2022-07-17, 22:30
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
En 15-årig tjej i slöja vet inte hur man framkallar hjärtstopp.

Varför skulle hon inte veta det. Det är väl bara att googla
Citera
2022-07-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Men brodern var väl mycket yngre än tjejen eller har jag fattat fel?

Det trodde jag med
Citera
2022-07-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Men brodern var väl mycket yngre än tjejen eller har jag fattat fel?

Exakt hur gammal han var har inte framkommit, men allt tyder på att han var yngre, och tror inte det var obetydligt yngre.
Citera
2022-07-17, 22:32
Medlem
seniormadames avatar
Står ju att han var 10 år
Citera
2022-07-17, 22:33
Medlem
Jag tror, att hon var barnvakt till pojken. Hon var alltså barnvakt till sitt yngre syskon och var därför själv med denne. Kanske varit ”tvingad” att vara barnvakt.
Citera
2022-07-17, 22:33
Medlem
Kan den yngre brodern kommit ut som homosexuell och tjejen fick ta hand om honom för att skydda familjens heder?
Citera
2022-07-17, 22:39
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingping123
Kan den yngre brodern kommit ut som homosexuell och tjejen fick ta hand om honom för att skydda familjens heder?

Men som 10 åring är man väl inte öppet homosexuell? Möjligen kan de misstänka men föräldrarna har säkert ännu hopp om att "styra upp" pojken så de borde vänta tills han kommit i puberteten åtminstone tills han var 13 år om de ville avrätta honom för homosexualitet.
Citera
2022-07-17, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Exakt, det är en sannolikhet som är nära noll...! Hur kan man som så ung ha ett så djupt raseri inom sig? Det är sjukligt det vi är med om i dessa tider. Havererat samhälle. Fyran, vill bara backa bandet 30 år. Jävla politiker och jävla lobbyister, ni har förstört det finaste landet!

Helt jävligt! Hur fan fungerar hjärnan på en sådan människa egentligen!? Det blir sjukare och sjukare saker man läser och hör om nuförtiden. Jag saknar 80 och 90-talet, det blir tamigfan värre och värre detta samhälle. Vore egentligen bättre att man bara avskärmade sig från allt och lever sitt liv i en bubbla.
Citera
2022-07-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelkungen125
Absolut. Men de skillnad på en driveby skjutning, narkotikabrott osv, då det är majoriteten invandrare. Men just i detta fall, det känns svenskt, svenskar har OFTAST ett så mycket svagare band med sina syskon/familj än vad invandrare har.
Jag säger bara vad jag tror, precis som alla andra här, sitter o tror en massa, jag tror detta mord utförts av en svensk.
Också enligt statistik mer vanligt att det är just svenskar som lider av psykisk ohälsa mer än just invandrare.
Men vi får se, tiden får avgöra.

Ursäkta, jag tror du blandar ihop "starka band" med kontroll. Det du definierar som "svaga band" kan vara en sida av myntet individuell frihet som vår kultur i Sverige blivit världsbäst på.
Citera
Medlem
Det här bevisar hur oseriösa soc är. Det har inkommit 3 orosanmälningar pga att hon har viljat döda sin bror. Polisen har också varit på adressen tidigare så då kan man fråga säg varför h*rungen får bo kvar hemma.
Citera
Medlem
Vad är det för typ av föräldrar som lämnat systern ensam tillsammans med sin bror då hon tidigare varit våldsam? 🤬
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lV6pPA/minderarig-anhallen-for-mordforsok
Senast redigerad av zzebra 2022-07-17 kl. 22:55.
Citera
2022-07-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Jo, det kan man. Min psykiater har förklarat att det är inte normalt att få känsloutbrott. Bara människor med neurologiska störningar får sånt. Se på svenska folket. Ett väldigt friskt,normalt folk utan märkbara störningar. Jag som får spel då och då undrar hur i helskotta man INTE kan få spel över t.ex mordförsöket på lilla flickan i Skellefteå. Om det är att vara frisk så vill jag inte vara det. DE känner varken hat eller kärlek. Vandrar på jorden som nickedockor. Ja och amen till allt. Såna är svenskarna.

Då har du en väldigt konstig psykiater måste jag allt säga! Jag har varit inom psykiatrin sedan barnsben och det är fullkomligt normalt att få utbrott om man har svårt att reglera och hantera sina känslor. Oftast beror det på en sårbarhet som en diagnos men man är diagnosen. Diagnosen är inte dig. En helt ”vanlig” människa kan också få utbrott och spel när det är något som triggar deras känslor. Behöver inte alls betyda att man är kapabel till att skada någon!

Du snackar bara skit nu, förlåt vännen!

Visst kan en psykisk störning påverka beroende på grad och hur pass sjuk man är. Men man kan absolut inte dra alla över en och samma kam inte! Och jo, många psykiskt sjuka kan visst känna kärlek och hat.

Du vet ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in