2022-01-11, 01:40
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjodorisk
Detta är ett av de största bevisen varför Escobar cash är en scam. Då fördelen med en kryptovaluta är att den är DECENTRALISERAD. Det vill säga, du kan inte begränsa handel/överföringar till att endast en aktör, vem som helst kan hoppa in och agera börs utan att Olof har något att säga till om, om det vore en kryptovaluta.

ALLT tyder på att det är en värdelös papperslapp du köper
Jag älskar hur han går ut och säger att de ENBART kommer att säljas på EN börs. Som om det skulle vara så att börserna kommer vilja ha hans lilla scamlotter.
Citera
2022-01-11, 08:24
Medlem
Lobbaaans avatar
Ingen som köpt Olofs skraplotter ännu? Ladda upp bild i så fall, de har ju ett visst kulturellt och humoristiskt värde iallafall
Citera
2022-01-11, 08:32
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Mycket sker bakom kulisserna. Detta är en världsrevolutonerande valuta och panteten är på plats ska bara confirma mannen och då kommer det inte få finnas andra fysiska krhyptovalutor än escobar cash.

Kommer kunna gå att köpa certifikat via många sidor snart olof gör många avtal med sina advokater och är finstilta kvar främst för att det inte ska bli massa spread och onödiga avgifter för alla investrerare.

Bästa är om ni alla köper asap för snart är allt sålt och nu kommer priserna öka rejält, köp idag för 100 dollar typ sälj nästa vecka för 2000. Med QR-koden och unika serienummer är detta det säkraste ni har ingen can scama och ni behöver inte riskera oroa er om hårddisken går sönder mannen det tycker jag är bra och visar att detta är avancerat revolutionerande och genomtänkt. jag har själv fått några sedlar som jag kommer rama in och spara.

Ni kan inte jämföra detta med tattarvalutan dogecoin eller bitcoin. Olof är ett geni och detta är en smygpremiär men innan årets slut kommer escobar cash vara på allas läppar kanske nayib bukele gör escobar cash oficiell valuta i els salvador som bitcoin mannen

Lägg upp en bild på "sedlarna" då så vi får se hur dom ser ut irl.

Jag personligen tror/vet att det inte kommer att komma upp några bilder.
Har skribenten som skulle lägga upp en bild på sin telefon levererat ännu?

Olof har varken kunskap eller kontakter att kunna starta upp en egen fungerande valuta.
Citera
2022-01-11, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Lägg upp en bild på "sedlarna" då så vi får se hur dom ser ut irl.

Jag personligen tror/vet att det inte kommer att komma upp några bilder.
Har skribenten som skulle lägga upp en bild på sin telefon levererat ännu?

Olof har varken kunskap eller kontakter att kunna starta upp en egen fungerande valuta.

Pengarna ska levereras som sagt, tar lite tid att få saker här i Colombia.

Gällande telefonen skulle användaren lägga upp massa bilder men blev avstängd då blev det svårt.
Citera
2022-01-11, 09:34
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Pengarna ska levereras som sagt, tar lite tid att få saker här i Colombia.

Gällande telefonen skulle användaren lägga upp massa bilder men blev avstängd då blev det svårt.

Du är dåligt uppdaterad. Olof har fått pengarna redan. Han lade ju ut en tweet där han packade upp kartongen med alla escobar-sedlarna.

Nu gäller det bara att sälja valutan. Det kommer att bli jättelätt (ironi).
Citera
2022-01-11, 10:29
Medlem
Men om man betalar med en Escobar Cash-sedel, så måste man ändå genomföra kryptotransaktionen? Sen är ju sedeln förbrukad o skrapad? Då kan man ju inte använda den vidare? Eller är det jag som fattat fel?

Eller byter man in den mot en oskrapad sedel?
Citera
2022-01-11, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heja-Putin
Men om man betalar med en Escobar Cash-sedel, så måste man ändå genomföra kryptotransaktionen? Sen är ju sedeln förbrukad o skrapad? Då kan man ju inte använda den vidare? Eller är det jag som fattat fel?

Eller byter man in den mot en oskrapad sedel?

Du behöver ALDRIG oroa dig för hur du ska handla med en escobarsedel då den aldrig kommer inneha något faktiskt värde, på det sättet är det hela HELT riskfritt från och med den sekund du donerar pengar till scammern.
Citera
2022-01-11, 10:59
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestbice
Du behöver ALDRIG oroa dig för hur du ska handla med en escobarsedel då den aldrig kommer inneha något faktiskt värde, på det sättet är det hela HELT riskfritt från och med den sekund du donerar pengar till scammern.
ja den som ger sina pengar till denna parasit får skylla sig själv
Citera
2022-01-11, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Du är dåligt uppdaterad. Olof har fått pengarna redan. Han lade ju ut en tweet där han packade upp kartongen med alla escobar-sedlarna.

Nu gäller det bara att sälja valutan. Det kommer att bli jättelätt (ironi).

Ja pengarna är här, men du et att colombianer är långsamma, skickar man något här tar det ju väldigt lång tid om man inte skickar bud via rappi eller typ uber. Så det är påväg men tar sin tid. Fast du läser som du vill,
Citera
2022-01-11, 14:04
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ja pengarna är här, men du et att colombianer är långsamma, skickar man något här tar det ju väldigt lång tid om man inte skickar bud via rappi eller typ uber. Så det är påväg men tar sin tid. Fast du läser som du vill,

Du verkar missförstå, El Silencio har ju redan visat upp kartongen med skraplotter. Varför ska ni vänta på någon leverans då?

Men du kanske kan svara på en annan fråga? För mig som har dålig koll på crypto-världen ..... Den här Lukas, den läspande fjunisen med alldeles för stora glasögonbågar och syriansmycken som är med i några YT-videos. Är han någon "kändis" inom crypto-världen eller är han bara ytterligare ett gammalt mobboffer med hävdelsebehov som uppmärksamhetsknarkar?

/#LOUDmouth#
Citera
2022-01-11, 14:28
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:

Hur kan ni på huvudkontoret inte ha skraplotterna på lager redan? Utgår inte allt ifrån Escobar incs jättebyggnad?
Citera
2022-01-11, 14:46
Medlem
08-55331000s avatar
En Halvblind massmördare möter den feta Horan Olof K Gustafsson och blir knullad?

Kanske är det ultimata straffet för en halvblind gammal massmördare (som Roberto Escobar) att få möta Olof Kyros Gustafsson, en så uppmärksamhetskåt och knullhungrig fet hora som gärna kör det lilla marknadsvärde Pablo Escobar kan tänkas ha i sank bara för att få glänsa med en kändis eller för att försöka sig på någon ytterligare SCAM.

Men varför är han så helvetes näthatande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in