Citat:
Ursprungligen postat av
Motstroms
Tänk er att ni bor i en hyresrätt, ni slänger in tvätten i tvättmaskinen och går därifrån. Sen kommer något emellan så ni glömmer bort tvätten. Det är så illa att det går över till en grannes tvättid. När ni kommer ner i källaren där tvättstugan är, så ser ni att någon spritt ut er tvätt på golvet i korridoren så den ligger i en rak linje. Vad hade ni gjort?
Har faktiskt aldrig hänt mig då jag alltid tvättar sista passet av den anledningen men jag har däremot slängt ut nåns tvätt från maskinen en gång och la i korgen knappast mitt fel om folk inte kan läsa på tavlan att 16-20 är bokat och nog fan ser man att nån är där. fan vad jag hatar om nån tränger sig in i mitt bokade pass.. vilken jävla fräckhet tur dom idioterna flyttade .
svenskar är fan helt efterblivna när det kommer till hur man ska bete sig i tvättstugor, så jäkla svårt är det väl inte titta på tavlan för att se tiden är redan tagen av en lägenhet...

inte konstigt dom flesta grannbråken börjar i tvättstugan
samma med idioter som inte tvättar rent efter sig ludd från maskinerna eller torktumlaren, det ska alltså nästa granne som kommer göra? förbannade grisar
vett o etikett verkar dom flesta spolat ner i toaletten trots att man bor i ett fint hus med rätt så dyra lägenheter...