2022-07-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Man blir verkligen inte paranoid av MDMA! Då har du tagit nåt annat där det garanterat har varit amfetamin i!

MDMA är en form utav Amfetamin.... Bortsett från det jo, man kan bli paranoid av MDMA eller E.
Citera
2022-07-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillidash
Clueenews har repostat videon på sin story

Jag hittar den inte på hans insta. Har han blivit påtvingad ta ner den?
Citera
2022-07-21, 20:13
Medlem
Gemensamt för alla influencers/bloggare är att de behöver ljuga ihop en massa sensationer för
att behålla folk/få intresserade osv - ingen är ju intresserad av en ica-kassörska som jobbar sover
tittar på tv dricker pulverkaffe o äter köttbullar o falukorv
Citera
2022-07-21, 21:03
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutskast
https://instagram.com/stories/thepam...d=MDJmNzVkMjY=

Edit: Jasmine Armstrong fd Big Brother deltagare hade lagt upp story på Instagram där hon låg i en sjukhussäng, fastbunden på Ibiza. Fast bestämd om att hon var kidnappad.

Men verkar som om att hennes konto minuter efter tagits bort. Han tyvärr inte ladda hem videos.
Låter som en psykiskt sjuk uppmärksamhetssökare.
Citera
2022-07-21, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Jag hittar den inte på hans insta. Har han blivit påtvingad ta ner den?

Han plockade ner den efter bara någon timma, det var synd att jag aldrig skärminspelade det.

Hon låg i en sjukhussäng, sminket var högt och lågt i ansiktet på grund av att hon gråtit, hon gråter i videon och säger typ "jag har blivit kidnappad, de har brottat ner mig, hjälp"

Edit: Jag har förresten försökt följa henne på instagram idag men blivit nekad flera gånger. Så någon, antagligen hon själv är inne på kontot iaf och nekar.
Senast redigerad av chillidash 2022-07-21 kl. 21:17.
Citera
2022-07-21, 21:42
Medlem
Nu har även Clueenews tagit bort just den storyn. Märkligt. Nån som spelade in den?

Oavsett vad så när hon vaknar kommer hon ha en egen tråd på Flashback som nog dyker upp fint i alla sökresultat så. Är ju lite win på den. 😂
Citera
2022-07-21, 21:47
Medlem
Scamps avatar
Ah hon har kommit långt sedan Big Brother, strongt av henne.
Citera
2022-07-21, 22:40
Medlem
ColaKexs avatar
Narkotika naturligtvis. Hon uppträder som vilken pundare som helst.
Citera
2022-07-22, 00:38
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutskast
Kontot är uppe igen, dock saknas fulla stories.

Saknas det verkligen ”fulla” stories…!? Är du - hick - helt säker på det?
Citera
2022-07-22, 00:49
Medlem
1754s avatar
Kanske alla bakterier på hennes otvättade händer efter toabesök som tog över hennes hjärna?
Citera
2022-07-22, 04:21
Medlem
Haha garanterat snedtädning på förmodligen E eller något annat. Hela grejen med Ibiza är ju att partyknarka och dansa hela natten lång
Citera
2022-07-22, 07:08
Medlem
CassandraCs avatar
ingen aning vem detta är men pga att instagram näms så antar jag att det är en hjärndöd influencer och då får man utgå från att hela kidnappningsdramat är ett PR stunt för att få viewers, det är så dessa idioter funkar, ignorera och gå vidare med era liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in