2022-07-18, 23:58
Medlem
PutteThePimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Det är polisens och rättsväsendets uppgift att få sexförbrytare mot barn dömda, inte privatpersoners. Jag förstår inte varför en massa dumpenentusiaster i tråden börjar smutskasta andra organisationer som arbetar med att hjälpa barn? Är det bara för att de vägrat ta emot pengar från 2forty2?

Hur många barn som verkligen blivit hjälpta (eller stjälpta) av Dumpens verksamhet kan vi bara gissa. Förmodligen hade en del av dumpengäddorna kunnat vara en risk för verkliga barn, andra inte (då de aldrig skulle lyckas via nätet). Det vi vet är att stigmatisering kan öka risken för barn då det riskerar göra förövarna ännu farligare. Det vi vet är att anhöriga far illa vid uthängningarna. Så om man ser till det vi faktiskt vet så är det inte mycket som talar till Dumpens fördel. De fall där Dumpen faktiskt hjälpt till att sätta dit farliga förbrytare där bevis kunnat säkras (trots Dumpens agerande) hade så klart kunnat göras utan uthängningskarusellen och allt annat som är del av den huvudsakliga kritiken mot det de gör.

Ni kan ju fundera på varför i princip ingen talar om Dumpen i positiva ordalag offentligt, och nej, det är inte för att de vill få epitet som "peddokramare" slängda på sig.

Och hur många barn har polisen och rättsväsendet hjälpt? Oftast tycker jag mig läsa att brott kunde ej styrkas pga att barnet ej kunnat förklara, visa, rita, berätta etc nog noggrant vad som hänt.

Sitter man å runkar i tron att det är en minderårig man chattar med och erbjuder sig att visa dom vad kärlek är, dessutom sedan ÅKA för att träffa denna fiktiva person så har man fan inte alla hästarna i stallet. Då får ni kalla det för översexuell och allt annat. Häng ut skräpjävla människan, den person VET att vad den gjort är fel och får då ta konsekvenserna.

Dessutom på tal om stigmatisering, med tanke på vad som hänt i Skellefteå och även Visby så borde nu alla nassar börja vifta med knivar mot äldre damer och gossar runt 13 år( mer troligt 15 eller äldre) börja våldföra sig på små flickor, för det skrivs om detta i alla tidningar.. Dessutom är det ju konstigt att vi inte fått krig i Sverige, skrivs löpmeter ang kriget i Ukraina och då borde väl även stigmatiseringen gälla det fallet? Eller gäller det enbart pedofiler
Citera
2022-07-19, 00:01
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Det blir lite fel när dumpen jagar män som vill träffa 14-åringar. Är man pedofil om man vill ha sex med en 14-åring? Patrik Sjöberg har gärna sex med en 20-åring.

Pedofilmamman är också svår då gäddorna genuint ofta bara vill träffa mamman.

Kan inte dumpen utge sig för att vara sju +-. Nappar inga gäddor då?

Vad tror du själv?

Hur många 7 åringar hittar till sidorna där män söker efter barn?
Kunde du dessutom som 7åring ta dig ner till centrum och vara borta ett par timmar i stad x?

Säga till föräldrarna som 7åring att man drar ut var väldigt sällan det hände. Kanske att man var ute och cyklade i närområdet men.

Det är ju det dom använder en pedofilmamma till för att locka till sig de gäddor som söker efter 7åringar
Citera
2022-07-19, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorraren
Hoppas att fler tar sitt liv. Vidriga, jävla as.

Och ni som sitter och försvarar. Ta ert liv ni också, vettja!

Hade lätt sett Patrik och Sara utrustade med varsinn revolver, så att de kunde avsluta eländet på plats. Live på Dumpen media.

Och ja. Jag skiter i de anhöriga. Sanningen behövde komma fram. Sanningen svider, men den skall alltid segra.

👏 Bra sagt
Jag fattar inte hur vissa stannar hos en sån typ
Vet en bekant som sagt men jag älskar ju honom trots att han varit på sin egen dotter.. Hon är fortfarande med aset och gift sig med honom.
Tragiskt
Citera
2022-07-19, 00:02
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Vem bryr sig om anledningarna till varför du har riskerat medmänniskors liv när du gång på gång har suttit dig i en bil och kört när du har varit påverkad. Vem bryr sig om ditt väldigt långa kriminella förflutna liv? Vem bryr sig om alla dina snyfthistorier?

Problemet blir när du själv har levt rövare och ska sedan leka polis och agera moralpolis, speciellt på ett sätt som går tvärtemot vad forskning och rättsväsendet säger och där du samtidigt skiter fullständigt i alla oskyldiga offer.

Du har fortfarande inte svarat varför du hängde ut den lilla flickan vars pappa ni kåtade upp till eventuella sexuella övergrepp. Ni konfronterade och hängde ut honom innan polisen fick tag på honom. Ett litet offer vars far ni kåtade upp som kommer växa upp med vetskapen om att ni hängde ut henne i era chattloggar och där ni även kan ha triggat övergreppen mot henne. Och att ni slutligen valde att konfrontera mannen istället för att direkt kontakta polisen bara så du får lite material till er hemsida säger så mycket om din hybris och hur obildad och korkad du faktiskt är.
Vi får hoppas att den lilla flickan har det bättre nu. Det är hon värd.
Citera
2022-07-19, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Jag har inte skrivit att man ska bli sugen på barn, eller skylla på andra.
Du är för dum för att förstå vad jag precis skrev.

Yrkesprofessionella bojkottar Dumpen, rättsväsendet tar avstånd från Dumpen, oskyldiga anhöriga drabbas av Dumpen, även ett litet barn som påstås ha blivit våldtaget av sin pappa hängdes ut av Dumpen.

Sara och Patrik har inte kompetens eller förståelse för att jobba med detta. Om inget har ändrats den senaste månaden så är det som så att Dumpen fortfarande inte har ett företagsbankkonto utan alla pengar landar isåfall direkt in på Saras privata konto.

Samma Sara som har ett väldigt långt kriminellt förflutet där hon själv har riskerat medmänniskors liv.

Denna skit har inte min sympati, riktiga barn och offer har det och Dumpen har visat att deras förståelse är noll.

😂
Jaså
Tar rättsväsendet avstånd?
Skulle inte tro det vetdu
Polisen och dumpen jobbar ofta ihop
Samt att peddon hamnar i häkte snabbare tack vare dumpen
Ta dig därbak 😉

Att du försöker sänka andra med översittarfasoner skrämmer inte mig.
Säger mer om dig
🙂 Har betydligt mer iq än er pedofil kramare å dumpen hatare 😂
Både emotionell iq och intelligens

🙂
Tjolahopp
Citera
2022-07-19, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Ja vi får nog enas om att vi är oense. Allmänintresse eller ej vet vi bara före fallet prövas. Hurvida Dumpen anklagar för brott eller ej så kan man inte vidare direkt säga att de är neutrala eller hur? 🙂

Min personliga åsikt är fortsatt av den att jag tycker allt att det är lite mycket hysteri över Dumpenfenomenet. Vi människor är flockdjur och det den ena säger sväljer den andre bara för att tillhöra gruppen. Vi vet inte helt säkert att det som sägs är sant men vi vill att det ska vara det. Även om de som åker dit är creepy som fan och har sig själva att skylla så är ju det Dumpen ägnar sig åt i en väldig gråzon rent lagligt förens vi vet. Vidare så är Dumpens motiv okända. De säger sig göra det för att skydda barnen och det stämmer säkerligen. Dock så kan det finnas andra personliga incitament vi inte vet. Något Sveriges domstol därimot inte har. Då är det enbart sanningen som vill kommas åt.

Vidare så kan man ju även bli dömd för förtal även om en länkad dom är sant. Personligen så tycker jag det är bra från Dumpens sida att länka dem i det fall de finns. En dom utförd på ett korrekt sätt finns det inget att ifrågasätta.

Intressant att skriva med dig. 👍

Har du missat att de båda själva varit utsatta som barn???
Citera
2022-07-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Vem vet, han kanske flyttat ihop med MrX, kaka söker maka..
😂 Den var också kul
Citera
2022-07-19, 00:12
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MizzM81
😂 Den var också kul

Snart kan vi ha vårat kända peddoghetto
Vore perfekt
Citera
2022-07-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlimTheWeasel
Mycket intressant de där. Sen tycker jag även att det nånstans borde vara lika illa att låtsas vara en 12åring som att ragga på en? Perversion om nått måste ju vara att föreställa sig vara en liten tjej för att nån annan skulle gå igång på det. Är ju samma dilemma som att vara kille och ligga i en säng mellan en homosexuell man och en snygg kvinna, vilken vänder du röven mot. Oavsett vilket håll man ligger så är man ändå lagd åt homohållet då.

Hur ska man annars avslöja svinen om man inte vill använda riktiga barn pga BARNENS SÄKERHET?
Jag hade lätt låtsas va tio år för att låta dem konfrontera en äcklig en.. Blev själv utsatt som barn å det driver mig precis som dumpen
Att vilja rädda barn
Citera
2022-07-19, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Precis, rattfylleriet är inte okej. Man får ge henne en knäpp på näsan och säga: ''Fy, skäms.'' Och hoppas att hon aldrig gör om det. Det andra var ointressant. Jag har uppenbarligen en annan bakgrund än andra här, men en stor del av de jag umgicks med - inkl. jag själv - har liksom narkotikabrott bakom sig.

Efter att undersökt det lite grann idag, är det sannolikt att det är rätt person. Även om alla uppgifter inte verkar vara helt korrekta på Mrkoll. Men Sara är tillbaka från sin avstängning i slutet av månaden, så varför inte låta henne bekräfta det (om det öht är av intresse), än anonyma användare som inte känner henne.

Medhåll här. Även om det också kan vara av intresse att granska de bakom dumpen, i en tråd som behandlar dumpen, är väl också frågan när det senare övergår till rent skvaller om deras privatliv. Vill man nu diskutera Patrik och Sara som privatpersoner och vad de sysslar med på sin fritid finns det skvallertrådar i andra forum för det (skulle gissa på att, iom Dumpen, även Sara passar i ''kändisskvaller'' nu - även om jag själv tycker att man ska låta hennnes privatliv vara just det, privat) och låta den här tråden behandla just Dumpen i sig.

Alltid värre förstöra barn. Än sig själv
Citera
2022-07-19, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Tack / (en redig lista, vad ska man säga)

Hon har dock inte våldtagit ett barn
😉
Citera
2022-07-19, 00:27
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Något jag inte kan förstå är hur Patrik än idag kan hysa agg mot sin tränare? Det måste ju ha varit 10 år sen eller ännu mer. Gå vidare för fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in