Citat:
Ursprungligen postat av
Klappasäften
Blir så jävla lack när tjejer verkligen ser som tjejmaterial svarar en gång om än rätt lama svar och när man svarar dem så ghostar de en.
Nu har det gått några dagar och inget svar och tänkte ge henne sista chansen denna kväll innan jag avmatcha henne men hon hann före.
Det var absolut inget konstigt i mitt svar men varför överhuvudtaget svara från början? Jag har haft Tinder många år men blir alltid irriterad när detta händer. Hur länge brukar ni ge dem att svara innan ni tar bort dem? Det både när ni är hyfsat pågående konversation eller som svar på ditt första meddelande.
Man brukar säga vi hörs men det är mer formellt sätt när man säger hejdå och betyder ingenting. Att gå på henne att vilja ses igen är inte normalt, då blir hon pressad.
Hahaha du klagar på att det är en specifik tjej som ghostad. Jag har dagligen eller i veckan ungefär 10-20 såna då jag får ungefär 5-10 match om dagen beroende på dag.
Jag avmatchar direkt efter 24 timmar om jag inte får nåt svar från henne.
Om du vill h svar på din fråga är för att den snyggaste killen har blivit idag så sjukt desperat att han kan tänka sig sätta på den defekta bruden som har 10 tals diagnoser.
Så dagens tjejer oavsett utseende tror det enda de behöver ha är numera en fitta för att få vem som helst.
Det är nog killarna som har förstört marknaden och det är bara killarna som kan ta tillbaka makten.
Jag har hela tiden sagt, avmatcha tjejer efter 24 timmar när du inte fått svar från henne. GÅ FUCKING VIDARE.
Men nej ni desperata killar sitter och har matchen kvar i flera dagar eller månader och sitter som en pussy loser och tror hon ska komma tillbaka till er när hon har träffat flera killar under de dagarna hon inte svarat er.