2022-07-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
Ok men nu pratar vi inte om dina 2 poängare.
Vi pratar 7,8,9 och 10or.
Klart som fan att dina sjökossor nappar när du bara skriver hej.
Snällt av dig iaf att ta hand om bottenskrapet.
Hatten av.

Finns knappt nån 10a på Tinder men, jag swipar väldigt selektiv och bor i huvudstaden och matchat med flesta innerstad tjejer mellan 20-28 år. Och alla de är över 7. Matchat med de flesta stora svenska instagram influensers. Till o med svenska onlyfans tjejer. Som en av de frågade ifall om jag kunde hjälpa till med o vara med på hennes avsugning video utan mitt ansikte syns. 🤣
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-07-24 kl. 20:03.
Citera
2022-07-25, 05:44
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Hur jävla svårt kan det vara?

Inte haft Tinder sedan 2016 typ och hade över 300 matchningar på någon månad med 3 bilder varav alla togs inom 1 timme mellan varandra.

Om ni inte matchar så är ni fula/feta och/eller inte vita. Börja gymma, ta bättre bilder eller börja ragga irl.

Det senare rekomenderar jag över Tinder då ingen man raggar på tjejer i vardagen längre, bara där har man som man ett övertag. Dessutom sparar du en jävla massa tid och energi.

Tinder är ytligt och jävligt omanligt att ragga på.

Hört många tjejkompisar säga att man hellre vill ha en man som raggar i verkligheten än att hon ska hålla på med Tinder. Många tjejkompisar vill att svenska män ska bli mer som australienska män
Citera
2022-07-25, 09:24
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hört många tjejkompisar säga att man hellre vill ha en man som raggar i verkligheten än att hon ska hålla på med Tinder. Många tjejkompisar vill att svenska män ska bli mer som australienska män

hur är australienska män då ? menar du att dom tar för sig jämfört med svenskar som inte vågar ? det är ju av en anledning det är så här dixie.
Citera
2022-07-25, 10:55
Avslutad
Gräver man ner sig i utbildning,jobb,resa, alla möjliga grejer har man inte tid att swipa och stöter på någon till slut. Om inte, fuck it!
Citera
2022-07-25, 15:05
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Är inte alla ytliga nu för tiden? Den som säger nåt annat blå ljuger rakt av.

Tror du på fullaste allvar att man är på Tinder för att hitta sin framtida partner eller make? Den personen som tror det, har en eller flera diagnoser i bagaget och är social handikappad. Det är inklusive alla de tjejer som har skrivit på sina bio ”söker seriöst” när de har varit på appen i flera år utan att ha hittat nån, skyller på att det är är fel på alla män de träffar men i själva verket är de inte redo för någonting men bara fördriva sina tid och få känna sig eftertraktade.

Jag vill också tillägga varning för tjejer som nyligen gjort slut (0-6 månader) att de är på Tinder och träffar men vill bara ses ute och sen hör man aldrig från de igen, dessa tjejer använder de här träffarna för att känna sig ifall om de är eftertraktade på marknaden, och många av dessa tjejer är inte över sina ex trots det är tjejerna själva som dumpat killarna.

Den andliga och spirituella rörelse växer mer än någonsin så människor är mindre och mindre ytliga.
Citera
2022-07-25, 15:06
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Gräver man ner sig i utbildning,jobb,resa, alla möjliga grejer har man inte tid att swipa och stöter på någon till slut. Om inte, fuck it!
Precis!

Av min erfarenhet så är det mest tjejer som inte har det bra/mår dåligt som nätdejtar. Vilken sund tjej tycker det är kul med uppmärksamhet från losers som inte har så mkt annat för sig i livet? De flesta killar där har inget att erbjuda och söker online p.g.a. desperationen.
Citera
2022-07-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Sista gången jag ber om instagram från en tjej när jag går fram, vet inte ens varför jag gör det då jag inte använt det själv på fyra år och har 150 följare, blev blockad två timmar efter att hon accepterat min följarförfrågan, kan inte ha med något annat att göra än att hon dömde mig pga antalet följare, hon verkade bli väldigt glad när jag kom fram och pratade med henne, om än väldigt kort, men var hon inte intresserad alls så var det ju bara att inte acceptera följde förfrågan från första början.

Det här är tråd om Tinder inte om blogg inlägg hur det har gått för dig att gå fram till random tjejer på gatan.

Du lyssnar ju inte, de där tjejerna ger dig falska intresse men innerst inne vill de bli av med dig så snabbt som möjligt, inte för att jag vill låta som att jag önskar det men så är det faktiskt tyvärr. Det verkar som du inte förstår hur tjejer fungerar men också hur tjejer i Sverige fungerar överlag.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-07-25 kl. 16:18.
Citera
2022-07-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Det här är tråd om Tinder inte om blogg inlägg hur det har gått för dig att gå fram till random tjejer på gatan.

Du lyssnar ju inte, de där tjejerna ger dig falska intresse men innerst inne vill de bli av med dig så snabbt som möjligt, inte för att jag vill låta som att jag önskar det men så är det faktiskt tyvärr. Det verkar som du inte förstår hur tjejer fungerar men också hur tjejer i Sverige fungerar överlag.

Nja, väldigt säker på att hon var intresserad, det märkte man på hennes reaktion, garanterat att hon dömde ut mig på antalet följare likt vad en tinder thot hade gjort.

Sedan är det oavsett fejkat intresse eller inte så mycket roligare och mer givande än vad det är att sitta som en loser på tinder så bryr mig inte så mycket om det. + skillnaden på energin och tiden man behöver lägga ner.

Har dessutom löst en dejt till imorgon med någon jag gick fram till förra helgen, givetvis drar sig 9/10 ur när dom väl gett numret och blivit av med en men så funkar det, och då har jag ännu inte gått fram till någon som börjat med att spana in mig eller gett mig tydliga signaler utan det har varit tjejer jag sett utan att dom kanske har sett mig eller bara gått förbi
Senast redigerad av starzkis 2022-07-25 kl. 16:59.
Citera
2022-07-25, 18:33
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Helvete vad bitter, projicera mera.

Nej men vad fan
Killen sitter först och flamsar runt om att han dejtar influencers på Tinder dvs såna som Paow (tjejen) ansågs vara för trashig för Danmark till och med. Hur skulle hon sett ut i Usa?

Bianca Ingrosso är ingen influencer utan en företagare. Det är skillnad på folk och folk.

Bianca och hennes gäng håller inte på Tinder däremot halv trashiga tjejer med tatueringar överallt håller på Tinder så att det skulle vara en 8-9 har jag svårt att tro.

Min kollega som är man har Tinder och han ligger med en kvinna varje dag men alla ser ju ut som piss också. Pratade med en tjejkompis om detta och påpekade att han ligger med en brud varje dag via Tinder

Då sa hon: Han kan inte ha några höga krav

Så Tinder män och kvinnor är lika mycket trash om man håller på med ett sånt destruktivt beteende vid 30 + liksom
Citera
2022-07-25, 18:43
Medlem
Sjukt mycket brudar som endast har sin insta på profilen, de fiskar bara efter följare. Finns det verkligen så många simp killar som går och följer dessa attention whores?
Citera
2022-07-25, 18:46
Medlem
Citat:
Nej men vad fan
Killen sitter först och flamsar runt om att han dejtar influencers på Tinder dvs såna som Paow (tjejen) ansågs vara för trashig för Danmark till och med. Hur skulle hon sett ut i Usa?

Bianca Ingrosso är ingen influencer utan en företagare. Det är skillnad på folk och folk.

Bianca och hennes gäng håller inte på Tinder däremot halv trashiga tjejer med tatueringar överallt håller på Tinder så att det skulle vara en 8-9 har jag svårt att tro.

Min kollega som är man har Tinder och han ligger med en kvinna varje dag men alla ser ju ut som piss också. Pratade med en tjejkompis om detta och påpekade att han ligger med en brud varje dag via Tinder

Då sa hon: Han kan inte ha några höga krav

Så Tinder män och kvinnor är lika mycket trash om man håller på med ett sånt destruktivt beteende vid 30 + liksom
Källa på att Bianca Ingrosso aldrig använt sig av Tinder?

Om din kollega så är det för övrigt ingen vågad slutsats att han inte har några höga krav, Tinder eller ej. Drar man över en ny person per dag så kan man omöjligtvis ha några högre krav i den frågan.

För egen del vet jag gott om sansade, sunda människor som använder Tinder. I städerna verkar det vara ganska så standard att är man singel, så har man Tinder. Verkar däremot vara lite annorlunda på landsbygden, men det är nog mer en fråga om glesare utbud att svepa på.
Citera
2022-07-25, 18:49
Medlem
Citat:
Fan vad dum bruden är om hon dömer dig på antalet följare. Vill du ens vara med en sån korkad brud? Jisses

Att få följare på sociala medier som kvinna är ingen svårt. Visst har det blivit svårare nu då man vill ha betalande kunder men jag uppskattar män som inte har värst många följare på sociala medier olikt mig. Jag pausade alla sociala medier på grund av IRL är mycket roligare än internet

Tål inte appar mer. Förstår inte ens hur folk kan sitta och swipa dag efter dag efter dag efter dag på Tinder

Jag hade fått flipp..

Uppskattar mer en man som kommer i verkliga livet och ba men här har du en drink. Låt oss ta och snacka som i Australien, Usa och Kanada. Helt annan kultur än boring Sweden
Vill inte vara med någon brud har dejtat väldigt mycket i tidigare tjugo års åldern, varit i förhållande från 24-27 vilket jag är nu, bör mao inte lägga någon energi öht på tjejer utan enbart på mig själv, inte bara pga att jag lagt mycket energi och tid redan men också för att jag inte kommit särskilt långt i livet själv.

Är väl en stor gnutta FOMO med i det hela, man är ju snart för gammal för de yngre och fräschare tjejerna så känns som att man får passa på medans man ännu är ung men känns samtidigt rättså patetiskt att jag lägger så mycket tankar på tjejer, dock väldigt mycket mindre nu när jag inte har tinder och istället går fram till tjejer irl, men ändå illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in