2022-07-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rulla9988
Hej då levern! Ostarine är styggt mot levern som tusan i höga doser och sen toppa med monsterdos Anavar är som att be om leverproblem, har du känslig lever(och det vet du inte innan) så kommer denna stack skicka dig till sjukhuset med seriösa besvär om du har otur. Dina prepp ger ingen synergi och är inte genomtänkt. Rekommenderar dig att läsa på mer innan du gör något så du inte skadar dig eller bara slänger bort pengarna på ingenting och slutar i sämre form än innan du började. Ska du köra denna stack så börja med ett prepp! På halva dosen du angett så kör 3 veckor, ta leverprov och utvärdera och sedan lägger du sakta på därifrån. Man börjar inte på toppen utan man börjar lågt och höjer långsamt för att inte skada sig själv.
Snälla människa jag föddes inte igår.

Blev klar med denna kur precis nyligen o har gjort sjukt stora förändringar, jag har före o efter bilder dessutom
Citera
2022-07-21, 21:22
Medlem
Är det normalt att man får covid-liknande symtom på cardarine, 10mg morgon, 10mg kväll?
Känt mig riktigt riktigt dålig i flera dagar, bröt ut som ont i halsen i början och gick ned mot lungorna. Idag var det riktigt skit i värmen, feberfrossa och svajighet. Snabbtest i näsa och saliv visade negativt på sjukdom.

Vad fan händer? Har blivit lite bättre mot kvällen nu.
Citera
2022-07-22, 17:40
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Är det normalt att man får covid-liknande symtom på cardarine, 10mg morgon, 10mg kväll?
Känt mig riktigt riktigt dålig i flera dagar, bröt ut som ont i halsen i början och gick ned mot lungorna. Idag var det riktigt skit i värmen, feberfrossa och svajighet. Snabbtest i näsa och saliv visade negativt på sjukdom.

Vad fan händer? Har blivit lite bättre mot kvällen nu.

Du är förmodligen bara sjuk.

Mvh
Citera
2022-07-25, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Du är förmodligen bara sjuk.

Mvh

Finns trådar i hela reddit-forumet, bland annat och även om att man blir riktigt sjuk av cardarine, framförallt i dosen 20mg (så att köpa kapslar med störra doser än 10 är bara dumt).

Har fått slänga i mig aktiverat kol för att bli av med all skit i kroppen, verkar vara ganska nollställt, mår bra eller ok i alla fall och har börjat om med enbart 10mg om dan. Tog väl ca en vecka för mig att bli riktigt dålig sist så vi får se om det kommer tillbaka. Har varit bra en sålänge, lördag, söndag och idag.
Senast redigerad av fonzen 2022-07-25 kl. 17:37.
Citera
2022-08-19, 17:20
Medlem
Eskortkillens avatar
Citat:
Finns trådar i hela reddit-forumet, bland annat och även om att man blir riktigt sjuk av cardarine, framförallt i dosen 20mg (så att köpa kapslar med störra doser än 10 är bara dumt).

Har fått slänga i mig aktiverat kol för att bli av med all skit i kroppen, verkar vara ganska nollställt, mår bra eller ok i alla fall och har börjat om med enbart 10mg om dan. Tog väl ca en vecka för mig att bli riktigt dålig sist så vi får se om det kommer tillbaka. Har varit bra en sålänge, lördag, söndag och idag.
Menar du det är skadligt körs 20mg caradine om dagen? Har hört om man kör monsterdoser på ca typ 100mg i många månader, att man då även kan få cancer.

Tror absolut inte 20mg är skadligt

https://www.youtube.com/watch?v=dbBOWljeLiw
Senast redigerad av Eskortkillen 2022-08-19 kl. 17:30.
Citera
2022-08-19, 18:57
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Det du och dom på reddit fick var kanske inte var cardarine om du blev sjuk av 20mg. Min gissning är att ni förmodligen fick någon AAS som är billigare att tillverka. Eller att vissa helt enkelt är inte tål det då alla är olika.

Jag har själv gått på 20mg cardarine i 8 veckor helt utan problem.
Senast redigerad av Jagozar 2022-08-19 kl. 19:01.
Citera
2022-08-19, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Det du och dom på reddit fick var kanske inte var cardarine om du blev sjuk av 20mg. Min gissning är att ni förmodligen fick någon AAS som är billigare att tillverka. Eller att vissa helt enkelt är inte tål det då alla är olika.

Jag har själv gått på 20mg cardarine i 8 veckor helt utan problem.

Kör fortfarande 10 om dan, ibland 20. Verkade som jag blev sjuk i uppstartningsfasen liksom många andra. Jag forsade ut skiten med aktiverat kol och började om, nu tål kroppen iaf. Inte samma reaktion som förr. Funkar även ok med pencilin-kur
Citera
2022-08-19, 20:48
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Kör fortfarande 10 om dan, ibland 20. Verkade som jag blev sjuk i uppstartningsfasen liksom många andra. Jag forsade ut skiten med aktiverat kol och började om, nu tål kroppen iaf. Inte samma reaktion som förr. Funkar även ok med pencilin-kur

Säger det igen, du var förmodligen bara sjuk. Man klarar inte ett preparat bättre för man gjort en ”rensning”.

Mvh
Citera
2022-08-20, 00:08
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Ja det kan ju vara så att du inte började långsamt med 10mg i början och kroppen reagerade negativt på det. Jag körde 20mg direkt iaf och kände inte av några biverkningar alls.
Citera
2022-08-20, 03:54
Medlem
ARREZs avatar
5mg LGD-4033 + 10mg mk-677 i 6, alternativt 8 veckor. Rekomenderas PCT?
Citera
2022-08-20, 08:15
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ARREZ
5mg LGD-4033 + 10mg mk-677 i 6, alternativt 8 veckor. Rekomenderas PCT?

Skulle rekommendera att du tar blodprov och kollar ditt testosteronvärde i slutet av kuren. Då vet du om det behövs.

5mg LGD är ju dock en låg dos och MK677 är inte testosteronsuppressivt så skulle inte tro att det behövs, men alla är ju olika känsliga för preparat så risken finns ändå.
Citera
2022-09-27, 01:11
Medlem
Hej, två frågor.

1. Någon här som har testat GW-0472?

2. Måste dom leta specifikt efter MK-677 vod pissprov för att upptäcka det? Eller syns det vid ett standard dopningstest med urin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in