2022-07-22, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du har enligt egen utsago känt Lydia i drygt 5 (fem) år. Det blir drygt 6 år i år.
Jag litar mer till de människor som levt med Emil under lång tid, brodern under hela sin uppväxt.
Det är inte några rosa fluffhistorier, utan den bistra sanningen, allt är inte vackert.

Somliga försöker få Lydias förehavanden att vara oturliga olyckliga omständigheter, hon har blivit utsatt av elaka avundsjuka människor, att Lydia fått oförtjänt hat.
Att Lydia skulle levt och det stora ansvarat för hus, hästgård, barn, företag mm som somliga påstår är skrattretande, när sanningen finns i myndighetsdokument och domar, samt avgöranden.
Lydia är enligt er i stort sett utan skuld.
Patetiskt.

Ja jag har förstått att du litar på de och på andra personer som gett dig lite galen och ofullständig information.
Bara ett litet tips till dig Mumsebulle, du kan ju alltid kolla över vad som har hänt efter denna fruktansvärda kväll. Vad som har hänt runt om kring under tiden Lydia har suttit inlåst och ej kunnat påverka det som har hänt utanför.
Bara ett tips alltså, det får liksom saker att hamna i annat perspektiv, och att Lydia talat mer sanning än du tycks tro.
Och du kan ju även kola på dessa personers berättelser, finns det inget du reagerar över där?
2022-07-22, 14:07
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Tycker det är olämpligt att dra in dom här i denna smörja oavsett vad andra har skrivit

Men det är ju relevanta då det var Emils önskan att saker och ting skulle komma fram.

Vill ni helt plötsligt nu tysta ner Emils önskan? Ni är fan inte kloka!
2022-07-22, 14:08
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Emils ex har berättat och beskrivit Emil, läs och begrunda.
Två människor som öppnat upp och berättat vad dem vet och upplevt.
Emils bror och exsambo

Men om du nu vet allt om Emil, varför länkar du då till text från henne? Menar du att hon och Emil var överens och sams så tror du fel lilla gossen!
2022-07-22, 14:11
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Emils bror har skrivit och förklarat mycket, läs igenom och begrunda

Emils bror har förklarat? Ok!

Men Emils egna önskan det skulle tystas ner och raderas. Att ni inte skäms!
2022-07-22, 14:13
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Du har enligt egen utsago känt Lydia i drygt 5 (fem) år. Det blir drygt 6 år i år.
Jag litar mer till de människor som levt med Emil under lång tid, brodern under hela sin uppväxt.
Det är inte några rosa fluffhistorier, utan den bistra sanningen, allt är inte vackert.

Somliga försöker få Lydias förehavanden att vara oturliga olyckliga omständigheter, hon har blivit utsatt av elaka avundsjuka människor, att Lydia fått oförtjänt hat.
Att Lydia skulle levt och det stora ansvarat för hus, hästgård, barn, företag mm som somliga påstår är skrattretande, när sanningen finns i myndighetsdokument och domar, samt avgöranden.
Lydia är enligt er i stort sett utan skuld.
Patetiskt.

Lydia Är utan skuld säger du att vi menar. Du ljuger o ljuger. Mytoman. Var skrev vi det? Länk på det. Nu tack!
2022-07-22, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja jag gissar att dom tog den kontakten eftersom jag har goda kontakter med Skanska helt enkelt.

Nej jag vet ju inte riktigt vad som hänt däremellan (Bellmans & Skanska), men jag kan tänka mig att de (Bellman) kanske förlorat en hel del affärer på detta.
Sen vet jag inte, jag har hört rykten om det kom hem ett par personer och tog med Emil ut i skogen. Men som sagt, det är bara vad jag har hört och vet inte om det stämmer eller ej. Men om det skulle vara så, så tycker jag det är för jävligt gjort!

Citat:
Nej det var ren hämnd från Emils sida, dels för denna kille hade haft ihop det med Emils ex, och sen även för tiden på Bellmans, och Lydia tyckte också killen var en skitstövel.

Citat:
Så du tycker inte jag ska svara på frågor, inte ska berätta sanningen m.m.
Ja, du behöver inte läsa det då, eller be din vän Mumsebulle att inte ställa frågor om det, att sluta ljuga så.

Citat:
Ja jag har förstått att du litar på de och på andra personer som gett dig lite galen och ofullständig information.
Bara ett litet tips till dig Mumsebulle, du kan ju alltid kolla över vad som har hänt efter denna fruktansvärda kväll. Vad som har hänt runt om kring under tiden Lydia har suttit inlåst och ej kunnat påverka det som har hänt utanför.
Bara ett tips alltså, det får liksom saker att hamna i annat perspektiv, och att Lydia talat mer sanning än du tycks tro.

Och du kan ju även kola på dessa personers berättelser, finns det inget du reagerar över där?

Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Men det är ju relevanta då det var Emils önskan att saker och ting skulle komma fram.

Vill ni helt plötsligt nu tysta ner Emils önskan? Ni är fan inte kloka!

Citat:
Lydia Är utan skuld säger du att vi menar. Du ljuger o ljuger. Mytoman. Var skrev vi det? Länk på det. Nu tack!
Det är väldigt vad ni sprider rykten om vad ni har hört.
Ni fortsätter måla bilden av brottsoffret som en gangster...

Vad skulle ha uppdagats efter mordet, som har med Emils avrättning att göra?

Lasse och Krabban, ert evinnerliga tjat om er sanning som den enda sanningen, stämmer dåligt med vad som är accepterat för gemene man och Sveriges Rikes Lag.
2022-07-22, 14:52
Avslutad
Citat:
Emils bror har förklarat? Ok!

Men Emils egna önskan det skulle tystas ner och raderas. Att ni inte skäms!
Lydia tystade Emil, förevigt, genom avrättning.
Hans önskan var att hon skulle lämna honom, försvinna ur hans liv.
2022-07-22, 14:59
Avslutad
Citat:
Du borde ta dina egna ord och följa de "Never Fear Truth"
Jag har också berättat det jag vet, det jag pratat med dom om m.m. Du hittar "hål" i min story säger du, även fast det är sanningen.
Jag hittar "hål" i deras story också.
Men det finns liksom andra än dom som vet saker och upplevt saker.
Du påstår att jag ljuger, hittills har du inte kunnat styrka någonting alls.
Jag har förstått att du tror att du vet, men faktum är att ingen vet allt.
Lydia har borderline personlighetsstörning, inte så tillförlitlig med andra ord.
Emil är död
2022-07-22, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Dessvärre är Lasseliten2 den mest trovärdige i denna tråden.
Vad grundar du den slutsatsen på?
2022-07-22, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Adressen bekräftad av vän som inte gillar skrik, gap och fylla på nätter
Hur ofta var det livat från villan?
2022-07-22, 15:15
Medlem
Citat:
Det är väldigt vad ni sprider rykten om vad ni har hört.
Ni fortsätter måla bilden av brottsoffret som en gangster...

Vad skulle ha uppdagats efter mordet, som har med Emils avrättning att göra?

Lasse och Krabban, ert evinnerliga tjat om er sanning som den enda sanningen, stämmer dåligt med vad som är accepterat för gemene man och Sveriges Rikes Lag.

Ursäkta Mumsbulle, har du pratat med Emil? Det har jag gjort!
Jag sprider inte inget som inte är sant.
Du däremot, du sprider en massa osanningar, och detta utan ens ha träffat varken Emil eller Lydia, så din kunskap om dessa 2 är absolut noll.

Och som sagt, hade du vetat något litet om vad som har hänt efteråt, så hade du förstått att Lydia inte ljuger så mycket som du tycks tro!
Men, du är väl för feg för att ta reda på fakta!
2022-07-22, 15:17
Medlem
Citat:
Du påstår att jag ljuger, hittills har du inte kunnat styrka någonting alls.
Jag har förstått att du tror att du vet, men faktum är att ingen vet allt.
Lydia har borderline personlighetsstörning, inte så tillförlitlig med andra ord.
Emil är död

Klart att du ljuger, det har du visat gång på gång och anklagar mig för att jag skulle ha sysslat med utpressning exempelvis.
Lägg fram bevisen för det tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in