2022-07-21, 08:05
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Inte en garant. Men att äga bilar som tillsammans är värda över 1 miljon kr. Och att bo på en plats där solen skiner 320 dagar om året. Är ganska lyckat. Oavsett om du väger 50 eller 150 kilo.

Du kan ju börja med att fråga alla som får ut 15 tusen efter skatt om dom skulle vilja leva så.

Det jag tror du missar är att det även handlar om livskvalitet. De där random människorna har ärliga jobb, familj och riktiga vänner. Olof har fenomenet att han är underhållande. Thats it mannen. Han verkar inte må bra av att ljuga konstant. Och jag pratar inte om att han ljuger om att han bor i Marbella (hade inte heller förvånat mig) utan om att han ljuger om att Vita Huset ska ha försökt ordna en träff mellan honom och Biden men att Olof själv nekade. Det är nivån på hans lögner nu.

Tar du det ickematerialistiska i beaktning så mår nog gemene 15-pappare i Jönköping lite bättre än Olof.
Citera
2022-07-21, 10:41
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Pratade han med Jacob Wallenberg på riktigt? Eller var det fejkat på något sätt?
Citera
2022-07-21, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Pratade han med Jacob Wallenberg på riktigt? Eller var det fejkat på något sätt?

Om det nu var Jacob Wallenberg han talade med så vart tjockisen totalt dissad. Han är som besatt av att vara nära kända människor. Själv är han en tjock blatte med mindervärdskomplex som aldrig kunnat bevisa att han har några pengar eller bilar. Det jag vet att tjockisen är ägare till är 3 st t-shirts. 3 fula t-shirts.
Citera
2022-07-21, 12:56
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Om det nu var Jacob Wallenberg han talade med så vart tjockisen totalt dissad. Han är som besatt av att vara nära kända människor. Själv är han en tjock blatte med mindervärdskomplex som aldrig kunnat bevisa att han har några pengar eller bilar. Det jag vet att tjockisen är ägare till är 3 st t-shirts. 3 fula t-shirts.

När han var 17 och mer städad samt drömde om miljarder var det nog mer Wallenberg han tänkte på än det luffargäng han umgås med nu.

Har man Wallenberg på tråden på det viset har man i alla fall en chans att få ett möte om man kan presentera sig på ett vettigt sätt samt har gjort nåt vettigt man kan nämna. Men Olof har ju inte så mycket som imponerar på Wallenberg.
Citera
2022-07-21, 12:58
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
El Lobo är en väsksnattande tjackis som väger 75 kg med blöta byxor. Han är inte tung nånstans.

Att Olof är tung råder det inget som helst tvivel om. 300 kg nybajsad.

El Lobo pratar ju i nya videon att han varit kriminell tidigare. Men det verkar ju inte vara på någon högre nivå.
Citera
2022-07-21, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
El Lobo pratar ju i nya videon att han varit kriminell tidigare. Men det verkar ju inte vara på någon högre nivå.

Bara att ens kallas El Lobo och El Silencio känns som man har en liten hemligklubb. Rätt jävla pinsamt när allt man lyckats med är sno en handväska som en jävla kärring.
Citera
2022-07-21, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Långt ifrån dem flesta haha tror du att alla som inte är Soc fall går runt och äger en massa saker?? Är allt svart eller vitt för dig? En mycket liten del av befolkningen ÄGER alla dem sakerna ni rabblat upp här

Tack för att du hajar vad jag menar. Folk i denna tråd är helt efterblivna och bor under en sten så jag pallar inte ens svara.
Olof är skön punkt slut. Jag känner inte han, men killen kommer från noll, hustlar till sig cash o kör ferrari på solkusten.
Här måste man vara socialfall för att tycka de är bra 😂
Citera
2022-07-21, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det jag tror du missar är att det även handlar om livskvalitet. De där random människorna har ärliga jobb, familj och riktiga vänner. Olof har fenomenet att han är underhållande. Thats it mannen. Han verkar inte må bra av att ljuga konstant. Och jag pratar inte om att han ljuger om att han bor i Marbella (hade inte heller förvånat mig) utan om att han ljuger om att Vita Huset ska ha försökt ordna en träff mellan honom och Biden men att Olof själv nekade. Det är nivån på hans lögner nu.

Tar du det ickematerialistiska i beaktning så mår nog gemene 15-pappare i Jönköping lite bättre än Olof.

Mytoman måste man vara för att komma någonstans. Kolla politiker, mäklare, advokater, bilförsäljare. ALLA ljuger för att komma närmare sina mål.
Citera
2022-07-21, 16:53
Medlem
Kent.Kottes avatar
Att Olof befinner sig utomlands och kör Ferrari är väl ingen hemlighet.
Dock har de boenden han påstått sig äga visat sig varit airbnb.
De enda boenden han faktiskt visat upp som sina är:
Sin farsas lägenhet som målas om i dokumentären.
En lägenhet på 57 kvadratmeter i Woodland hills (Enligt Olof tillhör detta Beverly hills) som hans ex köpte och som Olof senare ska ha tagit över.

Man kanske kan räkna in kontoret där han bodde och jobbade under ett år och åtta månader utan att duscha eller bada tvätta sig. Det var troligtvis här hans stora karriär som scammer påbörjades på allvar.
Citera
2022-07-22, 03:55
Medlem
På Youtube video så säger el lobo att Wallenberg är skyldig han 10 miljoner, och Olof 50 mille 😂
Citera
2022-07-22, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Tack för att du hajar vad jag menar. Folk i denna tråd är helt efterblivna och bor under en sten så jag pallar inte ens svara.
Olof är skön punkt slut. Jag känner inte han, men killen kommer från noll, hustlar till sig cash o kör ferrari på solkusten.
Här måste man vara socialfall för att tycka de är bra 😂

Om du tycker det är en bedrift att hustla till sig pengar genom att lura människor så har du grava problem. Den där Olof mår inte bra det säger hela hans kroppsspråk och att han även måste skryta om precis allt. Han äger endast sina skit bilar och tre outfits och någon rolex (fake?).
Citera
2022-07-22, 10:24
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
På Youtube video så säger el lobo att Wallenberg är skyldig han 10 miljoner, och Olof 50 mille 😂

Olof tror nog på det där själv. Bara att kolla Escobar inc’s totalt rimliga stämningar, som att dom stämde Apple på 2,6 miljarder dollar.
Fullt normalt i Olofs universum (där jorden är platt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in