2022-07-17, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
”Igår blev jag vittne till en obehaglig händelse.

En liten pojke hade fått hjärtstopp och bars ut på bår och sedan in till en ambulanshelikopter. Han avled.

Polisen tog in en mörkhyad 15-årig flicka som bar slöja in i sin bil. Hon är misstänkt.

Mår illa av samhällsutvecklingen.”

Slöjbeklädd mörkhyad flicka som slagit ihjäl lillebror? Förmodligen uppvuxen i en familj där alla fått stryk i så fall. Sorgligt.
Du bidrar ofta med väldigt målande bilder av vad som hänt, och ofta i ett väldigt tidigt skede då väldigt få vet något.

Har du väldigt bra källor eller är det bara väldigt fantasifulla spekulationer från din sida?
Citera
Medlem
På vilken adress var det? Har det kommit fram än? Frostviksg...?
Senast redigerad av MentalTraslojd 2022-07-17 kl. 22:01.
Citera
Medlem
cerns avatar
Syskonkärlek som spårade ur?
Citera
2022-07-17, 21:58
Medlem
Spitilinkkons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Kan hon ha blivit knuffad framför tunnelbanan? Det är ju inomhus!

Nej, inte direkt inomhus. Det är utomhus med tak och vanligen blåsigt och kallt som fan.
Tror inte någon skulle kalla tunnelbaneperrongen som inomhus alls, Mer troligt något av husen bredvid.
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahzar
Det var nära här…
(FB) Gävle: Tonårsflicka anhållen för mordförsök på yngre syskon, 2017-07-08
Vad är det för fel på vissa invandrare??? Varför??? Mot sina egna? Helt jävla sjukt och svårt att ta in. Suck!
Citera
Medlem
Om jag inte missminner mig finns ett något slags boende på adressen som tidigare visats från adressen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Enligt tv4 är det syskon.

Komplicerat, så alla tre är syskon? 18, 15 och 2 år
Citera
2022-07-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Ja. Såg du unga mödrar när det sändes på tv? Inte helt omöjligt för en under 18 att föda ett barn.

Tack för att du svarade åt mig!

Orkade verkligen inte förklara till de som inte tror att man verkligen inte kan få barn trots att man inte är 18 år…
Citera
2022-07-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Svenskt ursprung???? Tror du på det själv? Har du någonsin hört talas om en svensk tjej som tagit livet av sin lillebror???? Ärligt talat. Den här samhällsutvecklingen är för mycket!!!!!

Inte för att vara sån men kan lova dig att om du söker på statistik om mord som skett inom familjen i SVERIGE genom alla tider, så lovar jag att mer än majoriteten av utförarna har 100% svenskt ursprung.

Om jag inte minns fel så har Sverige endast ungefär 28-38% invandrare här, vilket betyder att sannolikheten att det är personer med svenskt ursprung det handlar om i detta fall är runt 70%. Det är alltså större chans att det är svenskar än att det är invandrare. O det är endast fakta, sen kan man tro vad man vill
Citera
2022-07-17, 22:01
Medlem
StigaSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Svenskt ursprung???? Tror du på det själv? Har du någonsin hört talas om en svensk tjej som tagit livet av sin lillebror???? Ärligt talat. Den här samhällsutvecklingen är för mycket!!!!!

Exakt, det är en sannolikhet som är nära noll...! Hur kan man som så ung ha ett så djupt raseri inom sig? Det är sjukligt det vi är med om i dessa tider. Havererat samhälle. Fyran, vill bara backa bandet 30 år. Jävla politiker och jävla lobbyister, ni har förstört det finaste landet!
Citera
2022-07-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelkungen125
Inte för att vara sån men kan lova dig att om du söker på statistik om mord som skett inom familjen i SVERIGE genom alla tider, så lovar jag att mer än majoriteten av utförarna har 100% svenskt ursprung.

Om jag inte minns fel så har Sverige endast ungefär 28-38% invandrare här, vilket betyder att sannolikheten att det är personer med svenskt ursprung det handlar om i detta fall är runt 70%. Det är alltså större chans att det är svenskar än att det är invandrare. O det är endast fakta, sen kan man tro vad man vill
Det hade ju varit sant om inte invandrare vore extremt överrepresenterade. I verkligheten sker nog 80% av alla familjemord i invandrarfamiljer.
Citera
2022-07-17, 22:04
Medlem
Ett Syskon. Flera orosanmälningar …
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här