Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-03, 23:04
  #853
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geruppp
Inte känt vart han befinner sig. Tror dock han skulle kunna bo i Sverige idag.

Sicken grym slemhög. Jag menar, är med i en klubb i ledningen och får fast ersättning varje månad för att sätta dit sina polare till Polisen. Hur rubbad är man inte då? Finns det sådana människor? Låter ju helt sjukt. Noll empati. Blåsa och sätta dit sina närmaste polare som han umgås med 24/7 under åratal, ja låter ju helknäppt.

Måste ju ha någon diagnos. Sedan börja grina för att de blir sura på honom. Jisus.
Citera
2022-02-04, 03:30
  #854
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Sicken grym slemhög. Jag menar, är med i en klubb i ledningen och får fast ersättning varje månad för att sätta dit sina polare till Polisen. Hur rubbad är man inte då? Finns det sådana människor? Låter ju helt sjukt. Noll empati. Blåsa och sätta dit sina närmaste polare som han umgås med 24/7 under åratal, ja låter ju helknäppt.

Måste ju ha någon diagnos. Sedan börja grina för att de blir sura på honom. Jisus.

Nej, de var inte hans vänner. Han jobbade för polisen för att sätta dit kriminellt pack.
Vi hederliga människor står i skuld till Rätz.
Citera
2022-02-04, 09:31
  #855
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Nej, de var inte hans vänner. Han jobbade för polisen för att sätta dit kriminellt pack.
Vi hederliga människor står i skuld till Rätz.

Jo att han jobbade för polisen på löpande basis det vet vi. Att själv var djupt kriminell vet vi, att de var hans närmaste vänner sedan 10 år bakåt som han umgicks och knarkade med 24/7 vet vi. Han var ju liksom ingen Polis som gick under cover, han kände ju de där människorna som vän redan när han jobbade som bartender. Inte alla men många. Som tex de i Brödraskapet. Killen måste ha grav adhd, noll konsekvens tänk, bara bry sig om pengarna för stunden och tycka det var en rush att se om han kunde blåsa folk. Fick en kick av det helt enkelt. Samt att han kunde tjäna mer och mer pengar som kriminell allteftersom.
__________________
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-02-04 kl. 09:35.
Citera
2022-02-05, 03:38
  #856
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Sicken grym slemhög. Jag menar, är med i en klubb i ledningen och får fast ersättning varje månad för att sätta dit sina polare till Polisen. Hur rubbad är man inte då? Finns det sådana människor? Låter ju helt sjukt. Noll empati. Blåsa och sätta dit sina närmaste polare som han umgås med 24/7 under åratal, ja låter ju helknäppt.

Måste ju ha någon diagnos. Sedan börja grina för att de blir sura på honom. Jisus.
Fast att ”blåsa” kriminella är ju inget brott och inget fel. Ju fler kriminella som åker fast desto bättre för oss ”hederliga” som jobbar och betalar skatt och BIDRAR till samhället och det gemensamma. Och vi är ju lyckligtvis i majoritet. Som livsstilskriminell i Sverige skall man aldrig känna dig säker. Det är är bara en tidsfråga innan man åker dit. Jo @golare” har faktiskt polare. Ganska många dessutom. En majoritet, cirka 98% av befolkningen är polare med de som sätter dit parasiterna. Det är bara att andra parasiter blir lite sura…
__________________
Senast redigerad av Excey 2022-02-05 kl. 03:46.
Citera
2022-02-21, 23:16
  #857
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Nej, de var inte hans vänner. Han jobbade för polisen för att sätta dit kriminellt pack.
Vi hederliga människor står i skuld till Rätz.
Amen
Citera
2022-03-04, 17:48
  #858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedKniven-
Det är inte polisens fel att det springer omkring gäng och jagar folk på gatan... Det är inte politikernas fel heller, dom prioriterar ju inte allt...

Det är ni väljares fel, ni som röstar på dessa politiker som skiter i allt utom sina egna löner och bonusar... De bor inte i problemområdena så de behöver inte bry sig om saker som inte drabbar dom...

Det är ju synd om Peter, för om sverigedemokraterna satt vid makten hade Peter kunnat flytta hem utan att känna sig hotad, för då hade alla kriminella suttit inlåsta och där hade dom fått sitta väldigt länge... Väldigt länge

År 2010 är det val igen, tänk på det!

Om det gick att gilla Ditt inlägg hade jag ge dig en 5+ av 5 möjliga. Vi har röstat in idioter i Riksdagen som faktiskt fällde en Socialdemokratisk regering. Nu har vi en madam med skinn på näsan som Statsminister och hon kan nog balansera situationen vi befinner oss i idag med oljan på Krimhalvön och Svarta havet som Putin är bra kåt på.
Citera
2022-05-13, 18:20
  #859
Medlem
somenknivs avatar
Serien 'Infiltratören' verkar tyvärr ha utgått ur SVT Play, är det någon som vet var man kan finna denna dokumentär?
Citera
2022-07-17, 16:30
  #860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somenkniv
Serien 'Infiltratören' verkar tyvärr ha utgått ur SVT Play, är det någon som vet var man kan finna denna dokumentär?

Två månader försent. Men den går att se på nyafilmer t.ex
Citera
2022-07-17, 16:53
  #861
Medlem
somenknivs avatar
Tack för tipset. Antar att du menare denna sidan? https://nyafilmer12.com/

Det verkar kosta pengar när jag försöker titta...
Citera
2022-07-17, 16:58
  #862
Medlem
somenknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocca1337
Två månader försent. Men den går att se på nyafilmer t.ex

Eller menar du nån annan sida? Jag hittade en annan med samma namn men kom upp en massa grejer om virus och konstiga ljud när jag besökte den. haha
Citera
2022-07-17, 17:03
  #863
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somenkniv
Eller menar du nån annan sida? Jag hittade en annan med samma namn men kom upp en massa grejer om virus och konstiga ljud när jag besökte den. haha
Här har du länk https://nyafilmer12.com/infiltratoren/
Dock kostar det.
Citera
2023-03-10, 10:45
  #864
Medlem
ersattningsids avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...er-30-miljoner


Är detta goltuppen Rätz som håller på att mjölka pengar fortfarande eller är det nån annan stjärna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback