2022-07-19, 00:10
Medlem
Island är härliga ändå, och vilken stämning de lyckas generera även på en halvfull dammatch med väldigt blandad publik när vulkanen sätter igång blir man lycklig.
Citera
2022-07-19, 00:26
Avslutad
Precis. Jag har aldrig hört talas om detta på herrsidan. Det enda fall som tangerar detta (som jag kan komma på) är när bröderna Boateng spelade mot varandra i VM 2010 när Tyskland-Ghana möttes. Men vem vet; kanske hade Mild och Kåmark var sin loverboy i Rumänien -94 ;-)

Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Finns det någon situation i mästerskapet där herrar har mött sina pojkvänner i motståndarlaget? Det har iallafall inte jag hört talas om.
I svenska damlandslaget så har halva laget flickvänner som spelar i motståndarlag.

Manliga spelade möter ju knappast sina flickvänner i mästerskapen så nej den här situationen uppstår för att halva damlaget är flator.
Citera
2022-07-19, 00:31
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Three Lions tar hem detta lätt. Blir en fin förfest inför guldet kommer hem i december.
Tror Sverige slår ut dem. Det har jag skrivit för länge sen och det håller ännu.
Citera
2022-07-19, 00:53
Medlem
gratrunkarns avatar
såg idag att de visade på tv när man spelade fotboll med tjejer jag skulle se aktuellt brukar tjejer spela i tv?
Citera
2022-07-19, 01:13
Medlem
goseigens avatar
Det gick nästan för Island... För Sverige tror jag inte att Belgien är ett lag som skrämmer dem.

Sverige lär vara skyhöga favoriter till en semifinal.
Citera
2022-07-19, 01:40
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Finns det någon situation i mästerskapet där herrar har mött sina pojkvänner i motståndarlaget? Det har iallafall inte jag hört talas om.
I svenska damlandslaget så har halva laget flickvänner som spelar i motståndarlag.

Manliga spelade möter ju knappast sina flickvänner i mästerskapen så nej den här situationen uppstår för att halva damlaget är flator.
Så nog är det en relativt ny situation detta.

Läs min kommentar igen och lär dig skillnaden på "amoröst" och vänskapligt. Sen så talar väl iofs allt för att det är mycket vanligare med homo inom herrfotbollen än vad som ges sken av utåt. Hur många i de högre divisionerna är det som kommit ut ur garderoben? En handfull?

Men det var inte min poäng. Finns massor av exempel på brödet och bästa polare som ställts mot varandra i viktiga matcher utan att någon ifrågasatt att det skulle påverka matchresultaten.

Och som sagt. De här kvinnorna är professionella och kan hantera sånt här.
Citera
2022-07-19, 05:05
Bannlyst
Sverige kommer gå till semifinal utan att möta ett enda bra lag, vilket skämt.
Citera
2022-07-19, 06:38
Medlem
Corona smittan oroar mig lite gran nu inför slutspel. Tänk så är de två bärande spelare som är smittade och det finns alltid en risk att fler blir smittande under dagarna här. Man kan inte ställa ut ett B lag i slutspel heller.

Tror inte Sverige ha så bra grupp om några bärande spelare är borta så går det an.

Hoppas gubben Peter ha en plan B.
Citera
2022-07-19, 07:28
Medlem
Jagersros avatar
Bojkottar Svensk Damfotboll från och med nu. Dessa jävla gnäll maskiner är jag sååååååååååååååååå less på. Bara klagomål om allt. Nej tack
Citera
2022-07-19, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Dom spelare som har öppet förhållande med en tjej:

Jennifer Falk
Hedvig Lindahl

Nathalie Björn
Magdalena Eriksson
Emma Kullberg
Linda Sembrandt

Filippa Angeldal
Lina Hurtig
Olivia Schough
Caroline Seger

10 av 23 i truppen sen är såklart några fler som är det, det är en kraftig överrepresentation jäntemot snittet i samhället men egentligen inte så konstigt.
Fysiska sporter sannolikare att attrahera mer och tjejer som har mer teostoron får givetvis en extra fördel vilket har en stor betydelse i fotbollen.
I många länder så anses det "ofint" att tjejer är med i närkontaktssporter, min flickvän är från Sydeuropa och gillade att spela fotboll på gården när hon var liten, vilket gjorde så att andra föräldrar sa till hennes föräldrar att hon inte borde spela. Exempelvis är Netball väldigt populärt för tjejer, större än fotbollen i Storbritannien.

JRK verkar sambo med en annan damspelare...
Citera
2022-07-19, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Läs min kommentar igen och lär dig skillnaden på "amoröst" och vänskapligt. Sen så talar väl iofs allt för att det är mycket vanligare med homo inom herrfotbollen än vad som ges sken av utåt. Hur många i de högre divisionerna är det som kommit ut ur garderoben? En handfull?

Men det var inte min poäng. Finns massor av exempel på brödet och bästa polare som ställts mot varandra i viktiga matcher utan att någon ifrågasatt att det skulle påverka matchresultaten.

Och som sagt. De här kvinnorna är professionella och kan hantera sånt här.

CR7 är garanterat bi. Kanske enbart homo. Vad brukar man säga, 1-2 av 100 är bög. Så ca 1-2 på 3 lag enligt statistiken...
Citera
2022-07-19, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Sverige kommer gå till semifinal utan att möta ett enda bra lag, vilket skämt.

Holland är rankat 4 i världen.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in