Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-21, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Någon koppling till den här tidigare dödsskjutningen i Storvreten kanske?

(FB) Charbel Elia, född -87, ihjälskjuten från en VW Golf, Storvreten Tumba 2017-09-02

Skojar du eller du frågar alltså om skjutningen har koppling till en annan som skedde för FEM fking år sedan?!
Citera
2022-07-21, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Om han brukade vara där kan ju det tala för att något gått fel där i och med mordet där också för mindre än ett dygn sedan, också det en dödsskjutning. 2 dödsskjutningar på mindre än 1 dygn i Botkyrka kommun alltså.

#36 och ingen mördare gripen i år !
Sosseriet fortsätter !
Bra att vi har ett rövhål mindre som tär på vår ekonomi !

Heder till mördaren får man väl säga !
Tre steg före svensk polis som vanligt!
Citera
2022-07-21, 01:38
Medlem
Nu ska vi tala fakta om BO här eftersom det tjatas en hel del om snäll och kriminell.
Sanningen är att Emre va kriminell hela sitt liv, även barndom. Han utpressade folk, sålde kokain och alla som känner han vet att han var våldsam och hotfull i alla tillfällen mot alla som inte va hans absolut närmsta. Han va definitivt en av de mest tongivande kriminella människorna i området och han va den första personen som kom till tanken när jag såg åldern på BO. Lite tragiskt, han är min vän och vi hälsar alltid och snackar lite skit när vi ser varandra, men han levde det kriminella livet fullt ut. Ingen kan vara ärlig och säga att det här är något förvånande eller att man trodde det skulle sluta på något annat sätt för honom.
Citera
2022-07-21, 01:43
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ähh. Inte fan består hela storvreten av invandrare. Ploppar upp en bild av rosengård i mitt huvud när du säger så. Och så är det definitivt inte. Däremot är det blandat.
Min uppfattning är att majoriteten är invandrare om man tar sig upp för backen till Storvreten. Redan på 70-talet började stället förslummas och det var mest socialfall som blev hänvisade dit. Bodde själv i Tumba och har arbetat som bussförare så jag har sett utvecklingen. Som att komma till Mellanöstern. På hans address bor det 3 med svenskklingande namn och resterande 23 är invandrare.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-07-21 kl. 02:12.
Citera
2022-07-21, 01:50
Medlem
kompjuters avatar
https://www.google.com/search?q=emre+anar&oq=emre+anar&aqs=chrome..69i57j 0i22i30l2.4578j0j4&client=ms-android-xiaomi-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=KZH0RBerWqaR2M

Ingen större förlust
Citera
2022-07-21, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
https://www.google.com/search?q=emre+anar&oq=emre+anar&aqs=chrome..69i57j 0i22i30l2.4578j0j4&client=ms-android-xiaomi-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=KZH0RBerWqaR2M

Ingen större förlust
Ännu en springis-turk död, yeeeehaaaaaahhhh antar att hans falska Moschino handväska ej var skottsäker
Citera
2022-07-21, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocomonkeydoodoo
Nu ska vi tala fakta om BO här eftersom det tjatas en hel del om snäll och kriminell.
Sanningen är att Emre va kriminell hela sitt liv, även barndom. Han utpressade folk, sålde kokain och alla som känner han vet att han var våldsam och hotfull i alla tillfällen mot alla som inte va hans absolut närmsta. Han va definitivt en av de mest tongivande kriminella människorna i området och han va den första personen som kom till tanken när jag såg åldern på BO. Lite tragiskt, han är min vän och vi hälsar alltid och snackar lite skit när vi ser varandra, men han levde det kriminella livet fullt ut. Ingen kan vara ärlig och säga att det här är något förvånande eller att man trodde det skulle sluta på något annat sätt för honom.
Intressant. Berätta gärna mer om du kommer på något mer. Hur länge har han varit kriminell, du säger sedan barndom är det mellanstadie/högstadie, hur drogs han in i det, hur ser familjesituation ut (kriminella syskon eller liknande, hur är föräldrarna, flickvän), har han suttit inne och isf för vad, har föräldrar, soc eller skola försökt få ordning på honom, vem kan ha dödat honom?
Citera
2022-07-21, 02:07
Medlem
Citat:
En parasit med andra ord!!! Kamel kurden föddes troligtvis i sverige och nu är han hos allahu gaybar!!!
Citera
2022-07-21, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Intressant. Berätta gärna mer om du kommer på något mer. Hur länge har han varit kriminell, du säger sedan barndom är det mellanstadie/högstadie, hur drogs han in i det, hur ser familjesituation ut (kriminella syskon eller liknande, hur är föräldrarna, flickvän), har han suttit inne och isf för vad, har föräldrar, soc eller skola försökt få ordning på honom, vem kan ha dödat honom?
Kör dom i ordning då.
Det är svårt att säga, han har ju alltid rört sig i dom kretsarna och vart nånstans går gränsen för att vara ett barn ur kontroll/mobbare och kriminell? Men det startade väl runt 13 års åldern med lite mer seriösa saker som att slänga hasch och bötfälla folk.
Samma svar som förra, svårt att säga han och dom han växte upp med gick ju lite samma spår. Inte alla ifrån storvreten i samma skola utan dom i hans krets, gissar väl på föräldrar som helt enkelt inte haft tid och engagemang och BO gick väl sin egna lilla väg men det finns ryktesvägen att männen i familjen inte ska vara så värst raka svensson medborgare men med så extremt liten profil både utåt mot andra och på nätet så är det omöjligt att säga, har aldrig varit hemma hos han heller vi är inte den typen av vänner. Han har varit i arresten och häktad i perioder men aldrig dömd till fängelse, men det är av ren tur, och pågrund av hand inflytande bland folk i hans ålder kring området.
Resten vet jag inte, tvekar starkt på föräldrarnas engagemang som sagt men nånstans måste ju soc försökt. Vet att han haft dold adress pågrund av hotbild men han bodde på hålvägen i storvreten och har alltid gjort.
Jag tror tyvärr dock att det finns många och få som skulle vilja skjuta han, han är ogillad av väldigt många för sina våldsamma översittarfasoner han kan få för sig, samtidigt så är han en profil i området och den som sköt han vet att det inte är en liten springis. Jag har två gissningar på vad som händer härnäst, vilket är antingen finns det en god aning om vem som skjutit honom och det kommer svaras tand för tand, eller så är det folk i hans egna trakt som tröttnat.. ska ju inte utesluta knarkskulder heller.
Citera
2022-07-21, 02:43
Medlem
Citat:
Kör dom i ordning då.
Det är svårt att säga, han har ju alltid rört sig i dom kretsarna och vart nånstans går gränsen för att vara ett barn ur kontroll/mobbare och kriminell? Men det startade väl runt 13 års åldern med lite mer seriösa saker som att slänga hasch och bötfälla folk.
Samma svar som förra, svårt att säga han och dom han växte upp med gick ju lite samma spår. Inte alla ifrån storvreten i samma skola utan dom i hans krets, gissar väl på föräldrar som helt enkelt inte haft tid och engagemang och BO gick väl sin egna lilla väg men det finns ryktesvägen att männen i familjen inte ska vara så värst raka svensson medborgare men med så extremt liten profil både utåt mot andra och på nätet så är det omöjligt att säga, har aldrig varit hemma hos han heller vi är inte den typen av vänner. Han har varit i arresten och häktad i perioder men aldrig dömd till fängelse, men det är av ren tur, och pågrund av hand inflytande bland folk i hans ålder kring området.
Resten vet jag inte, tvekar starkt på föräldrarnas engagemang som sagt men nånstans måste ju soc försökt. Vet att han haft dold adress pågrund av hotbild men han bodde på hålvägen i storvreten och har alltid gjort.
Jag tror tyvärr dock att det finns många och få som skulle vilja skjuta han, han är ogillad av väldigt många för sina våldsamma översittarfasoner han kan få för sig, samtidigt så är han en profil i området och den som sköt han vet att det inte är en liten springis. Jag har två gissningar på vad som händer härnäst, vilket är antingen finns det en god aning om vem som skjutit honom och det kommer svaras tand för tand, eller så är det folk i hans egna trakt som tröttnat.. ska ju inte utesluta knarkskulder heller.
Du levererar bra info, fortsätt detta var intressant 🙏😆
Citera
2022-07-21, 03:21
Medlem
Eskortkillens avatar
Citat:
Kör dom i ordning då.

Vet eller misstänker familjen o vänner vem gm kan vara? Eller vilket håll dom kommer ifrån om det är olika klickar så att säga? Är den här familjen turkar som som var arbetkraftinvandrar turkar som kom på 70-80talet?
Citera
2022-07-21, 03:51
Medlem
cerns avatar
Har ni sett nyheten i DN?

Det är den minsta notisen jag någonsin sett!!

Dränkt i Sommarhätta, Sport, Putin och mera sport!

Snart tas problemt inte ens upp längre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in