2022-07-18, 22:12
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi

De finns svenska barn som mördat svenska barn men det är inte lika stor "omsorg" då, inte alls lika behjärtansvärt.
När hände det senast? Att en svensk 15 åring eller yngre gjorde det? Det kan säkert ha hänt men när? Har du något exempel?
Citera
2022-07-18, 22:13
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
OK, så bara drog det ur röven alltså. Att "invandrarkvinnor inte vet vilket land de är i".

Ehh nej. Först och främst skrev jag inte "invandrarkvinnor" Det är något helt annat. Har du aktivt invandrat till ett land bör du veta.

Det jag menar är när invandrare från MENA med svensk medborgarskap åker till hemlandet på semester och där gifter sig i ett resonemangsgiftemål inte sällan med en mycket yngre flicka eller kvinna. Hon följer med som "bagage" hem till mannens lägenhet i Sverige och har inte mycket till koll i tillvaron och framlever sin tillvaro i köket.
Citera
2022-07-18, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Är du dum i huvudet eller?

Paret som hittade henne säger att det inte fanns synliga spår på MGM, detta till bloggen samnytt så det kan inte vara några vänsterextremister som ljugit för Aftonbladet.

Jag ställer mig tveksam till att man är helt fri från spår om man både våldtagit och misshandlat någon i en skog i flera timmar. Tycker du inte själv att det låter märkligt?

Hmmm... Har du hört talas om möjligheten att byta kläder?

Varför gick han i så fall tillbaka till brottsplatsen, om det nu var han?

Hmmm... Har du hört talas om pyromaner som ställer sig i folksamlingen runt elden för att njuta av vad de har ställt till med, medan andra förfasar sig?

(Och förresten... Gissningsvis har väl pyromanen gått hem och bytt kläder och duschat innan han gick tillbaka till sin eld, så att folk inte genast ska fatta att det var han?)
Senast redigerad av Egnatankar 2022-07-18 kl. 22:21.
Citera
2022-07-18, 22:14
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
På MGM's facebook ser han ju mycket äldre ut än den påstådda åldern, om man tittar på bilden där han sitter i gräset. Blir intressant när åldersbedömningen ä klar
Citera
2022-07-18, 22:16
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Jag läste det för flera timmar sedan och har inte sett att något annat har nämnts.
Det säger ju sig självt att han och hans familj är hotad det framgick ju ganska omgående att banjolirarna går bärsärk. Hoppas på åtal för svineriet när det gäller hot hat. Hoppas Jomshof mfl åker åt helvete också pga delandet av den mycket svårt misshandlade utsatta flickan i sjukhussängen.

Det låter snarare på polisen som om han säger detta för att försäkra de boende i området att deras barn inte kommer att våldtastrypmördas av MGM. Lyssna på intervjun. Han säger ingenting om en hotbild.

https://sverigesradio.se/artikel/mis...e-kvar-i-lanet

Lars Westermark: "Vi kan eh, väl informera om eh, den misstänkte inte längre befinner sig i polisområde Västerbotten, alltså inte i Västerbottens län, utan är på annan plats i landet."

Reporter: "Och kan vi säga om han är där med familj eller om han har blivit omhändertagen av sociala myndigheter?"

Lars Westermark: "Eh, ja det är ingenting jag vill kommentera runt ikring detta, utan vill bara bekräfta att han inte längre befinner sig i polisområde västerbotten å alltså inte i *djup suck* i själva lokalpolis område Skellelefte heller va, så ni (mummel)"

Oklart om han säger "så ni vet" där på slutet men på mig låter det som om han går ut med denna information för att lugna ned de boende i området. Det bekräftar inte alls att MGM skulle sitta i förvar eller vara omhändertagen någonstans, eller att det finns en hotbild mot honom.
Citera
2022-07-18, 22:18
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Varför försvinner du inte till samnytt eller något? Där kan ni hata utan att bli ifrågasätta om det är jobbigt för dig?

Kasta inte sten i glashus, jag aldrig hört så många nedsättande och korkade uttryck om norrlänningar än de du har spottat ur dig här i tråden.
Citera
2022-07-18, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Det beror faktiskt helt och hållet på. När småflickor våldtas kan det lätt gå sönder helt i livmodertappen och de kommer aldrig kunna bära ett barn.

Nä vi har ingen aning om hur trasig flickan är, har ju gått rykten om att pinnar/kvistar har används. Fy fan vad jag tycker synd om detta barn.
Citera
2022-07-18, 22:19
Medlem
nitmans avatar
Det är lång väntetid på krimlabbet i Linköping. https://polisen.se/aktuellt/nyheter/...-dna-analyser/

NFC hanterar årligen cirka 100 000 ärenden från polisregionerna. Fullständiga analyser av alla dna-spår som skickas in till NFC görs inte och det är inte heller nödvändigt. Forensikerna på NFC samverkar med ansvariga utredare om vilka analyser som behöver göras.
Citera
2022-07-18, 22:20
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Är du? OK, ... låter lite konstigt... Själv är jag en vanlig svenne som är förfärad över detta hat mot en ung kille som inte är bunden till något brott alls, men utpekad med diverse hat på nätet.
Hur vet du det?
Du tror att dom gör åldersbedömning på någon som är oskyldig och som det saknas bevisning mot?
Åldersbedömningar utförs inte på måfå till höger och vänster vet du.
Känslor och hobbygissningar som du ägnar dig åt har ingen plats i juridiken.
Citera
2022-07-18, 22:21
Medlem
Citat:
Varför försvinner du inte till samnytt eller något? Där kan ni hata utan att bli ifrågasätta om det är jobbigt för dig?

Varför får vi inte hata en våldsam pedofil?
Citera
2022-07-18, 22:22
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Nä vi har ingen aning om hur trasig flickan är, har ju gått rykten om att pinnar/kvistar har används. Fy fan vad jag tycker synd om detta barn.

Precis, när "verktyg" används kan det dessutom gå såpass illa att man har hål på tarmar och livmoder, och då kan man i värsta fall dö. Som i fallet där en ung kvinna våldtogs på en buss i Delhi, trots tre operationer på ett bra sjukhus i Singapore överlevde hon inte. https://www.bbc.com/news/world-asia-india-20860569
Citera
2022-07-18, 22:23
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Varför får vi inte hata en våldsam pedofil?

Klart ni får men utpekade MGM är långt ifrån att vara fastställd våldsam pedofil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in