Citat:
Ursprungligen postat av
sweintoo
Intressant. Berätta gärna mer om du kommer på något mer. Hur länge har han varit kriminell, du säger sedan barndom är det mellanstadie/högstadie, hur drogs han in i det, hur ser familjesituation ut (kriminella syskon eller liknande, hur är föräldrarna, flickvän), har han suttit inne och isf för vad, har föräldrar, soc eller skola försökt få ordning på honom, vem kan ha dödat honom?
Kör dom i ordning då.
Det är svårt att säga, han har ju alltid rört sig i dom kretsarna och vart nånstans går gränsen för att vara ett barn ur kontroll/mobbare och kriminell? Men det startade väl runt 13 års åldern med lite mer seriösa saker som att slänga hasch och bötfälla folk.
Samma svar som förra, svårt att säga han och dom han växte upp med gick ju lite samma spår. Inte alla ifrån storvreten i samma skola utan dom i hans krets, gissar väl på föräldrar som helt enkelt inte haft tid och engagemang och BO gick väl sin egna lilla väg men det finns ryktesvägen att männen i familjen inte ska vara så värst raka svensson medborgare men med så extremt liten profil både utåt mot andra och på nätet så är det omöjligt att säga, har aldrig varit hemma hos han heller vi är inte den typen av vänner. Han har varit i arresten och häktad i perioder men aldrig dömd till fängelse, men det är av ren tur, och pågrund av hand inflytande bland folk i hans ålder kring området.
Resten vet jag inte, tvekar starkt på föräldrarnas engagemang som sagt men nånstans måste ju soc försökt. Vet att han haft dold adress pågrund av hotbild men han bodde på hålvägen i storvreten och har alltid gjort.
Jag tror tyvärr dock att det finns många och få som skulle vilja skjuta han, han är ogillad av väldigt många för sina våldsamma översittarfasoner han kan få för sig, samtidigt så är han en profil i området och den som sköt han vet att det inte är en liten springis. Jag har två gissningar på vad som händer härnäst, vilket är antingen finns det en god aning om vem som skjutit honom och det kommer svaras tand för tand, eller så är det folk i hans egna trakt som tröttnat.. ska ju inte utesluta knarkskulder heller.