Citat:
Ursprungligen postat av
mofasti
Mycket sker bakom kulisserna. Detta är en världsrevolutonerande valuta och panteten är på plats ska bara confirma mannen och då kommer det inte få finnas andra fysiska krhyptovalutor än escobar cash.
Kommer kunna gå att köpa certifikat via många sidor snart olof gör många avtal med sina advokater och är finstilta kvar främst för att det inte ska bli massa spread och onödiga avgifter för alla investrerare.
Bästa är om ni alla köper asap för snart är allt sålt och nu kommer priserna öka rejält, köp idag för 100 dollar typ sälj nästa vecka för 2000. Med QR-koden och unika serienummer är detta det säkraste ni har ingen can scama och ni behöver inte riskera oroa er om hårddisken går sönder mannen det tycker jag är bra och visar att detta är avancerat revolutionerande och genomtänkt. jag har själv fått några sedlar som jag kommer rama in och spara.
Ni kan inte jämföra detta med tattarvalutan dogecoin eller bitcoin. Olof är ett geni och detta är en smygpremiär men innan årets slut kommer escobar cash vara på allas läppar kanske nayib bukele gör escobar cash oficiell valuta i els salvador som bitcoin mannen
Lägg upp en bild på "sedlarna" då så vi får se hur dom ser ut irl.
Jag personligen tror/vet att det inte kommer att komma upp några bilder.
Har skribenten som skulle lägga upp en bild på sin telefon levererat ännu?
Olof har varken kunskap eller kontakter att kunna starta upp en egen fungerande valuta.