2023-07-31, 10:41
Medlem
Generalanderssons avatar
Vem är egentligen den bästa norrbaggen av Haaland och Ødegaard? Med det, så menar jag vem av Ødegaard och Haaland det är den mest kompletta fotbollsspelaren, inte vem av de två som gör mest mål.
Citera
2023-08-11, 21:11
Medlem
Litt over tre minutter tok det før sesongens første mål var i boks.
Citera
2023-08-11, 21:15
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pronh

ja du överdiver tog 4 minuter faktiskt, under förväntan hade räknat med sekunder och ej minuter
Citera
2023-08-11, 21:20
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pronh

Men generalen och jontepsg hävda ju bestämt att han skulle ha ett tufft andra år.
Citera
2023-08-11, 21:42
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Men generalen och jontepsg hävda ju bestämt att han skulle ha ett tufft andra år.
tog 36 minuter att göra 2 mal.

Bäst e ju de svenska isak fansen som menar att isak sparris spaghetti skall jobba ikapp
Citera
2023-08-11, 22:01
Medlem
Håper det går bra i den vanskelige 2. sesongen. Ser ikke bra ut til nå.
Citera
2023-08-11, 22:15
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Förstnämnde som aldrig har fel menade ju att han skulle ha ett tufft första år då han inte passar in i Guardiolas system. Är man bra avslutare och kan stå rätt är det nog svårare att misslyckas i ett lag som dominerar matcher så pass. Har inte med system eller att motståndare ska vänja sig.
Citera
2023-08-11, 23:08
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Förstnämnde som aldrig har fel menade ju att han skulle ha ett tufft första år då han inte passar in i Guardiolas system. Är man bra avslutare och kan stå rätt är det nog svårare att misslyckas i ett lag som dominerar matcher så pass. Har inte med system eller att motståndare ska vänja sig.

Sjukt om det är sant

En jävla näsa för mål och split vision. En av de bästa avslutarna någonsin och det är ingen kryddning eller bullshit utan fakta. Inte bara i en klubb eller liga utan var han än spelar och turnering.
Citera
2023-08-11, 23:15
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det är iofs sant, men jag tror ändå inte att Haaland är en spelartyp som inte hade passat in i ett lag som tränas av Pep. Tror att Kane hade passat bättre till den typ av fotboll som Man City spelar.

Jag tror att City kommer att köpa ngn ny anfallare innan säsongsstarten, och allt tillsäger att Kane är deras förstaval.

OK. Men det är faktiskt en viss skillnad på saker o ting, iaf när en skriver ngt som med 100% säkerhet stämmer, medans den andra baserar sina svar på killgissningar. That’s the difference

Citat:
Sjukt om det är sant

En jävla näsa för mål och split vision. En av de bästa avslutarna någonsin och det är ingen kryddning eller bullshit utan fakta. Inte bara i en klubb eller liga utan var han än spelar och turnering.
Jo men visst är det sant. Och tillskillnad från experten som har 100% rätt kan jag länka till ren och skär fakta.

Så var det med den saken.
Citera
2023-08-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
tog 36 minuter att göra 2 mal.

Bäst e ju de svenska isak fansen som menar att isak sparris spaghetti skall jobba ikapp

Märkligt tänkt i så fall av dom. Isak och Håland är ju inte närheten av samma typ av spelartyper och Håland kommer såklart ha bättre målfacit än vad Isak har. Skulle det någonsin bli en seriös diskussion om vilken av dom två är den bättre fotbollsspelaren vilket jag inte tror, men skulle Isak bli så pass bra så tror jag knappast det kommer handla om antal mål för där kommer alltid Håland överglänsa Isak.

Med det sagt tror jag Isak har en mycket ljus framtid framför sig.
Citera
2023-08-12, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Märkligt tänkt i så fall av dom. Isak och Håland är ju inte närheten av samma typ av spelartyper och Håland kommer såklart ha bättre målfacit än vad Isak har. Skulle det någonsin bli en seriös diskussion om vilken av dom två är den bättre fotbollsspelaren vilket jag inte tror, men skulle Isak bli så pass bra så tror jag knappast det kommer handla om antal mål för där kommer alltid Håland överglänsa Isak.

Med det sagt tror jag Isak har en mycket ljus framtid framför sig.

Isak er en fantastisk spiller. Forstår ikke det behovet enkelte svensker har for å snakke han ned fordi Haaland scorer mer.
Citera
2023-08-12, 18:18
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malacay66
Isak er en fantastisk spiller. Forstår ikke det behovet enkelte svensker har for å snakke han ned fordi Haaland scorer mer.

Liksom ni gör är det flera av oss som skämtar här.

Frankrike hade en VM-spelare för en 20 år sedan eller så som sköt på allt, så fort han fick bollen. Det gör Haaland ofta med, med den skillnad att han träffar mål. Andra målet igår var rena avrättningen.

Drömmen hade väl varit om han kunde slå Dixie Deans rekord. Det hade också varit kul ifall Norge tog sig till ett mästerskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in