Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Här är Lydias senaste adresser, där hon varit skriven
Ed@gränd 13 lgh 1505
12350 Farsta
Flyttade till denna tidigare adress 210424
Vävar Johans G@ta 30 lgh 1404
12070 Stockholm
Flyttade till denna tidigare adress 210423
Ed@gränd 13 lgh 1502
12350 Farsta
Flyttade till denna tidigare adress 201107
Buntm@karvägen 84
14173 Segeltorp
Flyttade till denna tidigare adress 190806
Tjärhovsg@tan 42 lgh 1302
11628 Stockholm
Flyttade till denna tidigare adress 190425
Jag undrar fortfarande hur det kommer sig att Lydia hoppat runt så mycket, för mig ser det ut som om hon lever ett Taikonliv, rotlöst, sannerligen inte bra för att ge sina barn en trygg uppväxt...
Dessa uppgifter kommer från MrKoll, jag har även uppgifter från alla adresser som Lida varit skriven på sen hon kom till Sverige
Det stämmer inte riktigt med verkligheten.
Ja hon bodde på Tjärehovsgatan efter att hon flyttat tillbaka till Stockholm. Det var en lägenhet som Kimmo hjälpte henne med.
Efter ett tag träffade hon Mufit, som hon sedan flyttade ihop med på Buntmakarvägen i Segelstorp.
Sen bröt dom upp och hon började plugga, så då fick hon lägenheten i Farsta som är Edagränd, inflyttad den 1 nov.
Den sade hon upp lägenheten den 26 mars och lämnade denna runt den 10 april.
Det var då hon flyttade en del saker till en kompis, och en del saker till Emil. Barnen och hon skrev sig på Kimmos adress som var Vävar Johans gata.
Ja sen kom den fruktansvärda kvällen.
Edagränd har hon bara bott en gång på, så jag vet inte vad du har fått uppgifterna ifrån, men de stämmer inte.
Jag vet dock att en adressändring blev fel från Skatteverkets sida, de hade skrivit in henne på fel adress först. Men det var Edagränd. Men hon har inte flyttat till Edagränd, sen till Vävar Johans gata och sen tillbaka till Edagränd.
Mumsbulle, hur var det nu med utpressningen, kan du plocka fram där någon har sagt att det var det? Ja förutom du själv och dina medlöpare då alltså.