Skulle aldrig röra kvinnor på tinder med tång. Har dock varit några gånger man gått in där av ren nyfikenhet och är elak mot de man matchar med utan anledning. Blivit bannad två gånger, så orkar inte testa igen.
Tinder agerar bara som egoboost för kvinnor numera, gör samhället en tjänst och krossa deras egon, lämna sedan tinder för evigt.
Men det kommer in fler bra Ukrainskor. Ganska snygga och riktiga familjekvinnor, inget tjafs om feminism utan dom vill finna tryggheten hos en man som är beredd att ta försörjningsbördan.
Jag brukar svepa.. (svajpa?) för skojs skull. Men skriver aldrig till någon eller betalar något på Tinder. Men 90% av dom jag får upp är riktigt sjukt snygga! Det är typ 10 poängare efter 10 poängare!!!!!
Det finns otroligt många vackra kvinnor här i Sverige faktiskt. (Till utseendet iallafall.)
Men jag gillar inte deras flashiga bilder, där de ligger på lyxbåt eller drinkar eller på deras dyra kläder o väskor eller allt för lättklädda bilder. Sånt attraherar inte mig.
Eller så är det en profil med tydlig bild på 2 kvinnor o resten med ryggen till eller så pass dåliga att man inte ser vem av dem som faktiskt har kontot.
Jag brukar svepa.. (svajpa?) för skojs skull. Men skriver aldrig till någon eller betalar något på Tinder. Men 90% av dom jag får upp är riktigt sjukt snygga! Det är typ 10 poängare efter 10 poängare!!!!!
Det finns otroligt många vackra kvinnor här i Sverige faktiskt. (Till utseendet iallafall.)
Men jag gillar inte deras flashiga bilder, där de ligger på lyxbåt eller drinkar eller på deras dyra kläder o väskor eller allt för lättklädda bilder. Sånt attraherar inte mig.
Det är fejk-profiler. De kvinnorna finns inte på riktigt, och du kan aldrig matcha med dem. De finns för att du ska hålla hoppet levande (och köpa boostar m.m.)
Det är fejk-profiler. De kvinnorna finns inte på riktigt, och du kan aldrig matcha med dem. De finns för att du ska hålla hoppet levande (och köpa boostar m.m.)
Kanske är det så. Tur man inte är en dum jäkel som betalar för Tinder iallafall.
Två killar ser ju inte samma tjejer på Tinder. Man blir matchad med tjejer som är lika snygga som en själv. Så ser man bara fula tjejer har Tinder bestämt att du är ful.
Ni måste vara från landsbygden, Stockholm är 9/10 kvinnor på Tinder alldeles för snygga för dig och alla du känner.
Du vet att vad du ser på Tinder är fake? vad du kommer se när du vaknar upp på morgonen och hemma varje dag i soffan är inte det. Majoriteten är genomsnittliga.
Alltså jag har en killkompis, han ser sjukt bra ut och har inte nåra problem med tjejer och kan ligga rundor utan problem. Får match hela tiden.
Men en sak som är så sjukt med Tinder även för honom är att majoriteten svarar inte honom eller slutar svara.
Vad fan har hänt med dagens tjejer egentligen? De tror de kan bete sig hur som helst, eller tro de kan leka svår men om en kille gör det så är det fel på honom.
Jag är bara intresserad av att de vad dessa tjejer matchat med för killar och vad dessa killar skriver till dem.
För det verkar som dessa pissluffare har fått enorm luft. Om fallet är så då borde vi killar gå ihop och verkligen ta tillbaka makten.
Då undrar ni hur vi ska ta tillbaka makten.
Skriver du till en tjej och du inte får svar så avmatcha inom 24 timmar, jag kan lova dig att tjejer ser samma dag att du skrivit till henne men skiter i svara och då hamnar du längs ner vilket betyder att hon aldrig kommer svara dig.
Det andra är låt tjejen skriva till er först.
Ha förfan lite självvärde och självrespekt. Varför ska tjejer som inte ens betyder ett shit för oss killar leka svåra och vi ska sänka våra värden för dom? Helt sjukt.
För många tjejer tror idag bara för de har fitta så kan de bete sig hur som helst. Låt aldrig ske om ni är riktiga män.
Men då går ju det inte bra för honom utan bara något du fått för dig.
Äntligen en kvinna som visar initiativ och engagemang! Hon frågar mig om vi skall ses snart. Nu jäklar kör vi! Hon är några år äldre än mig också.
En promenad är väl en bra första träff? Kanske fråga henne om förslag vad hon vill göra.
Jag brukar föreslå promenad som första dejt. Men det är inte direkt optimal årstid för det. Har du inget emot att frysa, bli blöt och snorig och knappt kunna se varandra i mörkret, så kör!