Citat:
om du hade läst det jag fetat så hade du (kanske?) sett.
Enligt ängeln pratade endast Lydia i telefonen med dig den dagen där i köket (emil satt bredvid och berättade) men enligt dig så pratade du även med Emil i telefonen (då du berättade för captain att du hörde Lydia o en annan tjej som du tror kan vara ängeln)
Men jag antar att ängeln snart kommer och försvarar sig med att minnet var dåligt
Enligt ängeln pratade endast Lydia i telefonen med dig den dagen där i köket (emil satt bredvid och berättade) men enligt dig så pratade du även med Emil i telefonen (då du berättade för captain att du hörde Lydia o en annan tjej som du tror kan vara ängeln)
Men jag antar att ängeln snart kommer och försvarar sig med att minnet var dåligt

Citat:
Om du sen bara kunde förstå att jag är varken Loveangelina, Kaptenspice eller Mumsebulle. Jag är Lasse, och ingen annan här inne på detta forum.
Jag bryr min mindre om vad hen berättar om att jag bara pratde med Lydia. Det kan vara så enkelt att hon var där andra eller tredje gången vi pratades vid om detta ärende. Du förstår, juristen på Skanske ville gärna ha mer info om det jag berättade om till hen, eftersom dom redan undersökte Bellmans.
Jag bryr min mindre om vad hen berättar om att jag bara pratde med Lydia. Det kan vara så enkelt att hon var där andra eller tredje gången vi pratades vid om detta ärende. Du förstår, juristen på Skanske ville gärna ha mer info om det jag berättade om till hen, eftersom dom redan undersökte Bellmans.
Citat:
Snälla "Lasse", det är DU själv som placerat dig i en mycket anmärkningsvärd sits, genom att påstå att du varit involverad i en smutskastningskampanj och eller utpressningssituation, där Lydia instruerats, av Emil, att framföra företagshemligheter.Denna information kommer från en högst märklig skribent som skulle närvarat i Emils hem och överhört samtalet, Loveangelie.
Det faller på sin egen orimlighet, maffiaEmil, hotad i skogen? KK, orgier, olagliga pistoler och skottsäker väst...alltså, lägg ner.
Polisen har ingenting om detta, jag är mycket övertygad om att Lydia hade slängt upp detta i rätten, om det hade gått att styrka.
En hotbild mot Emil hade inte varit någonting som polis eller åklagare skulle låtit passera.
Era historier är på samma trovärdighetsnivå som Onani-Olof Wiberg, som dömts för mordet på Malin Lindström