Citat:
Ursprungligen postat av
Neroxx
Jag är för individens frihet, sedan har demokratier sina egna nationella problem som bör lösas (många länder, framför allt Sverige vill försämra individens frihet och då demotera demokratin). Jag väljer demokrati alla dagar i veckan över andra alternativ, det betyder dock inte att man inte bör försöka förbättra läget inom varje nation då det finns många som vill förändra eller till och med ta bort detta.. det går att ha två bollar i luften samtidigt vettu, att du hellre ser länder falla sönder helt får stå för dig . S (inte de andra heller egentligen) har gjort något positivt för denokratin, finns många saker som man flyttat stolparna sakta meb säkert utan att människor märkt eller brytt sig .
Nu är ju inte detta rätt tråd att diskutera demokrati i så detta inlägg lider stor risk att bli raderat.
Då har du liten koll på individens frihet i Ukraina. Det jävla skitlandet har målats upp som ett paradis. Det är inte sanningen.
Och att pumpa in vapen och pengar in i Ukraina gör bara att det ukrainska folket får lida ännu mer. De används som ett redskap mot ryssen. De offras för "västerländska värderingar". Det är fan vidrigt.
Och en sak som är ännu vidrigare är när andra nationer och sammanslutningar lägger sig i hur andra nationer styrs.
Jag betvivlar starkt att du någonsin har yttrat ett enda negativt ord mot USA, Nato eller Israel. Hur många miljoner människors blod har de inte på sina händer? Satt du och viftade med Syriens, Iraks, eller Afghanistans flagga när de bombades sönder och samman?