2022-09-10, 12:59
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ganska 100 på att jag läste förra året? Att Henry valde Haaland före Mbappé men nu väljer han Mbappé. För att han kan skapa chanser och avsluta.

Han spelar för sig själv och inte klubben, killen blir glad över att göra mål i en match man förlorar.
Citera
2022-09-10, 13:32
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ganska 100 på att jag läste förra året? Att Henry valde Haaland före Mbappé men nu väljer han Mbappé. För att han kan skapa chanser och avsluta.

Han spelar för sig själv och inte klubben, killen blir glad över att göra mål i en match man förlorar.

Känns väl någorlunda som en bias då både Henry och Mbappe är fransmän. Känns ju som Mbappe's karriär något stagnerat då han valde att stanna i PSG medans Haaland är på väg uppåt.
Citera
2022-09-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Trodde du skulle skriva "lämnar transan" 😉

Citat:

Han ville ikke velge for ett år siden tror jeg

https://youtu.be/kGRhy1uJbnE
Citera
2022-09-14, 22:45
Medlem
Erling "Zlatan" Haaland med mål

https://twitter.com/THFCIement/status/1570151234904137728?t=s-w4dzj4TGitGMgsV7CWkw&s=19
Citera
2022-09-14, 22:57
Medlem
Killen kommer bli fotbollens megastjärna..
Jag är dock kluven.. fotbollsmässigt är han ett monster det är bara att titta o njut.
Dock är hans uppförande och media vana vid sidan av planen lika med noll.. har mycket att lära o jag orkar inte ens titta på intervjuer o annat om vad han tycker om saker o skeenden under matcher... han är så urbota dålig där att man vill 🤮
Citera
2022-09-15, 00:35
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amram
Jag är dock kluven.. fotbollsmässigt är han ett monster det är bara att titta o njut.
Dock är hans uppförande och media vana vid sidan av planen lika med noll.. har mycket att lära o jag orkar inte ens titta på intervjuer o annat om vad han tycker om saker o skeenden under matcher... han är så urbota dålig där att man vill 🤮

En norsk Ronaldo (9)

22 år gammal, tänk att han har minst 16 år till. Han kommer mörda målrekord i Champions League.
Citera
2022-09-15, 00:45
Medlem
Citat:
En norsk Ronaldo (9)

22 år gammal, tänk att han har minst 16 år till. Han kommer mörda målrekord i Champions League.

Kommer ihåg "Flonaldo", men det här är på en annan nivå

Förhoppningsvis, såvida inte Roy Keane gör comeback
Citera
2022-09-15, 01:12
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Målgörare riktigt King. Men en högst pinsam individ utanför plan. Hoppas han blir vuxen snart mentalt så slipper man spy när man ser han clowna och göra till sig.
Citera
2022-09-16, 17:36
Medlem
Haaland är redan nu odiskutabelt en av världens genom tidernas bästa spelare?

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Målgörare riktigt King. Men en högst pinsam individ utanför plan. Hoppas han blir vuxen snart mentalt så slipper man spy när man ser han clowna och göra till sig.

Citat:

Ok boomer
Citera
2022-09-17, 15:28
Medlem
Ikke noe bra kamp synes jeg. Litt sliten, men det blir ett mål.
Citera
2022-09-17, 15:32
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Sedan Haaland lämnade Salzburg har han gjort 100 mål på 99 matcher.
Citera
2022-09-17, 19:00
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Cirkulerar ett klipp på när City mötte Dortmund i veckan och alla city spelare slänger tröjorna på kitmannen. Haaland viker tröjan och ger honom den.

Det är inte mycket men det är de små sakerna som räknas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in