Är det någon som vet varför Asslani har tejpat sin hand i cirka 1-2 år?
Har inte sett detta förekomma inom herriidrott. Är detta en narcisisstisk image? Eller finns det en medicinsk förklaring?
Hon har ju haft skador och opererats där. Nu är artikeln från 2019 men kanske något som sitter i än? Annars skriker väl hennes personlighet som något som kan sitta där för syns skull också.
Jag har en fråga, någon som vet varför världens sämsta låt spelas upp efter varje mål? Är det en britt som gjort låten och därför de är tvungna att spela upp skiten?
Jobbigt att behöva trycka på "mute" efter varje mål.
Hon har ju haft skador och opererats där. Nu är artikeln från 2019 men kanske något som sitter i än? Annars skriker väl hennes personlighet som något som kan sitta där för syns skull också.
Jag har en fråga, någon som vet varför världens sämsta låt spelas upp efter varje mål? Är det en britt som gjort låten och därför de är tvungna att spela upp skiten?
Jobbigt att behöva trycka på "mute" efter varje mål.
Till skillnad mot Sveriges jobbigaste kommentatorer som tjatar sönder allt.
Asså vad i helvete är meningen med reklampausen, sedan tillbaks i studion i 10 sekunder för att sedan gå till reklam igen? Pinsamt. Skippa studions 10 sekunder och fortsätt likagärna med reklamen istället äckliga TV4.
Då hoppas jag även cucken Gerhardsson inser att Seger ska sitta kvar utanför plan antingen på läktaren eller bänken. Uppenbart att hon stjälper mer än hjälper. Det får vara nog med nostalgi nu.
Då hoppas jag även cucken Gerhardsson inser att Seger ska sitta kvar utanför plan antingen på läktaren eller bänken. Uppenbart att hon stjälper mer än hjälper. Det får vara nog med nostalgi nu.
Enligt Expressen så var det Seger som stod för vinsten. Herregud...