Citat:
Som sagt, saker du uttalar dig om att du känner Lydia och ryggdunkar Lillasse, ni är de enda som känner Lydia och har rätt att uttala er, samt försöker det evinnerliga tjatet om att jag ljuger...
Hur ska du ha det Krabban?
Uttalar du dig om Lydias skills som ansvarstagande hustru, du känner henne inte?
Tex har jag redogjort för när i tid fläsktatueringen "Alexander" tillkom och vad det ledde till.
Att jag efterfrågar högst relevanta saker, men bemöts av personangrepp om att jag är en stalker, jag ljuger och är sjuk i huvudet.
Ju mer jag får reda på och som Lasseliten vräker ur sig, leder till nya frågor.
Dansken har ni uttalat er om, som var så hemsk.
Jag vet att han flyttade in innan Kimmo flyttat ut.
Lasse har hävdat att Lydia försörjde sig på gården, genom djurfoder och reklamintäkter, då blir ju följdfrågan vad för reklamintäkter? Med tanke på vad Dansken sysslade med för barnförbjudet?
Jag vill få korten på bordet, så att det blir ett slut på whitewashingen av Lydia Barth.
Anders har inte nämnts i tråden, men eftersom jag tar reda på fakta, innan jag lägger ut någonting, så vet jag att Lydia var skriven hos en Anders efter Skånefiaskot.
Lasse försökte vifta bort det, med ah, Anders, nej hon bodde aldrig där..
Ser ni inte att ni bekräftar det jag lägger fram? Anders, vem var det? Jag vet. Vet ni? Antagligen, det är bekräftat att det inte är trams.
Varsågoda att svara, ni som känner Lydia
Om Emil hade jägarlicens är lika relevant som vilken cykel han ägde vid mordet.
Han hade inget vapen framme.
Han dödade inte någon, utan Lydia dödade
Hur ska du ha det Krabban?
Uttalar du dig om Lydias skills som ansvarstagande hustru, du känner henne inte?
Tex har jag redogjort för när i tid fläsktatueringen "Alexander" tillkom och vad det ledde till.
Att jag efterfrågar högst relevanta saker, men bemöts av personangrepp om att jag är en stalker, jag ljuger och är sjuk i huvudet.
Ju mer jag får reda på och som Lasseliten vräker ur sig, leder till nya frågor.
Dansken har ni uttalat er om, som var så hemsk.
Jag vet att han flyttade in innan Kimmo flyttat ut.
Lasse har hävdat att Lydia försörjde sig på gården, genom djurfoder och reklamintäkter, då blir ju följdfrågan vad för reklamintäkter? Med tanke på vad Dansken sysslade med för barnförbjudet?
Jag vill få korten på bordet, så att det blir ett slut på whitewashingen av Lydia Barth.
Anders har inte nämnts i tråden, men eftersom jag tar reda på fakta, innan jag lägger ut någonting, så vet jag att Lydia var skriven hos en Anders efter Skånefiaskot.
Lasse försökte vifta bort det, med ah, Anders, nej hon bodde aldrig där..
Ser ni inte att ni bekräftar det jag lägger fram? Anders, vem var det? Jag vet. Vet ni? Antagligen, det är bekräftat att det inte är trams.
Varsågoda att svara, ni som känner Lydia
Om Emil hade jägarlicens är lika relevant som vilken cykel han ägde vid mordet.
Han hade inget vapen framme.
Han dödade inte någon, utan Lydia dödade
Du är antagligen inte förmögen att ta in vad som skrivs/sägs.
Har upprepade ggr förklarat att jag inte känner Lydia. Jag har upprepade ggr berättat att min relation till Lydia är inte en kompis eller ngt ditåt.
Men du kan inte förstå detta.
Så, om du går till dig själv. Du har sagt att du inte känner henne, men ändå så vet du allt om henne enligt dig själv. Vad kallar du det du är då om du hela tiden säger att jag känner henne fast jag inte gör detta.
Du kan helt enkelt inte begripa att man faktiskt kan prata/ pratat med Lydia utan att vara s.k vänner.
Därför måste man tyvärr inse att allt du skriver är rent påhitt, för i din hjärna kan du inte ens se denna enkla skillnad som jag förklarat för dig gång på gång.
Jaså, där ser man. Du får fler frågor i huvudet av allt Lasseliten2 berättat 😂 Jamen dåså, jättebra att du själv insett att Lasseliten2 är den som har all infon.
Nej, du tycker inte det är viktigt att Emil hade vapen. Om han hade vapenlicens. Om han hotat ta sitt eget liv två veckor tidigare.
Du tycker inte det är viktigt att få en helhet i vad som föranledde till denna tragedi. För du tror på allvar att Lydia bara gick och hämta ett vapen o sköt honom för hon blev s.k lite putt?!
Du intresserar dig inte varför de mådde dåligt? Var gick det fel? Du är naiv och tror på allvar att de få minuter som vistas är allt...
Men många utav oss tror inte att detta var allt. Vi tror att ngt hänt som gjort att Emil och Lydia tappade hoppet. Vi vet en del, men inte allt.
Ja, vi vet att du tycker Lydias tatuering är mer relevant än om Emil också hade vapen.
Vi vet att du och en del till struntar helt uppenbart i vad som faktiskt hände Emil efter att han berättat om Bellmans. Det struntar man fullständigt i. Bedrövligt.
Nej, han har ej skjutit en människa. Och det är inte lönt att berätta annat för dig heller för du trasslar in dig i så mycket felaktigheter att jag sällan läst värre.
Du skriver om tatuering, dansk m.m för att du tror att vi ska tro att du vet en massa. Men du vet tyvärr inget. Ledsen Muffeplutt 😇
Senast redigerad av Captainspiced 2022-07-25 kl. 16:10.
Senast redigerad av Captainspiced 2022-07-25 kl. 16:10.
) tillslut är måttet rågat, proppen går och en MÖRDARE ÄR FÖDD.
Jesus...