Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
1 . Hästgårdsfiaskot var långt innan corona, Rysslanskrig, dieselpriser mm
Det finns en uppdiktad verksamhetsberättelse gällande gården, men inga räkenskaper, skatter mm
2. De skrev ju äktenskapsförord, vilket du hävdade bestämt att de inte gjort.
När jag plockar fram fakta försöker du hävda att jag har fel och du har rätt..
3-4. Se punkt 2
Men begriper inte din ärthjärna att dom redan hade pengar?!
Du tjatar på om äktenskapsförord som Lasse redan varat dig på. Du försöker framställa dig själv som pålitlig när du faktiskt är en stor bluff, lögnare och mytoman som inte ens kan lägga en enda sak du sprider på bordet mer än detta ältenskapsförord.
Det Lasse kände till var att hon inte ville ha en enda krona utav en enda man utan hon ville klara sig själv. Hon ville studera och få en utbildning. För hon hade varit hemma med barn länge och ville ta igen allt hon förlorat. Det var kämpigt då hon mådde skit, men hon kämpade.
När hennes man/ män gjorde karriär så stod hon hemma och strök deras skjortor. Handlade, städade, skurade toaletter, tog hand om sjuka barn, tog barnen till lekskola och alla aktiviteter, samtidigt som hon mådde psykiskt dåligt.
Hon försökte likadant med Emil, trots att hon blev inlagd under tiden.
Du vet uppenbarligen inget om psykisk ohälsa. Du mal på om ditt äktenskapsförord som om de sa allt?
Jadu, det sa väl ändå då allt? Lydia var inte ute efter hans pengar. Han var och förblev en vän efteråt.
Går du runt till dina vänner o frågar om de skrivit på papper? Känner du till varenda minsta detalj om dina vänners privatliv? Det Lasse visste var att hon inte tog emot några pengar eller tillgångar, eller hus eller annat.
Fatta det och lägg nu fram all fakta på det du sagt om mig. För jag vill se var jag sagt dessa saker som du ljuger om nu är borttaget.
Finns nämligen ställen där allt sparas.