2022-07-23, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Minns inte hur många nummer eller instagram jag har fått på det sättet för 5-10 år sen men inget av det har lett till ett skit mer än ghostning eller ursäkter som ”jag kan inte x dag”

Sanningen är att Sverige är inte USA där man kan gå fram till en random och börja prata. De tycker det är bara wired och istället mer accepterat ragga de när man i samma social cirkle eller på dejting app eller ute på klubben. Allt annat tycker svenska tjejer är konstig och obekväm.

Finns undantag såklart men de tjejerna är oftast de som har rest och backpackat runt som inte tycker sånt är konstig.

Men helt ärligt, killar borde sluta approacha kvinnor öht. Det är bara loser beteende eftersom enligt naturen är det kvinnor som väljer en man eller övertalar killen att gå i relation med henne och inte tvärtom. Folk måste förstå vad som är maskulint och feminint. Samma loser beteende när man ser killar som sätter en ring i tjejens finger och tror han äger henne resten av livet. Sen får han kuk i röven efter några år då 98% av dagens skilsmässor eller bli dumpad görs av kvinnor.

Ta och lyssna här.
https://youtu.be/XhkyVGS-68I

Du verkar ha haft någorlunda rätt här, uppe i 4 nummer nu utan att det har lett till en dejt men skam den som ger sig.

Blir knappt nervös nu när jag går fram till någon så det är iallafall något positivt.
Citera
2022-07-23, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Du verkar ha haft någorlunda rätt här, uppe i 4 nummer nu utan att det har lett till en dejt men skam den som ger sig.

Blir knappt nervös nu när jag går fram till någon så det är iallafall något positivt.

Jag sa ju till dig. Anledningen att de ger nummer är för att bli av med dig så snabbt som möjligt då de tycker det är obekväm situation. Det är samma tjejer som inte kan ha sex när de är nyktra men tror i deras hjärna att de måste gå ut och festa på en lördag och bli fulla för att kunna ha sex.

Sverige är ett skitland för att komma i kontakt med nya människor eller skaffa vänner då kulturen är byggd att man ska vara reserverad och bara lära känna folk genom gemensamma kompisar.

Bästa tipset är flytta härifrån och komma aldrig tillbaka hit mer.

Man kommer inte inse att man har slösat bort sina unga ålder i 20 årsåldern eller 30 års åldern förens man inte bott i länder som Spanien, Portugal eller Sydamerika.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-07-23 kl. 16:42.
Citera
2022-07-23, 21:54
Medlem
Klappasäftens avatar
Blir så jävla lack när tjejer verkligen ser som tjejmaterial svarar en gång om än rätt lama svar och när man svarar dem så ghostar de en.

Nu har det gått några dagar och inget svar och tänkte ge henne sista chansen denna kväll innan jag avmatcha henne men hon hann före.

Det var absolut inget konstigt i mitt svar men varför överhuvudtaget svara från början? Jag har haft Tinder många år men blir alltid irriterad när detta händer. Hur länge brukar ni ge dem att svara innan ni tar bort dem? Det både när ni är hyfsat pågående konversation eller som svar på ditt första meddelande.

Citat:
Ursprungligen postat av camo
1. Stå inte för notan för en första dejt
2. Fråga inte om hon vill ses igen redan på första dejten
3. Tacka mig sen

Man brukar säga vi hörs men det är mer formellt sätt när man säger hejdå och betyder ingenting. Att gå på henne att vilja ses igen är inte normalt, då blir hon pressad.
Senast redigerad av Klappasäften 2022-07-23 kl. 22:00.
Citera
2022-07-23, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Blir så jävla lack när tjejer verkligen ser som tjejmaterial svarar en gång om än rätt lama svar och när man svarar dem så ghostar de en.

Nu har det gått några dagar och inget svar och tänkte ge henne sista chansen denna kväll innan jag avmatcha henne men hon hann före.

Det var absolut inget konstigt i mitt svar men varför överhuvudtaget svara från början? Jag har haft Tinder många år men blir alltid irriterad när detta händer. Hur länge brukar ni ge dem att svara innan ni tar bort dem? Det både när ni är hyfsat pågående konversation eller som svar på ditt första meddelande.

Man brukar säga vi hörs men det är mer formellt sätt när man säger hejdå och betyder ingenting. Att gå på henne att vilja ses igen är inte normalt, då blir hon pressad.

Hahaha du klagar på att det är en specifik tjej som ghostad. Jag har dagligen eller i veckan ungefär 10-20 såna då jag får ungefär 5-10 match om dagen beroende på dag.

Jag avmatchar direkt efter 24 timmar om jag inte får nåt svar från henne.

Om du vill h svar på din fråga är för att den snyggaste killen har blivit idag så sjukt desperat att han kan tänka sig sätta på den defekta bruden som har 10 tals diagnoser.

Så dagens tjejer oavsett utseende tror det enda de behöver ha är numera en fitta för att få vem som helst.

Det är nog killarna som har förstört marknaden och det är bara killarna som kan ta tillbaka makten.

Jag har hela tiden sagt, avmatcha tjejer efter 24 timmar när du inte fått svar från henne. GÅ FUCKING VIDARE.

Men nej ni desperata killar sitter och har matchen kvar i flera dagar eller månader och sitter som en pussy loser och tror hon ska komma tillbaka till er när hon har träffat flera killar under de dagarna hon inte svarat er.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-07-23 kl. 22:41.
Citera
2022-07-23, 23:27
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Hahaha du klagar på att det är en specifik tjej som ghostad. Jag har dagligen eller i veckan ungefär 10-20 såna då jag får ungefär 5-10 match om dagen beroende på dag.

Om du vill h svar på din fråga är för att den snyggaste killen har blivit idag så sjukt desperat att han kan tänka sig sätta på den defekta bruden som har 10 tals diagnoser.

Så dagens tjejer oavsett utseende tror det enda de behöver ha är numera en fitta för att få vem som helst.

Det är nog killarna som har förstört marknaden och det är bara killarna som kan ta tillbaka makten.

Jag har hela tiden sagt, avmatcha tjejer efter 24 timmar när du inte fått svar från henne. GÅ FUCKING VIDARE.

Men nej ni desperata killar sitter och har matchen kvar i flera dagar eller månader och sitter som en pussy loser och tror hon ska komma tillbaka till er när hon har träffat flera killar under de dagarna hon inte svarat er.

Kul för dig att du får 10 matchingar per dag? Är du ny på appen, ung? Men 24 timmar låter som en bra tid att ta bort dem som inte svarat.
Citera
2022-07-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Kul för dig att du får 10 matchingar per dag? Är du ny på appen, ung? Men 24 timmar låter som en bra tid att ta bort dem som inte svarat.

Nope inte ny. Ser över medel ut. En majoritet av tjejerna skulle ranka mig mellan 7-9. Jag har inte ens längden som många tror det är ”viktig” eller allt man behöver, typ samma mentalitet som tjejer som tror det enda de behöver är ha en fitta för att det ska underlätta saker för dem.

Det spelar ingen roll. Det är lätt och skylla på tjejerna för det är killarna som har förstört hela dejting marknaden både ute och på internet.

Förställ dig du va en sjukt snygg tjej och skulle bli överös med törstiga killar så är det klart du hade också backat undan.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-07-23 kl. 23:37.
Citera
2022-07-24, 01:34
Medlem
Citat:
Minns inte hur många nummer eller instagram jag har fått på det sättet för 5-10 år sen men inget av det har lett till ett skit mer än ghostning eller ursäkter som ”jag kan inte x dag”

Sanningen är att Sverige är inte USA där man kan gå fram till en random och börja prata. De tycker det är bara wired och istället mer accepterat ragga de när man i samma social cirkle eller på dejting app eller ute på klubben. Allt annat tycker svenska tjejer är konstig och obekväm.

Finns undantag såklart men de tjejerna är oftast de som har rest och backpackat runt som inte tycker sånt är konstig.

Men helt ärligt, killar borde sluta approacha kvinnor öht. Det är bara loser beteende eftersom enligt naturen är det kvinnor som väljer en man eller övertalar killen att gå i relation med henne och inte tvärtom. Folk måste förstå vad som är maskulint och feminint. Samma loser beteende när man ser killar som sätter en ring i tjejens finger och tror han äger henne resten av livet. Sen får han kuk i röven efter några år då 98% av dagens skilsmässor eller bli dumpad görs av kvinnor.

Ta och lyssna här.
https://youtu.be/XhkyVGS-68I

Lyssna på honom! Alltid sagt samma sak om Sverige sen tonåren. BÄSTA chansen om ni inte har gemensamma kompisar med en tjej etc är att approacha de i krogen/fester då de är mer avslappnade pga alkoholen och troligtvis singla etc. Tråkig sanning men så är det. Sverige är inget land där man går och kör cold approaches.
Citera
2022-07-24, 12:10
Medlem
camos avatar
Citat:
Nope inte ny. Ser över medel ut. En majoritet av tjejerna skulle ranka mig mellan 7-9. Jag har inte ens längden som många tror det är ”viktig” eller allt man behöver, typ samma mentalitet som tjejer som tror det enda de behöver är ha en fitta för att det ska underlätta saker för dem.

Ungefär hur gammal är du och vad sveper du i för ålderspann? Kör du gold? 10 matchningar är mycket, hur många av dessa är snygga? Jag får uppåt 20 likes per dag nu ungefär i snitt, men det är ju inte 20 pinglor. Så 10 matchningar per dag måste betyda att du får 200 likes per dag typ?
Citera
2022-07-24, 14:58
Medlem
HemligaVargens avatar
Tinder 1 tjej 100 killar

SOm många andra killar är det svårt att få något svar på tider. Det enda man får är från fejk profiler, som det går att genomskåda.
Det går 100 killar på en tjej så för tjejer är det bara att välja och vraka.
Tycker det är oerhört frustrerande och att det bara är utseendet man går på.

Tjejer, ni som svipar, stämmer det att ni har Oerhört många att välja mellan samt får ni meddelanden ofta och är de trevliga eller otrevliga.
Citera
2022-07-24, 15:04
Medlem
Citat:

10 matchningar om dagen är grymt. Ligger väl också lite över medel. Har varken fått en like eller en matchning på flera veckor. Är garanterad shadow bannad. Undrar hur man blev det. Som betalande medlem. Jävla horapp.
Citera
2022-07-24, 15:18
Medlem
Haajibs avatar
Tinder vill att du ska betala för att komma före i kön
Citera
2022-07-24, 15:20
Medlem
HemligaVargens avatar
Hjälper ju inte om alla betalar ändå. Då kommer alla fram i kön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera