Citat:
Ursprungligen postat av
libben
Efter 22.00 så brukar folk sitta och refresha rapporten tills den dyker upp.
Sätt dig på någon youtuber och titta. Dave Lee brukar streama live inför rapporten och gå igenom siffrorna live innan samtalet kommer.
Okej, tack. Tesla Inc verkar bäst alternativ jämfört med Apple, Microsoft, AMD och Amazon om man kollar på Net income senaste tiden (kvartalrapporterna och net income) samt kursutvecklingen. Detta trots minskad försäljning i kvartal 2 i år. Finns det andra gigantiska företag i USA jag bör kolla upp, som jag inte nämnt i detta inlägg och jämföra med Tesla för att försöka tjäna pengar?