2022-07-25, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Om man ska dra det rent ut så ja, det handlar om lagens ramar. Om flickebarnet som dessa snuskmurvlar chattar med skulle vara 15 fyllda så gör Dumpen inget uthäng. MEN jag har konstaterat att i i alla fall en konfrontation så uttrycker Patrik att han tycker det skulle vara fel även om flickebarnet skulle ha varit 15, men jag har glömt vilken av filmerna det var. Kommer du ihåg?
Nej, så bra koll har jag inte. Debatten om 14 år och 364 dagar eller 15 år och 1 dag har redan gåtts genom här, så den låter jag ligga.
Är väl uppenbart att både Sara och Patrik jobbar hårt på sin image som moralens väktare. Lika uppenbart hur tveksamt det är när man skrapar pyttelite på ytan...
De lever efter de lagar och regler de själva vill och skiter högaktninfsfullt i resten
Citera
2022-07-25, 17:57
Medlem
Lyssnade en gång till på senaste poddavsnittet. Dumpen gör slut med 242 pga för hård moderering, förstör debattklimatet. Vilken apa går på den bortförklaringen? Hur fan kan Patrik tro att folk ska köpa det?
Citera
2022-07-25, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Lyssnade en gång till på senaste poddavsnittet. Dumpen gör slut med 242 pga för hård moderering, förstör debattklimatet. Vilken apa går på den bortförklaringen? Hur fan kan Patrik tro att folk ska köpa det?
Mycket ska man höra...
Citera
2022-07-25, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Mycket ska man höra...

Mer troligt är att Patrik blev sur när hen inte fick posten som kassör.
Citera
2022-07-25, 19:29
Medlem
Napp igen Spindelmannen på Arlanda (Napp #124)

https://dumpen.se/2022/07/25/13606/
Citera
2022-07-25, 19:34
Medlem
Patrik närmar sig 60 år men knullar ändå 20-åringar. Patrik gör det för att hen kan. Lever drömlivet som majoriteten av alla män aldrig kommer i närheten av. Svenne får i bästa fall en plufsig 50-åring medan Patrik håller hand med en 23-årig modellsnygg tjej. Äkta kärlek? Kan kanske diskuteras men Patrik är utanför systemet och behöver inte Tinder.

Man får gratulera Patrik till jackpotten. Ida har väl fyllt 30 så Patrik skaffar en ny bimbo. Kolla "Patrik Sjöberg festar". Inte Chalmers finest. I Patriks bok så framgår det tydligt att hen knullat runt en hel del men skål för det

Drar iväg en swish till Snygg-Sara eftersom det är den 25e.
Citera
2022-07-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Napp igen Spindelmannen på Arlanda (Napp #124)

https://dumpen.se/2022/07/25/13606/

Namnet han uppger i chattloggen samt hans efternamn i användarnamnet han använder där, stämmer det? Initialerna R.L alltså.
Citera
2022-07-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Nää, det är inte enkelt, eftersom det jag sa var att det inte är klarlagt enbart baserat på att Dumpen hävdar det. Jag har inte hävdat att jag kan motbevisa Dumpen, eftersom jag inte kan det, eller ens kommer försöka göra det.

Jag blir så jävla trött på dessa pedofiler som dumpen sätter dit och jag blir ännu tröttare på dom hala pedofilbeskyddarna som hänger här.
Citera
2022-07-25, 19:47
Medlem
kansascityshuffles avatar
Senaste pedofilen ville våldta en sjuåring.
Endast pedofiler blir kränkta och tycker att det är fel att hänga ut gäddor. Fy fan vad vidrigt. #killyourlocalpedophile
Citera
2022-07-25, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Namnet han uppger i chattloggen samt hans efternamn i användarnamnet han använder där, stämmer det? Initialerna R.L alltså.
Jag blir så upprörd när jag läser chattarna så att jag har svårt att ta in allt. Måste gå tillbaks och kolla igen.
Citera
2022-07-25, 20:10
Medlem
Kontextuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Endast pedofiler blir kränkta och tycker att det är fel att hänga ut gäddor. Fy fan vad vidrigt. #killyourlocalpedophile

Det gäller ju först och främst att ha full koll på om personen verkligen är skyldig till det påstådda brottet eller brotten innan man gör något så drastiskt som att förstöra dennes liv. Många är för snabba med att hänga ut personen för att de själva är så övertygade om att hen är skyldig och det är jävligt fult. Sedan kan jag hålla med om att Sveriges rättviseskipare långtifrån alltid gör sitt jobb ordentligt så det är ingen lätt balansgång men man hänger inte ut någon som bara är misstänkt. Det kan dessutom uppstå olyckliga omständigheter som skapar en felaktig uppfattning. Det finns ju även dem som blir utpekade av någon eller flera som ligger i konflikt med personen och som gärna fabricerar bevis. Snälla var inga känslostyrda 1600-talsmänniskor utan tänk med hjärnan.
Senast redigerad av Kontextus 2022-07-25 kl. 20:13.
Citera
2022-07-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Hmmm lite konstigt att pedofiler blir kränkta egentligen... Dina profeter är ju noga med att de INTE anklagar gäddorna för pedofili.

Men kom igen och börja döda. Identitet finns ju på de allra flesta. Eller är det bara en fras du slänger ur dig för att verka cool?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in