplevt samma sak från Granit också. Inget annat än motfrågor. Och passa dig - du nlir väldigt fort anklagad för att använda härskarteknik.
Citera
2022-07-26, 10:15
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Upplevt samma sak från Granit också. Inget annat än motfrågor. Och passa dig - du nlir väldigt fort anklagad för att använda härskarteknik.
Ja det är en sorgerlig figur
Citera
2022-07-26, 10:17
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Det är du som hävdar att Dumpen skickat barnporr. Då får man väl anta att du har nåt sort bevis för detta? Annars tycker jag att du ska hålla käften och låta oss vuxna diskutera.
Admin i en barnporrgrupp som pratar om våldtäkter på barn och delar beskrivningar av övergrepp tillsammans med bilder och filmer, det är detta du står upp och försvarar din Gr!s
Citera
2022-07-26, 10:20
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Dumpens medarbetare sitter som admin i en pedofilgrupp där övergrepp delas mellan användarna.

https://dumpen.se/2021/09/30/vi-backar-bara-nar-vi-tar-sats-inte-for-kansliga/

Skall ni ändå förneka att det stämmer eller skall det bara tystas ner?

Vore fint att se om någon kan försvara detta

Och detta är förmidligen bara toppen på isberget, det finns säkert mer under ytan som inte bubblat upp än.
Men visst är det egentligen bra om det är så att Dumpen administerar pedofilgrupper? Ett briljant och galant sätt är att i egen hög person själv penetrera organisationen man vill avslöja och då Dumpen blir själva grundhjulet i verksamheten, alltså i pedofilgrupper på nätet, så opererar man inne i själva kärnan av verksamheten med resultatet att man kommer att göra stora avslöjanden på sikt. Vem skulle ens misstänka att det är aktörerna eller fiskare från Dumpen som sitter bakom administatörskontot i en pedofilring?

Genialt!
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-07-26 kl. 10:30.
Citera
2022-07-26, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmuck2000
Du är fan den värsta. Känner du kanske igen det här?

Visst, vissa säger som jag, att det inte är fel att vara pedofil,

Ja, det är helt korrekt något jag sagt, och fortfarande tycker, och kommer med stor sannolikhet fortsätta tycka väldigt länge framöver.

Vad hade det med saken att göra, på vilket sätt skyddar jag pedofiler genom att tycka så?
Citera
2022-07-26, 11:31
Medlem
Fy fan för Sara Nilssons förnedrande inlägg på facebook. Vilken seriös mediekanal raserar livet för en människa och sedan förnedrar på det sättet?
Det är fullständigt avskyvärt.
Citera
2022-07-26, 11:33
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Fy fan för Sara Nilssons förnedrande inlägg på facebook. Vilken seriös mediekanal raserar livet för en människa och sedan förnedrar på det sättet?
Det är fullständigt avskyvärt.

vadå har hon hängt ut en oskyldig människa nu kan du länka ?
Citera
2022-07-26, 11:38
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Och vad står det att Dumpen har skickat barnporr? Det är stor skillnad att få barnporr skickat till sig och att själv skicka barnporr.
Du kanske inte tycker att det är så stor skillnad men det ena, att få barnporr skickat till sig är inte olagligt medans det är olagligt att skicka barnporr.

Du trodde att du hade nåt där men bättre lycka nästa gång.
Dumpen har tagit upp detta. Om de får barnporr skickat till sig, måste de omedelbart radera materialet, annars är det olagligt.
Citera
2022-07-26, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
vadå har hon hängt ut en oskyldig människa nu kan du länka ?
https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/784586309561788/

Oskyldig beror på vad man menar. Är en vanlig gädda verkar det som, men texten lyser av sadism och skadeglädje.
Citera
2022-07-26, 12:13
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Men visst är det egentligen bra om det är så att Dumpen administerar pedofilgrupper? Ett briljant och galant sätt är att i egen hög person själv penetrera organisationen man vill avslöja och då Dumpen blir själva grundhjulet i verksamheten, alltså i pedofilgrupper på nätet, så opererar man inne i själva kärnan av verksamheten med resultatet att man kommer att göra stora avslöjanden på sikt. Vem skulle ens misstänka att det är aktörerna eller fiskare från Dumpen som sitter bakom administatörskontot i en pedofilring?

Genialt!

Genialt ja om man gick in för att släcka ner gruppen, men det gör man inte.
Och vi har ännu inte hört om hur länge detta pågått, pågår det fortfarande?
Att man tar sig i en grupp i syfte att stoppa och släcka ner den är jag för, men inte att de får en admin tjänst som främjar filbyte av övergrepp.

Men tänk ett steg längre nu, vem släpps in som admin på en pedofilgrupp?
Krävs det inte referenser eller aktivt deltagande i diskussioner?

Jag tycker det luktar riktigt surdump om detta.
Senast redigerad av goofer 2022-07-26 kl. 12:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in