Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Varför måste SE uppfatta allt som LL, kan han inte missa detta precis som flertalet andra vittnen, tex SG?
Nej jag påstod att Engström läste vad Delsborn sa om när det blev känt att det var Olof...
Jag menar alltså på att det inte var en egen upplevelse som Engström beskriver..
Det är faktiskt så jag ser på hela hans berättelse att den inte är självupplevd..
Det gäller också såklart hur Lisbeth var...
Är det viktigt för dig att jag kan bevisa att Engström ljuger ?
För man måste väl prata om logik o sannolikt efter 36år ?