Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-26, 23:42
  #241
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Menar du att trots sin vapengömma var han oskyldig?

Ok, men min poäng är att familjemedlemmar utsätts för hot/explosioner/utpressning/misshandel konstant. Om man går in i det kriminella livet, och ens familjemedlemmar är enkla att hitta, och man tror att det inte kommer drabba dem, ja då kommer du få ett rejält uppvaknande
Citera
2022-07-27, 00:49
  #242
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
För dig och mig kanske, men inte för de här individerna som startar krig med varandra för att någon snodde sista o'boyen.

Nej, eftersom de som nu är aktuella för fem år sedan var mellan 10 och 12 år gamla. De har ingen relation till den då skjutna (och äldre) personen.
Citera
2022-08-24, 02:27
  #243
Medlem
Lysturkens avatar
Läste i lokaltidningen att man anhållit en 20-åring för detta mord. Någon som vet mer?
Citera
2024-02-02, 12:25
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocomonkeydoodoo
Nu ska vi tala fakta om BO här eftersom det tjatas en hel del om snäll och kriminell.
Sanningen är att Emre va kriminell hela sitt liv, även barndom. Han utpressade folk, sålde kokain och alla som känner han vet att han var våldsam och hotfull i alla tillfällen mot alla som inte va hans absolut närmsta. Han va definitivt en av de mest tongivande kriminella människorna i området och han va den första personen som kom till tanken när jag såg åldern på BO. Lite tragiskt, han är min vän och vi hälsar alltid och snackar lite skit när vi ser varandra, men han levde det kriminella livet fullt ut. Ingen kan vara ärlig och säga att det här är något förvånande eller att man trodde det skulle sluta på något annat sätt för honom.


Vilka tror du tog honom och varför?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback