2022-07-21, 01:08
Medlem
Är det bekräftat att BO är avliden? Då borde trådrubriken ändras.
Citera
2022-07-21, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Det ser ut som att alla syskon bodde hemma, alla mellan 24-32 år gamla. Märkligt att bo hemma i såg hög ålder. Antar att samtliga är soc.fall.

Nej ganska normalt hos utländska att bo hemma tills man gift sig inte hos ALLA men 85% bor nog hemma jag är sjäkv utläning och kommer 100% bo hemma tills ja gifter mig iaf samma med äldre syskonen, och vi har alfrig haft nått med soc
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil2021
Sjukaste jag hört. Att man bara går in i en trakt och skjuter första bästa man ser oavsett vem personen är.
Det funkar inte så.

Kriminella tjänar absolut ingenting på att skjuta oskyldiga. Verkligen ingenting.

Okej killen har liksom kopplingar till storvreten grabbarna, han är ju kriminell om man säger så, men han personligen skulle nog inte skada en flyga.
Citera
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil2021
Sjukaste jag hört. Att man bara går in i en trakt och skjuter första bästa man ser oavsett vem personen är.
Det funkar inte så.

Kriminella tjänar absolut ingenting på att skjuta oskyldiga. Verkligen ingenting.

Sådant har hänt ett antal gånger. Att det beskrivits just så, att man som hämnd åker in i ett område, säg Tumba eller Tensta eller liknande och mejar ner några av första bästa som kan ingå i denna gängkriminella miljö. Såklart inte första bästa tant, tjockis eller barn, men första bäste möjliga gängkriminella person/er. Absolut att det förekommer sådana hämnddåd och liknande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Haha, där kom den igen.. "snäll kille". Visstvisst.

Han var en snäll kille, jag skulle märkt av ifall han skulle ha några märkliga beetenden eller kriminella beetende då jag själc har haft kriminellt beetende
Citera
2022-07-21, 01:11
Medlem
Det troliga är väl då att BP är Passvägen 24 eller 26. Kvinnan som rapporterade att BO låg i porten bredvid har bott på 25.
Senast redigerad av leosurvey 2022-07-21 kl. 01:27.
Citera
2022-07-21, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Varför får man inte prata om varifrån någon kommer?
Hade bo hetat exempelvis Abdi så hade jag haft ca 15 stycken i 20-års åldern att välja på, då kan ursprung vara till god hjälp.

Givetvis får man prata utsprung på fb men då får man hålla sig till rätt tråd.

Här diskuteras det som har hänt. Inte vilken färg på underlivet gärningsmannens mamma har. Kan vi snälla hålla oss till ämnet kära du?
Citera
2022-07-21, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalker1
Han var en snäll kille, jag skulle märkt av ifall han skulle ha några märkliga beetenden eller kriminella beetende då jag själc har haft kriminellt beetende
Ok, ska inte säga 100%.. har faktiskt hänt ett par ggr att någon som varit lookalike till den de vill knäppa har blivit offer istället.
Citera
2022-07-21, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Har du någon teori om varför man ändå skulle vilja skjuta honom då?

Hade han några problem eller något för sig trots att han var en snäll kille?

Känner han ej jätte bra han he varit hemma hos mig vid 2-3 tillfälle vi pratade dock inte så mycket men han verkade vara en pratglad kille med tålamod samt som valde rätt ord för stt kunna utrycka sig på ett bra sätt
Citera
2022-07-21, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ok, ska inte säga 100%.. har faktiskt hänt ett par ggr att någon som varit lookalike till den de vill knäppa har blivit offer istället.

Absolut
Citera
2022-07-21, 01:16
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
Är det bekräftat att BO är avliden? Då borde trådrubriken ändras.
Rubriken justerad.

/Mod
Citera
2022-07-21, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Sådant har hänt ett antal gånger. Att det beskrivits just så, att man som hämnd åker in i ett område, säg Tumba eller Tensta eller liknande och mejar ner några av första bästa som kan ingå i denna gängkriminella miljö. Såklart inte första bästa tant, tjockis eller barn, men första bäste möjliga gängkriminella person/er. Absolut att det förekommer sådana hämnddåd och liknande.

Att man åker in i en trakt och tar första bästa som som ingår i fiendens gäng kan jag köpa att ma än görmen enligt skribenten högre upp verkade det som att man nu tog en kille som bara råkade bo i Tumba och som inte har något med kriminalitet och göra…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in