• 1
  • 2
2022-07-21, 13:01
Medlem
https://instagram.com/stories/thepam...d=MDJmNzVkMjY=

Edit: Jasmine Armstrong fd Big Brother deltagare hade lagt upp story på Instagram där hon låg i en sjukhussäng, fastbunden på Ibiza. Fast bestämd om att hon var kidnappad.

Men verkar som om att hennes konto minuter efter tagits bort. Han tyvärr inte ladda hem videos.
Senast redigerad av Smutskast 2022-07-21 kl. 13:08.
Citera
2022-07-21, 13:09
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutskast

Edit: Jasmine Armstrong fd Big Brother deltagare hade lagt upp story på Instagram där hon låg i en sjukhussäng, fastbunden på Ibiza. Fast bestämd om att hon var kidnappad.

Men verkar som om att hennes konto minuter efter tagits bort. Han tyvärr inte ladda hem videos.

Jepp, kontot borta..
Citera
2022-07-21, 13:13
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutskast

Bältesspänd på akutpsyk?
Citera
2022-07-21, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Bältesspänd på akutpsyk?

Såg ut som det. Festat lite för mycket kvällen innan må tro?

Story innan sjukhusklippen var fest / häng med kompisar på Ibiza med texten över videon -"ni får mig att måååååååå"

Svårt att tro att hon "nyktrat" till minuter efter sjukhusklippen. Kanske någon nära som har tillgång till kontot fortfarande efter Big Brother vistelsen som valt att stänga ner kontot?
Citera
2022-07-21, 13:33
Medlem
Kontot är uppe igen, dock saknas fulla stories.
Senast redigerad av Smutskast 2022-07-21 kl. 13:36.
Citera
2022-07-21, 13:59
Medlem
Facebacks avatar
Man kan bli lite paranoid av Mdma i bland, får själv mig skeva saker när jag tagit det. Pinsamt sen när hon nyktra till hehe
Citera
2022-07-21, 14:23
Medlem
Såg dessa stories me. 100% snetändning. Skämskudde att alla arbetskollegor / chef mm garanterat sett det innan det togs bort.
Citera
2022-07-21, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supernauf
Såg dessa stories me. 100% snetändning. Skämskudde att alla arbetskollegor / chef mm garanterat sett det innan det togs bort.
Lyckas ett sånt stolpskott behålla ett jobb? Undrar om det inte är mer skämskudde att vara med i BB isf..
Citera
2022-07-21, 15:14
Medlem
Clueenews har repostat videon på sin story
Citera
2022-07-21, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Man kan bli lite paranoid av Mdma i bland, får själv mig skeva saker när jag tagit det. Pinsamt sen när hon nyktra till hehe
Man blir verkligen inte paranoid av MDMA! Då har du tagit nåt annat där det garanterat har varit amfetamin i!
Citera
2022-07-21, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Man blir verkligen inte paranoid av MDMA! Då har du tagit nåt annat där det garanterat har varit amfetamin i!

"Jag har aldrig upplevt det, jag är ändå 16 och har tagit det två hela gånger, därför kan det omöjligt hända någon annan!"

Håll käften, "Pablo".
Citera
2022-07-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Du menar som exempelvis 3,4-Methyl​eneDioxy​MethAmphetamine?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in