Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Ja , han kunde låtit polisen kontakta honom om de funderade på något.
Han kunde till exempel sagt jag såg händelsen på avstånd men jag blev rädd så jag förhöll mig väldigt passiv.
Jag såg en skymt av någon som sprang in på Tunnelgatan , men jag hann inte uppfatta några detaljer.
Har tänkt på det...
Men säger han inte andra saker på Skandia i chock 23:40
Att han bla jagat GM o lämnat vittnesmål odyl ..
Som GM så har han målat in sig i ett hörn med återkomsten till Skandia...
Men visst det hade kanske funkat bra också med lägre profil såklart[/quote]
Finns inget han säger på Skandia 23:40 som gör att han behöver va med på bild i tidningen.