2022-07-22, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
om du hade läst det jag fetat så hade du (kanske?) sett.
Enligt ängeln pratade endast Lydia i telefonen med dig den dagen där i köket (emil satt bredvid och berättade) men enligt dig så pratade du även med Emil i telefonen (då du berättade för captain att du hörde Lydia o en annan tjej som du tror kan vara ängeln)

Men jag antar att ängeln snart kommer och försvarar sig med att minnet var dåligt

Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Om du sen bara kunde förstå att jag är varken Loveangelina, Kaptenspice eller Mumsebulle. Jag är Lasse, och ingen annan här inne på detta forum.
Jag bryr min mindre om vad hen berättar om att jag bara pratde med Lydia. Det kan vara så enkelt att hon var där andra eller tredje gången vi pratades vid om detta ärende. Du förstår, juristen på Skanske ville gärna ha mer info om det jag berättade om till hen,
eftersom dom redan undersökte Bellmans.

Citat:
Klart att du ljuger, det har du visat gång på gång och anklagar mig för att jag skulle ha sysslat med utpressning exempelvis.
Lägg fram bevisen för det tack
!
Snälla "Lasse", det är DU själv som placerat dig i en mycket anmärkningsvärd sits, genom att påstå att du varit involverad i en smutskastningskampanj och eller utpressningssituation, där Lydia instruerats, av Emil, att framföra företagshemligheter.
Denna information kommer från en högst märklig skribent som skulle närvarat i Emils hem och överhört samtalet, Loveangelie.

Det faller på sin egen orimlighet, maffiaEmil, hotad i skogen? KK, orgier, olagliga pistoler och skottsäker väst...alltså, lägg ner.

Polisen har ingenting om detta, jag är mycket övertygad om att Lydia hade slängt upp detta i rätten, om det hade gått att styrka.
En hotbild mot Emil hade inte varit någonting som polis eller åklagare skulle låtit passera.

Era historier är på samma trovärdighetsnivå som Onani-Olof Wiberg, som dömts för mordet på Malin Lindström
2022-07-22, 16:57
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lydia tystade Emil, förevigt, genom avrättning.
Hans önskan var att hon skulle lämna honom, försvinna ur hans liv.

Att Emil tyvärr blivit mördad är vad denna tråd handlar om. Så ditt urbota korkade sätt att uttrycka dig och försöka vinna nån form av sympati när ALLA tycker det är för jävligt. Så ältar du vidare och försöker faktiskt tysta ner saker som för tråden vidare därför att de ej gynnar ditt skitsnack.

Försök fatta detta: Emil var den som ville att detta kom ut. Om du tänker efter, så kan du säkert också förstå att inte en käft mer än han hade ju kunnat sprida ut det. Då det var han som hade vetskap om allt detta. Och om hans bror m.fl känner Emil väl, så får vi hoppas att de känner till hur förbannat besviken Emil var ang detta och därför ville ha ut det för kännedom.

Så när du försöker tysta andra i denna tråd, tänk då för fan på att det är Emils önskan du väljer att tysta.

Och lägg ner detta med att han blev mördad, vi VET. Därför är vi här!!!
Senast redigerad av Captainspiced 2022-07-22 kl. 16:59.
2022-07-22, 17:02
Medlem
Citat:
Snälla "Lasse", det är DU själv som placerat dig i en mycket anmärkningsvärd sits, genom att påstå att du varit involverad i en smutskastningskampanj och eller utpressningssituation, där Lydia instruerats, av Emil, att framföra företagshemligheter.
Denna information kommer från en högst märklig skribent som skulle närvarat i Emils hem och överhört samtalet, Loveangelie.

Det faller på sin egen orimlighet, maffiaEmil, hotad i skogen? KK, orgier, olagliga pistoler och skottsäker väst...alltså, lägg ner.

Polisen har ingenting om detta, jag är mycket övertygad om att Lydia hade slängt upp detta i rätten, om det hade gått att styrka.
En hotbild mot Emil hade inte varit någonting som polis eller åklagare skulle låtit passera.

Era historier är på samma trovärdighetsnivå som Onani-Olof Wiberg, som dömts för mordet på Malin Lindström

Nu får du sluta hitta på så förbannat.
Jag pratade med Emil och Lydia om detta ärende, han ville att det skulle framföras till Skanska då de betalade för mycket helt enkelt. Inte fråga om någon utpressning eller smutskampanj som du hela tiden yrar om. Sen att Emil ville avslöja detta i syfte att hämnas, ja det skiter jag ett långt stycke i. Men någon utpressning eller annat skit var det absolut inte.
Som jag sen sa, jag har hört att det sen skulle ha varit ett par killar som dragit ut med honom i skogen. Som jag skrev, vet jag inte om det stämmer. Men om det stämmer är det för jävligt, vilket jag också skrev. Men du läser väl som en kratta tydligen.
Olaglig pistol, ja det skrevs om det tidigare i tråden. Den uppgiften kom från en vänt till Emil, och jag tror mer på den än på dig, hans ex eller hans bror. Orgier, ja det är inget jag känner till, ta det med rätt person och inte med mig..
Varför skulle Lydia slänga upp det i rätten? Som jag sagt tidigare, och som är ett faktum som alla som känner Lydia känner till. Hon berättar inget, utan man måste nästan dra saker ur henne.
Men eftersom du inte känner henne, kan du inte veta detta.

Så Mumsebulle, kan du vara vänlig nog att sluta ljuga och hitta på en massa nu? Och sluta anklaga en för saker som inte har ägt rum!
2022-07-23, 22:32
Avslutad
Citat:
Nu får du sluta hitta på så förbannat.
Jag pratade med Emil och Lydia om detta ärende, han ville att det skulle framföras till Skanska då de betalade för mycket helt enkelt. Inte fråga om någon utpressning eller smutskampanj som du hela tiden yrar om. Sen att Emil ville avslöja detta i syfte att hämnas, ja det skiter jag ett långt stycke i. Men någon utpressning eller annat skit var det absolut inte.
Som jag sen sa, jag har hört att det sen skulle ha varit ett par killar som dragit ut med honom i skogen. Som jag skrev, vet jag inte om det stämmer. Men om det stämmer är det för jävligt, vilket jag också skrev. Men du läser väl som en kratta tydligen.
Olaglig pistol, ja det skrevs om det tidigare i tråden. Den uppgiften kom från en vänt till Emil, och jag tror mer på den än på dig, hans ex eller hans bror. Orgier, ja det är inget jag känner till, ta det med rätt person och inte med mig..
Varför skulle Lydia slänga upp det i rätten? Som jag sagt tidigare, och som är ett faktum som alla som känner Lydia känner till. Hon berättar inget, utan man måste nästan dra saker ur henne.
Men eftersom du inte känner henne, kan du inte veta detta.

Så Mumsebulle, kan du vara vänlig nog att sluta ljuga och hitta på en massa nu? Och sluta anklaga en för saker som inte har ägt rum!
Jag undrar över ditt fortsatta spridande av osanningar och lösa rykten?

Så fort jag lagt upp konkret fakta, startar du med dina upprepningar om att du känner Lydia, nu kände du Emil också? Du vet vad han ville och önskade??
att jävlas med Lydias ex?

Jag undrar över Dansken?

Vad Lydia tjänade pengar på vid Kropps Lejongård?

Varför påstår du att hon var hög som ett hus under vigseln med Muffinsen? Att han misshandlat henne och du har bilder och polisanmälningar?

Vad var hennes syfte med Skåne?
Många har vittnat om att hon åkte över sundet och agerade "kaffeflicka" och att det var där hon träffade Alexander, dansken.

Det är svårt att få grepp om alla män och adresser.

Vem var Anders som hon flyttade ihop med efter Skåne? Hon flyttade inte in till Kimmo, ej heller till Muffinsen, utan en äldre snubbe, Anders. Vem var det?

Jag försöker reda ut denna härva av sovkompisar, det är lite rörigt.

Vem betalade för jägarkursen och licenser samt vapen?

Det känns som om Lydia är väldigt rotlös, hoppas hon känner sig som hemma på Hinsan, där har hon en fast säng i många år🙂

Jag ljuger inte, jag frågar om jag blir osäker eller vill få någonting bekräftat🙂
2022-07-24, 03:02
Medlem
Citat:
Jag undrar över ditt fortsatta spridande av osanningar och lösa rykten?

Så fort jag lagt upp konkret fakta, startar du med dina upprepningar om att du känner Lydia, nu kände du Emil också? Du vet vad han ville och önskade??
att jävlas med Lydias ex?

Jag undrar över Dansken?

Vad Lydia tjänade pengar på vid Kropps Lejongård?

Varför påstår du att hon var hög som ett hus under vigseln med Muffinsen? Att han misshandlat henne och du har bilder och polisanmälningar?

Vad var hennes syfte med Skåne?
Många har vittnat om att hon åkte över sundet och agerade "kaffeflicka" och att det var där hon träffade Alexander, dansken.

Det är svårt att få grepp om alla män och adresser.

Vem var Anders som hon flyttade ihop med efter Skåne? Hon flyttade inte in till Kimmo, ej heller till Muffinsen, utan en äldre snubbe, Anders. Vem var det?

Jag försöker reda ut denna härva av sovkompisar, det är lite rörigt.

Vem betalade för jägarkursen och licenser samt vapen?

Det känns som om Lydia är väldigt rotlös, hoppas hon känner sig som hemma på Hinsan, där har hon en fast säng i många år🙂

Jag ljuger inte, jag frågar om jag blir osäker eller vill få någonting bekräftat🙂

Se nu hittar du på en massa igen. Jag har aldrig sagt att jag kände Emil, plocka fram det! Jag har sagt att jag pratade med honom, och jag pratade med Lydia när det gällde Bellmans.
Och det var inte för att jävlas med Lydias ex, det var för att ge igen mot hans fd. chef. Lydia hade bara gått ut på 3-4 träffar med denna kille.
Vad undrade du om dansken, och vad har han med detta att göra?
Ja, vad tror du man får in pengar på om man har en gård? Djurfoder är en sak exempelvis. I hennes fall även reklamintäkter.
Ja, hon var hög, det ser man klart och tydligt på filmen som fanns länkad här i tråden innan.
Ja, han slog henne.
Syftet med skåne? Ja det var som man har sagt innan, hästgårdarna var extremt mycket billigare nere i Skåne än i Stockholm.
Ja du har många vittnen säger du... Men det ger jag inte mycket för eftersom det är fel i uppgifterna. Hon träffade inte Alexander där.
Anders ja, hon flyttade aldrig till Anders. Hon bodde hos Kimmo tills hon fick lägenheten.
Så återigen så har du fått dålig info från din/dina källor.
Det är ingen härva av sovkompisar, sorry.
Hon betalde för kurs och vapen själv.
Som sagt, du har fel i väldigt mycket. Så antingen ljuger du och hittar på, eller också är det din källa som blåser dig riktigt ordentligt.
2022-07-24, 05:47
Avslutad
Citat:
Se nu hittar du på en massa igen. Jag har aldrig sagt att jag kände Emil, plocka fram det! Jag har sagt att jag pratade med honom, och jag pratade med Lydia när det gällde Bellmans.
Och det var inte för att jävlas med Lydias ex, det var för att ge igen mot hans fd. chef. Lydia hade bara gått ut på 3-4 träffar med denna kille.
Vad undrade du om dansken, och vad har han med detta att göra?
Ja, vad tror du man får in pengar på om man har en gård? Djurfoder är en sak exempelvis. I hennes fall även reklamintäkter.
Ja, hon var hög, det ser man klart och tydligt på filmen som fanns länkad här i tråden innan.
Ja, han slog henne.
Syftet med skåne? Ja det var som man har sagt innan, hästgårdarna var extremt mycket billigare nere i Skåne än i Stockholm.
Ja du har många vittnen säger du... Men det ger jag inte mycket för eftersom det är fel i uppgifterna. Hon träffade inte Alexander där.
Anders ja, hon flyttade aldrig till Anders. Hon bodde hos Kimmo tills hon fick lägenheten.
Så återigen så har du fått dålig info från din/dina källor.
Det är ingen härva av sovkompisar, sorry.
Hon betalde för kurs och vapen själv.
Som sagt, du har fel i väldigt mycket. Så antingen ljuger du och hittar på, eller också är det din källa som blåser dig riktigt ordentligt.
Jisses, Lasse..
Du svarar inte på någonting, däremot bekräftar du mina uppgifter, som jag vet är sanna.

Vad är det jag ljuger om, enligt dig?

Du besvarar ingenting, det är bara nonsens, med nya intressanta uppslag att luska i.

Du får förklara varför Lydia var hög som ett hus när hon gifte sig med Muffinsen, som hon enligt dig blev misshandlad av och i det närmaste påtvingad att gifta sig med inför publik på operan..

Det är väldigt vad Lydia "fått" lägenheter hipp som happ... det kastas nästan lägenheter efter henne. Har hon någonsin ägt en lägenhet?
Hon förlitar sig på socialen och Kimmo...

Lägenheten i Farsta, där det påstås att hon hyrt, bott med sina äldsta barn, den där det uppstod otrevligheter och Lydia vandaliserade dörren och tog sig in.
När bodde hon där med ungarna? Hon var ju inlagd i över en månad, nästan två enligt Kimmo.
Jag får verkligen inte ihop tidslinjen.

Sovkompisar har hon själv liksom du och dina flashbackkompisar hävdat att hon haft. Vart var hennes äldsta barn då? Hängde dem med?

Dansken flyttade in till gården innan Kimmo flyttat ut.
Vad arbetade han med?
Var det reklamintäkter till hans företag som Lydia tjänade pengar på, vid sidan av hennes sjukskrivning?
Du påstår att Lydia köpte sig en hästgård för att försörja sig och familjen genom att sälja djurfoder?!
Det står ingenting om det i verksamhetsbeskrivningen för företaget, inga registrerade intäkter.
Vad gjorde dansken i en annan makes kvinna?
Du har hävdat att även dansken gjorde hemskheter mot Lydia som resulterade i polisanmälningar. Han var dum mot Lydia..

Varför tatuerar hon fläsket med "Alexander" en annan av alla sidekicks hon haft?

Pengar var tydligen inga problem, plockade hon ut det ur något av Kimmos företag, menar du? Kan man dra av för vapen mm, när man har städfirmor?

Lydia knullade Emils chef och förförde Emil istället menar du? Det var så dem träffades? Skabbig brud måste jag säga
2022-07-24, 10:12
Medlem
Citat:
Jisses, Lasse..
Du svarar inte på någonting, däremot bekräftar du mina uppgifter, som jag vet är sanna.

Vad är det jag ljuger om, enligt dig?

Du besvarar ingenting, det är bara nonsens, med nya intressanta uppslag att luska i.

Du får förklara varför Lydia var hög som ett hus när hon gifte sig med Muffinsen, som hon enligt dig blev misshandlad av och i det närmaste påtvingad att gifta sig med inför publik på operan..

Det är väldigt vad Lydia "fått" lägenheter hipp som happ... det kastas nästan lägenheter efter henne. Har hon någonsin ägt en lägenhet?
Hon förlitar sig på socialen och Kimmo...

Lägenheten i Farsta, där det påstås att hon hyrt, bott med sina äldsta barn, den där det uppstod otrevligheter och Lydia vandaliserade dörren och tog sig in.
När bodde hon där med ungarna? Hon var ju inlagd i över en månad, nästan två enligt Kimmo.
Jag får verkligen inte ihop tidslinjen.

Sovkompisar har hon själv liksom du och dina flashbackkompisar hävdat att hon haft. Vart var hennes äldsta barn då? Hängde dem med?

Dansken flyttade in till gården innan Kimmo flyttat ut.
Vad arbetade han med?
Var det reklamintäkter till hans företag som Lydia tjänade pengar på, vid sidan av hennes sjukskrivning?
Du påstår att Lydia köpte sig en hästgård för att försörja sig och familjen genom att sälja djurfoder?!
Det står ingenting om det i verksamhetsbeskrivningen för företaget, inga registrerade intäkter.
Vad gjorde dansken i en annan makes kvinna?
Du har hävdat att även dansken gjorde hemskheter mot Lydia som resulterade i polisanmälningar. Han var dum mot Lydia..

Varför tatuerar hon fläsket med "Alexander" en annan av alla sidekicks hon haft?

Pengar var tydligen inga problem, plockade hon ut det ur något av Kimmos företag, menar du? Kan man dra av för vapen mm, när man har städfirmor?

Lydia knullade Emils chef och förförde Emil istället menar du? Det var så dem träffades? Skabbig brud måste jag säga

Jo du ljuger och hittar på saker hela tiden ju.
Du skrev att jag kände Emil helt plötsligt. Var har jag skrivit det? Kom igen, lägg fram det nu! Sak samma nu igen med att påstå att jag har sagt att hon hade sovkompiser. Det är dina ord, ditt påhitt.

Jag har svarat på dina frågor, att du sen inte förstår eller inte kan läsa, ja det är inte mitt problem.
Många frågor du har, som inte har ett dugg med mordet eller hennes tid hos Emil att göra. Så nej, jag tänker inte svara på dina frågor som inte har med saken att göra.
Om du undrar över något, kan du alltid läsa de svar du redan fått.
2022-07-24, 10:49
Avslutad
Citat:
Jo du ljuger och hittar på saker hela tiden ju.
Du skrev att jag kände Emil helt plötsligt. Var har jag skrivit det? Kom igen, lägg fram det nu! Sak samma nu igen med att påstå att jag har sagt att hon hade sovkompiser. Det är dina ord, ditt påhitt.

Jag har svarat på dina frågor, att du sen inte förstår eller inte kan läsa, ja det är inte mitt problem.
Många frågor du har, som inte har ett dugg med mordet eller hennes tid hos Emil att göra. Så nej, jag tänker inte svara på dina frågor som inte har med saken att göra.
Om du undrar över något, kan du alltid läsa de svar du redan fått.

Det handlar om att kartlägga Lydias liv, vad som är brukligt när det handlar om människor som begår brott, särskilt mord.
Det har diskuterats om "en dålig fup" polisen har inte gjort ett bra jobb, hon hade inte uppsåt osv

Ju mer jag hittar, desto fler frågor uppstår.
Du och krabban påstår att ni känner Lydia och du vet allt om hennes sexliv, dryckesvanor, misshandlingar, boskap, spannmål, när hon knarkat citat: "tagit nån pilla"

VAD menar du ens med det?

Fler frågor uppstår.
Särskilt det som jag försökt formulera i föregående inlägg, på ett neutralt pedagogiskt vis, men du vill inte svara.

Det verkar inte bättre än att det blir jobbigt att en random flashbackare VET sånt som du inte kände till? Eller så frenetiskt försöker mörka, men det enda det gör, Lasse, är att det blir uppenbart för alla och envar som fortfarande orkar läsa i den här tråden.

Jag förväntar mig svar, inte massa käbbel.
Om man inte vet, är det bättre att vara tyst.
2022-07-24, 12:57
Medlem
Citat:
Det handlar om att kartlägga Lydias liv, vad som är brukligt när det handlar om människor som begår brott, särskilt mord.
Det har diskuterats om "en dålig fup" polisen har inte gjort ett bra jobb, hon hade inte uppsåt osv

Du och krabban påstår att ni känner Lydia och du vet allt om hennes sexliv, dryckesvanor, misshandlingar, boskap, spannmål, när hon knarkat citat: "tagit nån pilla"

Fler frågor uppstår.
Särskilt det som jag försökt formulera i föregående inlägg, på ett neutralt pedagogiskt vis, men du vill inte svara.

Det verkar inte bättre än att det blir jobbigt att en random flashbackare VET sånt som du inte kände till? Eller så frenetiskt försöker mörka, men det enda det gör, Lasse, är att det blir uppenbart för alla och envar som fortfarande orkar läsa i den här tråden.

Se så Mumsebulle, var nu för en gång skull vänlig nog att plocka fram där jag sagt att jag känner till allt om hennes sexliv, spannmål! Plocka fram var och när jag har gjort mig skyldig till utpressning!
Sluta ljug så förbannat mycket. Du är direkt pinsam i dina hittepåhistorier kan jag säga.

Jag känner till en massa olika saker, men väljer att inte berätta om det för del har det inte med saken att göra, och dels kan det såra fler personer som är oskyldiga.
Och återigen, du har redan fått svar på en massa frågor som du ställt, men sen valt att inte läsa.
När någon sen frågar dig om något, då svarar du genom att börja ställa andra frågor, ALDRIG svara på frågorna du fick.
Du är patetisk Mumsebulle, det vet du va?
2022-07-25, 14:50
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:

Fler frågor uppstår.

Så fort man loggar in här så ser man dina inlägg som är besudlade med så mkt lögner och hittepå. Du måste vara duktigt störd som gång på gång drar in folk i dina lögner.

Sjukligt beteende!

Jag har ALDRIG sagt att jag känner henne. Fatta det din galenpanna!

Att jag samtalat med Lydia mfl betyder inte att vi varit polare.

Men då detta uppenbarligen inte kan gå in i din hjärna. Så bör alla ställa sig en mkt relevant fråga, nämligen : allt du vräker ur dig, vad av allt det är ens sant?

Du blir matad med små fröer av ngn som är bitter, denna ngn ville ej ta med allt, utan den använder dig för att sprida mer elände.

När du väljer att berätta ngt, så ta med allt. Även de du ej tycker är så bra. Så kan det möjligtvis bli mera troligt, iaf ngt utav det.

Du hör namn som Dansken, Anders, Alexander men du vet inget om dom.

Det är bedrövligt därför att om du vill lösa ngt så skulle vi tillsammans kunna hjälpas åt. Men nivån här är lägre än på ett dagis.

Försök nu begripa att Emil ville att Lasseliten2 kontaktade Skanska. Då Bellman var en underleverantör.

Lär dig förstå vad utpressning är innan du slänger dig med de orden.

Du bryr dig inte om att några snubbar eventuellt drog med Emil ut och vadå? Läxade upp honom? Vad fan gjorde dom? Varför? Inte någonstans bryr du eller andra er om vad som hände efter att han lämnat information han kände till.

Nä, istället koncentrerar du dig på om hon har en tatuering. Du ältar om en Dansk. En Anders. Vem som betalade en utbildning i jakt. Det är där du står.

Gud bevars om ngn frågar, hade Emil jägarlicens? Vapenlicens? Buuuu då börjar du lipa igen...

Vill du stå kvar o trampa på denna fläck länge till eller vill du föra tråden framåt?
2022-07-25, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Lydia ser nog till att bli klar med sin utbildning först och främst, nu när hon äntligen får sinnesro och ett hem.

Ja, folk kan sitta och raljera och garva. Själv tycker jag hela denna historia är mkt sorglig.

Var har jag skrivit att boken är färdigskriven?
Nej, jag har ingen aning om när eller var den hamnar nu. Är kanske inte prio 1 just nu.

Absolut kan Lydia fortsätta skriva nytt nu. Hon kan fortsätta berätta 👍 jag hoppas iaf att hon berättar en dag.

Citat:
Jadu Mumsestalkerbullen, Då hade ju Lasseliten2 rätt igen i saken att Lydia inte ville ha någonting.
För dessa handlingar är ju inskickade en månad efter bröllopet. Antagligen då skilsmässopapperna också kom in - eller ungefär samtidigt då skilsmässa redan var bestämt.

Och hade Lydia velat ha någonting, så hade hon självklart inte skrivit på. Men hon har aldrig önskat det.

Citat:
Lögn!

Det står inte kvar därför att jag aldrig skrivit så, istället fortsätter du ljuga på.

Hur skulle jag kunna svara på varför vissa tatuerar sig? Ett ögonblick ska jag fråga en person brevid mig.

Varför är du tatuerad?
- Ääh, va? Varför? Kul grej, minns ej varför.

Ok, svar från första bästa jag såg som bar tatuering. Fråga dina vänner.

Många ggr har ett stort bröllop planerats under vääääldigt lång tid och ifrånsett från dig, är inte alla skilda makar, osams.

Sen har du ju inte med att göra hur många som bott på deras gård, eller hur eller var de fick pengar ifrån. Du har heller ingen aning om hur mkt pengar dom redan hade, sparade, m.m.

Citat:
Men begriper inte din ärthjärna att dom redan hade pengar?!

Du tjatar på om äktenskapsförord som Lasse redan varat dig på. Du försöker framställa dig själv som pålitlig när du faktiskt är en stor bluff, lögnare och mytoman som inte ens kan lägga en enda sak du sprider på bordet mer än detta ältenskapsförord.

Det Lasse kände till var att hon inte ville ha en enda krona utav en enda man utan hon ville klara sig själv. Hon ville studera och få en utbildning. För hon hade varit hemma med barn länge och ville ta igen allt hon förlorat. Det var kämpigt då hon mådde skit, men hon kämpade.

När hennes man/ män gjorde karriär så stod hon hemma och strök deras skjortor. Handlade, städade, skurade toaletter, tog hand om sjuka barn, tog barnen till lekskola och alla aktiviteter, samtidigt som hon mådde psykiskt dåligt.

Hon försökte likadant med Emil, trots att hon blev inlagd under tiden.

Du vet uppenbarligen inget om psykisk ohälsa. Du mal på om ditt äktenskapsförord som om de sa allt?

Jadu, det sa väl ändå då allt? Lydia var inte ute efter hans pengar. Han var och förblev en vän efteråt.

Går du runt till dina vänner o frågar om de skrivit på papper? Känner du till varenda minsta detalj om dina vänners privatliv? Det Lasse visste var att hon inte tog emot några pengar eller tillgångar, eller hus eller annat.

Fatta det och lägg nu fram all fakta på det du sagt om mig. För jag vill se var jag sagt dessa saker som du ljuger om nu är borttaget.

Finns nämligen ställen där allt sparas.

Citat:
Så fort man loggar in här så ser man dina inlägg som är besudlade med så mkt lögner och hittepå. Du måste vara duktigt störd som gång på gång drar in folk i dina lögner.

Sjukligt beteende!

Jag har ALDRIG sagt att jag känner henne. Fatta det din galenpanna!

Att jag samtalat med Lydia mfl betyder inte att vi varit polare.

Men då detta uppenbarligen inte kan gå in i din hjärna. Så bör alla ställa sig en mkt relevant fråga, nämligen : allt du vräker ur dig, vad av allt det är ens sant?

Du blir matad med små fröer av ngn som är bitter, denna ngn ville ej ta med allt, utan den använder dig för att sprida mer elände.

När du väljer att berätta ngt, så ta med allt. Även de du ej tycker är så bra. Så kan det möjligtvis bli mera troligt, iaf ngt utav det.

Du hör namn som Dansken, Anders, Alexander men du vet inget om dom.

Det är bedrövligt därför att om du vill lösa ngt så skulle vi tillsammans kunna hjälpas åt. Men nivån här är lägre än på ett dagis.

Försök nu begripa att Emil ville att Lasseliten2 kontaktade Skanska. Då Bellman var en underleverantör.

Lär dig förstå vad utpressning är innan du slänger dig med de orden.

Du bryr dig inte om att några snubbar eventuellt drog med Emil ut och vadå? Läxade upp honom? Vad fan gjorde dom? Varför? Inte någonstans bryr du eller andra er om vad som hände efter att han lämnat information han kände till.

Nä, istället koncentrerar du dig på om hon har en tatuering. Du ältar om en Dansk. En Anders. Vem som betalade en utbildning i jakt. Det är där du står.

Gud bevars om ngn frågar, hade Emil jägarlicens? Vapenlicens? Buuuu då börjar du lipa igen...

Vill du stå kvar o trampa på denna fläck länge till eller vill du föra tråden framåt?
Som sagt, saker du uttalar dig om att du känner Lydia och ryggdunkar Lillasse, ni är de enda som känner Lydia och har rätt att uttala er, samt försöker det evinnerliga tjatet om att jag ljuger...

Hur ska du ha det Krabban?
Uttalar du dig om Lydias skills som ansvarstagande hustru, du känner henne inte?

Tex har jag redogjort för när i tid fläsktatueringen "Alexander" tillkom och vad det ledde till.

Att jag efterfrågar högst relevanta saker, men bemöts av personangrepp om att jag är en stalker, jag ljuger och är sjuk i huvudet.

Ju mer jag får reda på och som Lasseliten vräker ur sig, leder till nya frågor.

Dansken har ni uttalat er om, som var så hemsk.
Jag vet att han flyttade in innan Kimmo flyttat ut.

Lasse har hävdat att Lydia försörjde sig på gården, genom djurfoder och reklamintäkter, då blir ju följdfrågan vad för reklamintäkter? Med tanke på vad Dansken sysslade med för barnförbjudet?

Jag vill få korten på bordet, så att det blir ett slut på whitewashingen av Lydia Barth.

Anders har inte nämnts i tråden, men eftersom jag tar reda på fakta, innan jag lägger ut någonting, så vet jag att Lydia var skriven hos en Anders efter Skånefiaskot.
Lasse försökte vifta bort det, med ah, Anders, nej hon bodde aldrig där..

Ser ni inte att ni bekräftar det jag lägger fram? Anders, vem var det? Jag vet. Vet ni? Antagligen, det är bekräftat att det inte är trams.

Varsågoda att svara, ni som känner Lydia

Om Emil hade jägarlicens är lika relevant som vilken cykel han ägde vid mordet.
Han hade inget vapen framme.
Han dödade inte någon, utan Lydia dödade
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-07-25 kl. 15:35.
2022-07-25, 15:53
Medlem
Citat:
Som sagt, saker du uttalar dig om att du känner Lydia och ryggdunkar Lillasse, ni är de enda som känner Lydia och har rätt att uttala er, samt försöker det evinnerliga tjatet om att jag ljuger...

Hur ska du ha det Krabban?
Uttalar du dig om Lydias skills som ansvarstagande hustru, du känner henne inte?

Tex har jag redogjort för när i tid fläsktatueringen "Alexander" tillkom och vad det ledde till.

Att jag efterfrågar högst relevanta saker, men bemöts av personangrepp om att jag är en stalker, jag ljuger och är sjuk i huvudet.

Ju mer jag får reda på och som Lasseliten vräker ur sig, leder till nya frågor.

Dansken har ni uttalat er om, som var så hemsk.
Jag vet att han flyttade in innan Kimmo flyttat ut.

Lasse har hävdat att Lydia försörjde sig på gården, genom djurfoder och reklamintäkter, då blir ju följdfrågan vad för reklamintäkter? Med tanke på vad Dansken sysslade med för barnförbjudet?

Jag vill få korten på bordet, så att det blir ett slut på whitewashingen av Lydia Barth.

Anders har inte nämnts i tråden, men eftersom jag tar reda på fakta, innan jag lägger ut någonting, så vet jag att Lydia var skriven hos en Anders efter Skånefiaskot.
Lasse försökte vifta bort det, med ah, Anders, nej hon bodde aldrig där..

Ser ni inte att ni bekräftar det jag lägger fram? Anders, vem var det? Jag vet. Vet ni? Antagligen, det är bekräftat att det inte är trams.

Varsågoda att svara, ni som känner Lydia

Han hade inget vapen framme.
Han dödade inte någon, utan Lydia dödade

Jag har aldrig sagt att det enbart får vara de personer som känner Lydia som får lov att skriva här inne. Fast med det sagt, ska man yttra sig så får det ju vara med fakta och sådant som är sant.
Fakta är att du inte känner henne, det kommer från dig själv tidigt i tråden.
Sen när har du kommit med någon fråga som är relevant? Vad har Lydias liv innan med mordet att göra? Absolut ingenting i form av var hon har bott, med vem, vad hon har haft för jobb m.m.
Du har fel info, för dansken flyttade inte alls in innan Kimmo flyttade ut. Så återigen, din källa är ej ärlig mot dig.
Ja jag har sagt vad hon exempelvis fick in pengar på, djurfoder och reklamintäkter. Vad har du med det att göra? Har det något med mordet att göra? Svar Nej absolut inte.
Vadå barnförbjudet? Vad får du allt ifrån, du har en fruktansvärd fantasi eller en riktigt usel källa.
Få slut på whitewashingen? Det är du som håller på. Det spelar ju ingen roll vad någon än säger så kan du inte sluta smutskasta ju.
Jag har inte alls försökt att vifta bort något. Jag bara sa som det var, att hon aldrig bodde hos Anders. Hon bodde hos Kimmo. Vad har du för rätt till att veta vem Anders är? Ingen, absolut ingen rätt alls, också för att han inte har med detta att göra.
Ja vem Anders är och om Lydia skulle ha bott där är lika relevant som vad det är för dimension på däcken på cykeln du nämner.
Senast redigerad av Lasseliten2 2022-07-25 kl. 16:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in