2022-07-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
Vilka belägg har du för att han blev utsåld?

Vad bara en tanke iomed dom båda klubbarna hamnade i konflikt med förortsgäng.
Iofs underligt att bmc med kontakter med Bredämg inte får hjälp.
Citera
2022-07-12, 10:16
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svedavia
https://www.google.com/search?client...q=mehdi+seyyed

Citerar google.
En orientaliska restaurang på Södra Vägen gick i stöpet. Istället startade Mehdi Seyyed en napolitansk pizzeria.

"stöpet"

Vad menar man?

(idiomatiskt) misslyckas, gå om intet.

barka åt helvete, bli pannkaka av, bli vrak, falla, förfela sin verkan, förlisa, grusas, gå förlorad, gå i kvav, gå om intet, gå omkull, gå omstyr, gå på tok, gå under, göra bankrutt, göra fiasko, inte fungera, kantra, klicka • • •
Citera
2022-07-18, 20:34
Medlem
Satt och tittade på olika inlägg.
Finns en kort lite kille liknar en indier det medlemmen som tidigare tillhörde Halmstad?
Citera
2022-07-20, 19:28
Medlem
Något som jag kommit att fundera över när man läser och kollar in BMC hemsidor etc är att ingen hedrar Michael Ljunggren som mördades 1995. Borde han inte vara en ikon inom klubben?
Citera
2022-07-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Något som jag kommit att fundera över när man läser och kollar in BMC hemsidor etc är att ingen hedrar Michael Ljunggren som mördades 1995. Borde han inte vara en ikon inom klubben?

Han hyllas, han står högst upp på GBNF sidan på BMC sweden. Hålls årligt run för han. Men inom senap och ketchup världen går han under namnet "Bandido Joe".
Citera
2022-07-20, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLongrod
Han hyllas, han står högst upp på GBNF sidan på BMC sweden. Hålls årligt run för han. Men inom senap och ketchup världen går han under namnet "Bandido Joe".

Aha okej tack för informationen. Man kom aldrig fram till vem som mördade honom vad jag förstått. Finns det några teorier vad som hände?
Citera
2022-07-21, 19:43
Medlem
Citat:
Aha okej tack för informationen. Man kom aldrig fram till vem som mördade honom vad jag förstått. Finns det några teorier vad som hände?

Läser man om händelsen och om hur clarks mc plötsligt gick sönder då kan man räkna ut vad som hände.

Även denna Clark fick gå samma öde.
Citera
2022-07-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Läser man om händelsen och om hur clarks mc plötsligt gick sönder då kan man räkna ut vad som hände.

Även denna Clark fick gå samma öde.

Herr Nock kan du som vanligt peka mig i rätt riktning där jag kan läsa om det?
Citera
2022-07-22, 00:00
Medlem
Citat:
Var väl några HA med hjälp av Sofia H.
Fanns en familj(bilåkande) som såg händelsen. De vågade dock inte berätta allt de såg.
Citera
2022-07-22, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Fanns en familj(bilåkande) som såg händelsen. De vågade dock inte berätta allt de såg.

Oh fan så att Sofia H var inblandade? Trodde de var en lite "snällklubb". Det var väldigt vilt på det goda 90-talet må jag säga. Konstigt att det inte gjorts en dokumentär värd namnet om det hela. Fast idag finns det en uppsjö av mord att läsa/titta på så folk bryr sig väl inte.
Citera
2022-07-22, 12:40
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton

Familjen såg bara att han körde av vägen efter att han blivit skjuten.
" Ljunggren sågs köra ut i vägrenen och sedan köra omkull, och när en bakomvarande bil larmade ambulans antogs först att det rörde sig om en trafikolycka. Först på sjukhuset stod det klart att han träffats av flera skott, varav ett trängt igenom den skyddsväst han bar och träffat honom i ryggen."

Ett scenario som diskuterats är att Joe blev ett problem för klubben och att han avrättades av sina egna.
En annan att HA låg gömda längs vägen och väntade på honom.

https://www.expressen.se/kvallsposte...-av-krypskytt/
Citera
2022-07-22, 17:13
Medlem
tjenaretjenares avatar
Sofia H hade inget med det att göra så lägg ner det skitsnacket om den minst sagt anrika klubben. Det finns bara två alternativ, egna eller konkurrenten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in