2022-06-15, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Ja, varför inte? Klubblagsfotbollen intresserar mig inte på samma sätt, handlar mest om business och det finns inget större än att representera å vinna för sin nation..

Dock är jag förstås ytterst tveksam till att Håland kommer till spel, konstaterade mest att norrmannen är tillgänglig, vilket även säger mycket om hur långt han kommit för sin ålder..
Tror inte att City vill, eller är kontraktsbundna att släppa iväg honom både till A- och U21-landslaget, eller att UEFA:s regler ens tillåter att man spelar båda.
Citera
2022-06-15, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Tror inte att City vill, eller är kontraktsbundna att släppa iväg honom både till A- och U21-landslaget, eller att UEFA:s regler ens tillåter att man spelar båda.

VG (Verdens Gang) lyfte frågan rätt omgående efter att Norge blev klara för U21-EM..

Där uttalade sig U21-förbundskaptenen och sade att Håland är förstås välkommen om han skulle vilja vara med, men i sådana fall måste det även ges klartecken från både Pep (Man City) och Solbakken (A-landslaget)..
Citera
2022-07-24, 09:13
Medlem
analkings avatar
Jaha debuten avklarad. Bara 1 mål mot bayern münchen i träningsmatchen.

Ett riktigt skitmål och jag förväntar mig mycket mer. Citys tränare sade efter matchen att Erling behöver mer tid innan han börjar spela på en hög nivå

https://youtu.be/J1sJJZvZmkM
Citera
2022-07-24, 13:55
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Jaha debuten avklarad. Bara 1 mål mot bayern münchen i träningsmatchen.

Ett riktigt skitmål och jag förväntar mig mycket mer. Citys tränare sade efter matchen att Erling behöver mer tid innan han börjar spela på en hög nivå

https://youtu.be/J1sJJZvZmkM

Det är väl klart att han behöver mer tid. Nytt lag med 25 nya lagkamrater och en tränare som spelar på ett speciellt sätt. Alla andra lag har det mest varit ”Gå ut och gör din grej så vi kan öka ditt värde och sälja dig”

För första gången någonsin spelar han i en klubb med förväntningar.

Var väl bra med ett mål i debuten? Även om till och med Guidetti bör ha kunnat göra mål där.
Citera
2022-07-24, 15:34
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Man såg att Haaland inte var fullt fit, men han såg nöjd ut ändå efter 45 minuter.
Citera
2022-08-07, 19:02
Medlem
Får se hvordan det går når han spiller i en bra liga.
Citera
2022-08-07, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malacay66
Får se hvordan det går når han spiller i en bra liga.

Låt oss vänta till efter säsongen med att bedöma honom då han spelat mot lag som inte backar hem och bildar köttmur
Citera
2022-08-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Låt oss vänta till efter säsongen med att bedöma honom då han spelat mot lag som inte backar hem och bildar köttmur

Da får han mer rom og vil gjøre det bedre.
Citera
2022-08-07, 20:01
Medlem
2 påsar från Haaland idag måste väl ses som bra eller?
Citera
2022-08-07, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
2 påsar från Haaland idag måste väl ses som bra eller?

jag hade förväntat mig mer men det tar väl ett tag innan han vant sig vid ett nytt lag och en ny liga antar jag
Citera
2022-08-07, 20:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Tycker nästan lite synd om den här norsk blobfisken (Haaland), han är alledelsen för bra för att representera ett skitland som Norge..han borde ha valt det engelska landslaget över Norge.
Citera
2022-08-07, 20:45
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Har han nån slags sjukdom/missbildning? Hans ansikte ser.... karismatiskt ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in